AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2010 Συγχαρητήρια jkar! Εξαιρετικός!
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2010 Το weather control ειναι σιγουρα κατι που υπαρχει. Τωρα το θεμα ειναι γιατι να ξεκασεις τον κοσμο. Με πολυ λιγοτερα χρηματα αγοραζεις 2-3 καναλια βαζεις τους δικούς σου και μετατρεπουν την πτωχευση σε κατι ιδανικό. Εαν το περιτυλιγμα ειναι και με μπαλα, και τα κοριτσια του Ανθημου τοτε τελεια εφαρμογη και επιτυχια. Να πω και κατι αλλο που μου ηρθε τωρα. Σαν επιστημονας γιατι να ψεκασω και να μην χρησιμοποιησω την κινητη τηλεφωνια για brainwash αφου εχω την τεχνολογια τοσο χρονια. Και δεν ειμαι ορατος και στο φιναλε πληρωνει αλλος!!! Απλουστατο.
sdim Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2010 Τα ίχνη δεν μένουν πολλές ώρες η ακόμα και ημέρες στο ίδιο σημείο. Έτσι νόμιζα και εγώ, μέχρι το Σάββατο που είδα μια τρίλιζα (με 4 παράλληλες όμως σε κάθε διεύθυνση) στον ουρανό. Σε λίγη ώρα οι γραμμές διαχύθηκαν και δημιούργησαν τετράγωνο σύννεφο το οποίο δεν διαλύθηκε για ώρες. Έτσι συνειδητοποίησα ότι σίγουρα δεν είναι φυσικό φαινόμενο και είπα να ανοίξω αυτό το θέμα. Όταν λέω μέρες, προφανώς δεν εννοώ σαν πυκνή γραμμή, αλλά το σύννεφο που σχηματίζεται και αυτή η μουντή συνεφιά/θολούρα στον ουρανό. Ο ΕΛΓΑ εφαρμόζει εδώ και πολλά χρόνια ένα πρόγραμμα ψεκασμού νεφών για αντιχαλαζιακή προστασία των αγροτικών καλλιεργειών στην περιοχή της Μακεδονίας. Εδώ μια παρουσίαση του προγράμματος και εδώ ένα σχετικό δελτίο τύπου του ΕΛΓΑ.[/font] Τα αεροπλάνα αυτά, που ψεκάζουν με πχ ιωδιούχο άργυρο τα σύννεφα (για να τα κάνουν να βρέξουν εκεί που θέλουμε εμείς και όχι αυτά), πρακτικά μπαίνουν μέσα στο επάνω μέρος του σύννεφου, σχεδόν ποτέ σε ύψος πάνω από τα 3 χλμ. και πετάνε σε καιρούς καταιγίδας ή σχεδόν καταιγίδας (γιατί τότε θα ρίξει το χαλάζι) και όχι σε καιρούς με γαλάζιο καθαρό ουρανό για να βγάλουμε εμείς φωτό το «chemtrail». 1.Οι ίδιοι που μας λένε ότι ψεκάζουν με ιωδιούχο άργυρο μας λένε ότι όλα γίνονται αξιοκρατικά στο δημόσιο, υπάρχουν χρήματα, θα βγούμε από την κρίση, και αυξάνουν τους φόρους μας. Δεν ξέρω αν πρέπει να τους πιστέψω. 2.Δεν ξέρω καμία χημική παραγωγική διαδικασία που να μην έχει παραπροϊόντα. Γνωρίζουμε τι παραπροϊόντα έχει η δημιουργία ιωδιούχου αργύρου και σε τι ποσότητα; Αν δεν τα γνωρίζουμε, προφανώς δεν γνωρίζουμε και τις επιπτώσεις στην υγεία. 3. Το ιώδιο και ο άργυρος από μόνα τους είναι πολύ επικίνδυνα. Το ιώδιο ιδιαίτερα έχει σοβαρές συνέπειες στον θυροειδή. Ο ιωδιούχος άργυρος λένε ότι δεν είναι το ίδιο τοξικός με τα συστατικά του αλλά πιο αδρανής. http://en.wikipedia.org/wiki/Silver_iodide http://www.nature.nps.gov/hazardssafety/toxic//silver.pdf Under the guidelines of the Clean Water Act by the EPA, silver iodide is considered a hazardous substance, a priority pollutant, and as a toxic pollutant. Chronic Exposure/Target Organs: Chronic ingestion of iodides may produce “iodism”, which may be manifested by skin rash, running nose, headache and irritation of the mucous membranes. Weakness, anemia, loss of weight and general depression may also occur. Chronic inhalation or ingestion may cause argyria characterized by blue-gray discoloration of the eyes, skin and mucous membranes. Chronic skin contact may cause permanent discoloration of the skin. 4. Αν κρίνω από το χρώμα της ουσίας, όπως φαίνεται στην φωτογραφία εδώ http://www.answers.com/topic/silver-iodide , σε σκόνη πρέπει να έχει το χρώμα που έχει το χωματόνερο. Την επόμενη φορά που θα γεμίσει χωματόνερο το αμάξι από ψιχάλα, θα πάρω δείγμα και θα πάω σε εργαστήριο. Είναι ένας αξιόπιστος τρόπος για να εξετάσω τα γεγονότα. 5. Στο εξωτερικό υπάρχουν στοιχεία για τέτοιες αποστολές από το 1988 211 αποστολές, σε πολλές πολιτείες. Η κάθε αποστολή συχνά ψεκάζει περισσότερες από μια πολιτείες. http://www.evac.ou.edu/okwmdp/operations.html Αξίζει το ρίσκο για να γλιτώσουμε τις καλλιέργειες από ΠΙΘΑΝΗ (όχι σίγουρη) χαλαζόπτωση, να είμαστε εκτεθιμένοι σε τέτοια χημικά; Υ.Γ. Μου άρεσαν πολύ οι πληροφορίες σου jkar, μακάρι να είναι μόνο αυτά τα χημικά που ρίχνουν.
tpanag Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2010 καπου ειχα βρει καιι φωτογραφιες απο αεροπλανα γεματα εσωτερικα με βαρελακια σαν της μπυρας....θα τα ξαναψαξω..... Εδώ την είχες βρει: http://tiresias-press.blogspot.com/2010/05/chemtrails.html
Timoros Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2010 Πολύ ενδιαφέροντα τα όσα γράφετε sdim και jkar. Εγω πάντως στην Αθήνα δεν έχω πρόσεξει πότε contrails, λογικό βεβαία γιατί δεν κοιτάω ποτέ προς τα πάνω. Θύμαμαι όμως από πολύ μικρός οπού και να πηγαίναμε διακοπές παρατηρούσα τα αεροπλάνα και έβλεπα τα contrails, τα οποία βέβαια μου τα εξήγησαν οι γόνεις μου αλλά απλοίκα γιάτι στα έξι μου δεν πολυκαταλάβαινα από σημπύκνωση υδρατμών κτλ. Λόγω αυτών των γεγονότων τα έχω συνδιάσει με κάτι "όμορφο και ακίνδυνο" και ποτέ δεν μου πήγε το μυαλό οπουδήποτε αλλού, όποτε βλέπω στον ουράνο contrails (μόνο στις διακόπες βέβαια) απλώς θύμαμαι τον πιτσιρικά που τα θαύμαζε και τότε, ελπίζωντας για το καλύτερο
mkalliou Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2010 Πες τα ρε jkar! Ναι, τα ίχνη είναι πάνω στους αεροδιάδρομους. Όποιος δεί τους σχετικούς χάρτες για τη Ελλάδα, θα διαπιστώσει πόσο πολλές και πολύπλοκες είναι οι διαδρομές. Είναι πολύ δύσκολο, έως αδύνατον, από το έδαφος και μόνον με το μάτι, να προσδιορίσεις ένα αεροπλάνο που πετά σε ύψος 10-12 χιλιομέτρων, εάν είναι μέσα ή έξω από έναν αεροδιάδρομο (πλάτους 8 στην Αμερική και 10 μιλίων στην Ευρώπη). Μπορείς να πείς ότι μάλλον πάει για ένα γνωστό σημείο πχ το AΒLON, αλλά τίποτα περισσότερο.Πολλοί παρουσιάζουν κάποια δήθεν περίεργα σχήματα π.χ. κύκλων, για να υπονοήσουν τον «κακό» σκοπών των πτήσεων, ποιους αεροδιαδρόμους σου λένε, αυτοί είναι σε ευθείες γραμμές, τα αεροπλάνα πάνε από το ένα σημείο στο άλλο δεν κάνουν κύκλους ! Για τον άσχετο ακούγεται λογικό αλλά για όποιον ξέρει αυτά τα ίχνη εύκολα μπορεί να είναι σε περιοχή : α. κοντά σε μεγάλο αεροδρόμιο, όπου όταν υπάρχει μεγάλη κυκλοφορία αεροπλάνων, αυτά κάνουν κύκλους πάνω από ένα ραδιοβοήθημα (VOR,NDB), περιμένοντας την σειρά τους να προσγειωθούν. β. περιοχή ασκήσεων αερομαχίας στρατιωτικών αεροπλάνων. Να συμπληρώσω στα παραπάνω, ότι οι αεροδιάδρομοι υπάρχουν και ακολουθούνται κατά κανόνα έως ένα ύψος (FL190). Από το ύψος αυτό και πάνω υπάρχει δυνατότητα να μην ακολουθούνται οι αεροδιάδρομοι και να δίνονται συντομότερες διαδρομές. Αυτό σημαίνει ότι μπορει κανείς να δει σε άσχετα σημεία contrails, από α/φη που πετάνε σε μεγάλα ύψη. Επίσης τα α/φη μπορούν να κάνουν κύκλους (holding) είτε σε συγκεκριμένα σημεία, δημοσιευμένα σε χάρτες κλπ, είτε σε άλλα, υπό την επιτήρηση radar, για λόγους κυκλοφορίας, απώλειας ύψους, απόρριψης καυσίμων κλπ.
el_cabron Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Ας δεχθούμε οτι ισχύουν όσα λέει ο jkar. Άλλωστε εγώ δεν γνωρίζω από αυτά και περισσότερο από αεροπλάνα... Θέλω όμως να μου εξηγήσει κάπιος το παρακάτω: Αφού πρόκειται για φυσικό φαινόμενο το οποίο λαμβάνει χώρα κατα την πτηση, γιατί ποτε σε στοχοποιουν για chemtrails πολεμικα αεροσκάφη; Ότι έχω δει σε φωτογραφιες των υποτειθεμενων chamtrails είναι μεγάλα επιβατικά ή μεταγωγικα αεροσκάφη. Δεν θα έπρεπε να έχουν "πιάσει" και κανενα μαχητικο; Διότι μενω 500μ από μια απο τις πιο "ενεργες" πιστες της ΠΑ. Τετοια σημαδια δεν εχω δει ποτε κι επειδη έχω ξαδερφο πιλοτο, μου λεει οτι πετανε και σε πολυ μεγαλα υψομετρα πάνω από την περιοχή μου, πολυ συχνα. Τετοια σημάδια όμως δεν εχω δει ποτε.
tpanag Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Απλοϊκά εντελώς σκεπτόμενος, θα σου πω ότι τα μαχητικά έχουν διαφορετικού είδους κινητήρες από τα επιβατικά της πολιτικής αεροπορίας.
qmd Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Να συμπληρώσω στα παραπάνω, ότι οι αεροδιάδρομοι υπάρχουν και ακολουθούνται κατά κανόνα έως ένα ύψος (FL190). Από το ύψος αυτό και πάνω υπάρχει δυνατότητα να μην ακολουθούνται οι αεροδιάδρομοι και να δίνονται συντομότερες διαδρομές. Αυτό σημαίνει ότι μπορει κανείς να δει σε άσχετα σημεία contrails, από α/φη που πετάνε σε μεγάλα ύψη. Μάλλον το ανάποδο από αυτό ισχύει. Νομίζω οτι από ένα FL και πάνω ισχύουν οι προκαθωρισμένοι αεροδιάδρομοι για την αεροναυτιλία πολιτικών αεροπλάνων.
el_cabron Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Απλοϊκά εντελώς σκεπτόμενος, θα σου πω ότι τα μαχητικά έχουν διαφορετικού είδους κινητήρες από τα επιβατικά της πολιτικής αεροπορίας. Eγω καταλαβαίνω οτι το φαινομενο αυτο προκαλείται απο κρυσταλλοποιηση καυσαεριων. Αρα ασχετα με τον τυπο κινητηρα δεν θα επρεπε να υπαρχει και στα μαχητικα;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα