Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ε δεν τους μέτρησα να δω ποσοι οι καλοί και πόσοι οι κακοί Εγώ όμως δεν εντοπίζω το πρόβλημα στο δημόσιο ή στους πολιτικούς ή οπουσδήποτε αλλού αλλά στην συμπεριφορά μας γενικότερα σαν κοινωνία Περπάτα στην Αθήνα να δεις ποσοι είναι αγενείς και πόσοι ευγενικοί Αυτό αντανακλάται και στο δημόσιο και στην ίδια την ζωή μας στην Ελλάδα Θεσμικό πλαίσιο υπάρχει η εφαρμογή του δεν γίνεται λόγω της αλλοτρίωσης μας Παράδειγμα σε περιοχές που είναι πιο μακρυά από τον τρόπο ζωης των μεγάλων πόλεων συναντάς καλούς και ευγενικούς ανθρώπους και στο ευρύτερο περιβάλλον που ζουν και στο δημόσιο Και καταλήγω η λύση είναι αλλαγή στο τρόπο δομής της Ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας και επιτελους αποκέντρωση (η πληγή όλων των προβλημάτων)

  • Απαντήσεις 88
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε
..... Θεσμικό πλαίσιο υπάρχει η εφαρμογή του δεν γίνεται ......

ξέρω κάπου που εφαρμόζεται κατά κόρον..................... στις απ' ευθείας αναθέσεις μελετών.

Δημοσιεύτηκε

το προβλημα του δημοσιου δεν ειναι η ευγενεια ή η διαθεση εξυπηρετησης και κατανοησης των προβληματων του πολιτη. Εχω εμπειρια απο Γερμανια, Βρετανια, ΗΠΑ. Παντου αγενεις, δηθεν βιαστικοι και χωρις κατανοηση και κοινο νου ηταν οι δημοσιοι υπαλληλοι.

 

Το προβλημα και η μεγαλη διαφορα στην Ελλαδα ειναι η διαφθορα και η εντονοτατη παρουσια του δημοσιου στις ζωες ολων εμας που επιλεξαμε να μην δουλευουμε σε αυτο.

 

Πρεπει για να ζουμε σε αυτη τη χωρα, οχι μονο να ανεχομαστε τους μισους ΔΥ οι οποιοι κανουν και αλλη δουλεια εκτος δημοσιου (και πολλες φορες ανταγωνιστικη σε εμας) αλλα να τους λαδωνουμε κι ολας! Και να ασφαλιζομαστε υποχρεωτικα σε αυτους απο πανω, χωρις ανταποδοτικοτητα, χωρις λογικη και χωρις επιλογη. Και να απευθυνομαστε σαν ζητιανοι σε αυτο το αδηφαγο τερας, για να παρουμε με καθυστερηση μηνων το παραμικρο χαρτακι που χρειαζομαστε για να κανουμε τη δουλεια μας.

 

Μακαρι να ηταν ολοι αγενεις, δυστροποι και περιεργοι και να εκαναν τη δουλεια τους οπως επρεπε. Θα ημασταν μια Ελβετια.

Δημοσιεύτηκε
Εχω εμπειρια απο Γερμανια, Βρετανια, ΗΠΑ. Παντου αγενεις, δηθεν βιαστικοι και χωρις κατανοηση και κοινο νου ηταν οι δημοσιοι υπαλληλοι.

 

 

Όσον αφορά την Βρετανία, έχωντας ζήσει ήδη σε 3 πόλεις, μπορώ να σου πώ οτι "κάνεις λάθος". Πιθανώς να έπεσες στην περίπτωση...

Δημοσιεύτηκε

Κοιτάξτε δεν είμαι από αυτούς που απαιτούν ιδαίτερους τεμενάδες ούτε έχω κανένα βίτσιο με την ευγένεια. Για αυτονόητα πράγματα μιλάω. Το δημόσιο γενικά και οι υπάλληλοί του έχουν σκοπό την εξυπηρέτηση του πολίτη. Οι τρόποι καλής συμπεριφοράς και εμφάνισης ενός δημόσιου υπαλλήλου είναι εκ των ουκ άνευ. Είναι η εικόνα του κράτους προς τα έξω.

Δεν μπορεί να μιλάει στο τηλέφωνο για προσωπική του υπόθεση κι εσύ να στέκεσαι μπάστακας μπροστά του και να μην αισθάνεται καμία ενοχή γι αυτή του την συμπεριφορά. Η μήπως δεν σας έτυχε να περιμένετε μέχρι να τελειώσει την κουβέντα ο/η λεγάμενος? Εκτός κι αν ζούμε σε άλλη χώρα.

Δεν μπορεί να πηγαίνεις σε μια υπηρεσία για υπόθεσή σου και να σου λένε ότι έχει άδεια ο υπάλληλος ή απλά βγήκε έξω ή δεν ξέρω και γω τι, και να διακόπτεται η συνέχεια της υπόθεσής σου και να μην μπορείς να αντιδράσεις ρωτώντας ποιός/ά τον αντικαθιστά. Αυτά όλα τα φαντάζομαι, ή συμβαίνουν μόνο σε μένα? 'Οσο για τις εμπειρίες από το εξωτερικό εκτός από την Γερμανία, έχω κι εγώ ιδίαν άποψη. Δεν λέω ότι σου κάνουν τεμενάδες αλλά κρατάνε και τα προσχήματα ευγένειας τουλάχιστον.

Και να μην πηγαίνουμε μακρυά το θέμα κάντε το πείραμα μόνοι σας.

Πάρτε τηλέφωνο μια δημόσια υπηρεσία χώρας στην Ευρώπη και το πιθανότερο είναι, πριν προλάβετε να μιλήσετε να σας αναφέρουν την υπηρεσία που εργάζονται και να σας συστηθούν ώστε να ξέρετε με ποιόν μιλάτε. Πάρτε μετά και μια Ελληνική υπηρεσία. Στην τελευταία περίπτωση θα πρότεινα να δημιουργήσουμε ένα νέο θέμα ώστε να υποδεχθούμε τα σχόλια.

Δημοσιεύτηκε

Και εδώ έρχομαι στην πληγή που δημιουργεί το όλο πρόβλημα δομής και οργάνωσης της χώρα μας . Σίγουρα τα φαινόμενα συμπεριφοράς αυτά συμβαίνουν σε υπηρεσίες σε μεγάλες πόλεις και κυρίως στην Αθηνα όπου υπάρχουν τα συσσωρευμένα προβλήματα που δημιουργεί ο τρόπος ζωής όπως έχει ασφυκτικα παγιωθεί . Στην πόλη μου αλλά και στην Χαλκίδα δεν συναντώ πολλές τέτοιες συμπεριφορές γιατι η επαφή ας πούμε για μας τους μηχανικούς π.χ. η επαφή δεν είναι απρόσωπη αφού ξέρω το υπάλληλο στην καθημερινή μου επαφή στην πόλη κλπ. και επομένως χωρίς να υπάρχουν και οι εξαιρέσεις συνήθως εξυπηρετούμε. Τώρα και εγώ βλέπω κυρίως στην Αθήνα τέτοιες συμπεριφορές γιατί ο υπάλληλος δεν γνωρίζει προσωπικά τους πολίτες ή και αδιαφορεί λόγω της αλλοτρίωσης που δημιουργεί η υπερσυγκέντρωση πληθυσμού στην πόλη. Ας πούμε ο υπάλληλος δεν εξυπηρετεί τον πολίτη , γιατί μήπως και ο απλός συνάνθρωπος που μένει πολλές φορές στον ίδιο χώρο με τον συνπολίτη του στην αθήνα είναι διατεθημένος να βοηθήσει σε κάτι. Τωρα του υπαλ. είναι υποχρέωση λόγω της εργασίας του , όμως αυτό κατά την γνώμη μου έχει περάσει στο υποσυνείδητο και δεν αλλάζει δηλ. ο τρόπος συμπεριφοράς και κυρίως η αλλοτρίωση. Εγώ πιστεύω ότι ο αστικός συγκεντρωτισμός της οικονομίας μας σε μια πόλη και η έλλειψη αποκέντρωση γεννά τα προβλήματα.Α και το τεστ με το τηλέφωνα πρέπει αν το κάνουμε όχι μόνο στις υπηρεσίες αλλά γενικά και τότε να δεις συμπεριφορές στην Ελλάδα και ειδικά στην Αθήνα .

ΥΣ Πάντως σίγουρα τα πράγματα είναι καλύτερα από πριν 20 ετίες όπου και οι ρεμούλες ήταν περισσότερρες και αν π.χ. ήσουν κομμουνιστής ας πούμε όχι δεν σε εξυπηρετούσαν αλλά σε πήγαιναν για καφεδάκι στην μπουμπουλίνας Για αυτό φαντάζομαι συζητάμε πως μπορούν τα πράγματα να γίνουν καλύτερα και δεν μου αρέσουν οι αφορισμοί και οι γενικεύσεις Τέλος δράττομαι της ευκαιρίας (για να επιβεβαιώσω τα πιο πάνω) να ευχαριστήσω ένα τέλειο Δημόσιο υπάλληλο (γιατρό χειρούργο στον Ευαγγελισμό) τον κύριο Καμπίρη για την συμπεριφορά του και την συμβολή του στην αποκατάσταση της υγείας της μάνας μου

Δημοσιεύτηκε

ναι υπάρχουν και καλοί Δ.Υ αλλά μήπως είναι αυτοί που επιβεβαιώνουν τον κανόνα?

 

Συμφωνώ με την θέση του συναδέλφου ότι φοβούμαστε να κάνουμε κάτι γιατί δεν ξέρουμε τις συνέπειες, γι αυτό η κατάσταση αυτή παραμένει στάσιμη και δεν πιστεύω ότι μπορεί να αλλάξει εύκολα, τουλάχιστον με την σημερινή εικόνα που έχουμε σαν κοινωνία.

 

Το πρόβλημα δεν είναι η παραγωγικότητα των Δ.Υ. Αυτό είναι το δέντρο και όχι το δάσος.

Σε μια κοινωνία που δεν σεβόμαστε τον διπλανό μας, που κοιτάζουμε την πάρτη μας, πως περιμένουμε τον Δ.Υ να κοιτάξει τον κοινό συμφέρον.

πόσοι από εμάς έχουμε σεβαστεί την διάβαση πεζών, και πόσοι από εμάς όταν το κάναμε δεν κοιτάξαμε το καθρεύτη μη μας στουκάρει κανένας από πίσω?

πόσοι από εμάς σεβαστήκαμε τον διπλανό μας και πόσοι από εμάς όταν το έκαναν δεν ένιωσαν κάποιες στιγμές ότι δεν τους καβαλάνε.

Γαλουγηθήκαμε σε μια κοινωνία ζούγκλας με μόνο στόχο το προσωπικό συμφέρον.

 

Ασ αλλάξουμε σαν κοινωνία και ας παραδεχτούμε επιτέλους ότι δεν είμαστε μόνοι μας, αλλά υπάρχουν και άλλοι συνάνθρωποι. Ασ σεβαστούμε και ας δεχτούμε τον σεβασμό τους, και τότε πιστεύω ότι θα νιώσουμε ότι είμαστε ομάδα, και τότε δεν θα φοβόμαστε αλλά θα φοβούνται.

Δημοσιεύτηκε

Θα διαφωνήσω και με τους δύο σας. Αυτές οι αλλαγές έρχονται από επάνω. Η νοοτροπία της κοινωνίας διαμορφώνεται από το γενικό κοινωνικο-πολιτικό περιβάλλον. Αυτό διαμορφώνεται από το κράτος που θέλουμε να ζούμε. Είναι το οργανωμένο κράτος, η δημόσια διοίκησή του, το πρόσωπό του προς τα έξω, την κοινωνία, που θα επιβάλει τον βηματισμό. Εάν το κράτος δεν σέβεται πρώτα τους πολίτες του και τους θεωρεί ως υπηκόους, πως μετά οι πολίτες θα το σεβαστούν όταν αισθάνονται εγκλωβισμένοι σε ένα σύστημα διαφθοράς, αναξιοκρατίας, αδικίας και κακοδιαχείρησης που ελέγχεται από το κράτος? Ο πολίτης είναι ανυπεράσπιστος μπροστά σε αυτό το τέρας. Με ποιόν να τα πρωτοβάλει? 'Οσον αφορά τους δημόσιους υπαλλήλους, δεν λέω ότι φταίνε αυτοί. Μέσα σε αυτό το μπάχαλο που λέγεται ελληνική δημόσια διοίκηση, δεν μπορούν να κάνουν και πολλά.

Δεν πιστεύω ότι οι δημόσιοι είναι όλοι αγράμματοι, τεμπέληδες ή εκβιαστές-μιζαδόροι. Πιστεύω όμως ότι υπάρχουν όλες οι προυποθέσεις στο δημόσιο όπως λειτουργεί σήμερα να γίνουν ή να μετατραπούν σε τέτοιους. Αν ο αντίλογος σας είναι ότι αυτό εξαρτάται από τον χαρακτήρα του καθενός, θα σας απαντήσω ότι κακώς έχει αυτή η εξάρτηση. Πρέπει να υπάρχουν στο σύστημα λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης βαλβίδες ασφαλείας ώστε να μην εξαρτάται η καλή λειτουργία της από την καλή θέληση, τις ορέξεις ή τον χαρακτήρα των υπαλλήλων της. Οι υπάλληλοι της λόγω του έργου που θα επιτελούν θα πρέπει να είναι από τους καλλίτερους του είδους που διαθέτει η ελληνική κοινωνία και οι αμοιβές τους φυσικά και θα είναι ανάλογες των προσόντων τους.

Δέστε τώρα τι γίνεται ή τι γινόταν μέχρι τώρα. Μπέστε σκύλοι αλέστε...

Αυτοί κάνανε ότι δουλεύανε... και το κράτος έκαμνε ότι τους πλήρωνε..

Τα αποτελέσματα αυτής της τακτικής τα ζούμε κάθε μέρα και να που φτάσαμε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.