AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Είδα τον σύνδεσμο στο τρωκτικό, καλά είμαστε απίστευτα γκρινιάρηδες οι Έλληνες, δεν χωράει αμφιβολία. Η βροχή ήταν απίστευτη, κι αυτοί γκρινιάζουν για λίγο νερό στον πεζόδρομο. Όσο έβρεχε πήγα να δω ένα αποχετευτικό ομβρίων στο Ρετζίκι που είχα μελετήσει πρόσφατα. Με επιφάνεια απορροής ~2000m² και συντελεστή απορροής 0,50 γέμιζε την Φ250 (κλίση 1,5%) πάνω από την μέση. Μιλάμε για πολύ νερό. Στους δρόμους νερό 10 ~ 15cm να παρασέρνει χαλίκια, πέτρες κλπ, σταματημένα αυτοκίνητα, μεγάλες ζημιές σε υπό εξέλιξη επέκταση δικτύου. Αλλά πρέπει να ασχοληθούμε με τον καλαμαριώτη που πληρώνει τα δημοτικά τέλη και έχει την άνεση από το μπαλκόνι να κάνει ρεπορτάζ!
mkalliou Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 για τα περί εναέριου χώρου, είμαστε πολύ εκτός θέματος εδώ, απλά να πώ ότι η ελεύθερη κατ' ευθείαν πτήση μεταξύ αεροδρομίων αναχώρησης και προορισμού είναι μέν ο στόχος του συστήματος αλλά, στην Ευρώπη τουλάχιστον, τηρούνται σχεδόν αποκλειστικά οι αεροδιάδρομοι για να ελεγχθεί η ροή. Πράγματι αυτός είναι ο στόχος και σύντομα θα γίνει και στην Ευρώπη. Όχι εντελώς ελεύθερα, ελεγχόμενα πάλι, αλλά με τη συντομότερη δυνατή και ασφαλή διαδρομή. Όντως τα περί ελεγχόμενου εναέριου χώρου είναι εκτός θέματος εδώ, αλλά επειδή μεταξύ άλλων από περίεργες πορείες βγαίνουν και όλα όσα αναφέρουμε, θα δώσω και την πηγή: AIP Greece RAC 1 παρ. 2.2.5 Εκεί αναφέρεται ότι από το FL195 (συμπεριλαμβανομένου) όλο το FIR πάνω ανήκει στην κατηγορία C (Class C), δηλαδή είναι ελεγχόμενος εναέριος χώρος, που σημαίνει ότι ένα αεροσκάφος μπορεί ελεγχόμενα (υπό την καθοδήγηση radar) να πετάει και εκτός αεροδιαδρόμων. Συνήθως όμως (και για ασφάλεια και ευκολία στη διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας) ακόμα και σε αυτά τα ύψη ακολουθούνται οι αεροδιάδρομοι. Από το FL190 και κάτω ελεγχόμενος εναέριος χώρος θεωρείται οι αεροδιάδρομοι, οι ΤΜΑ και CTR, επομένως σε αυτά τα ύψη τα άφη κινούνται σε προκαθορισμένες διαδρομές. Συνοψίζοντας, ίχνη μπορεί να φανούν σε διάφορες διαδρομές, είτε αυτές είναι προκαθορισμένες, είτε ακαθόριστες και αυτό δεν πρέπει να μας ξενίζει. Τα υπόλοιπα τα εξηγεί ο jkar στο post #8. Πληροφοριακά νομίζω οτι γενικά κατά ICAO ισχύουν :χαμηλά FL για πτήσεις VMC/VFR ελαφρών α/φών (uncontrolled airspace) ψηλά FL για πτήσεις IMC/IFR κυρίως αεροπορικών εταιριών (controlled airspace FL180-FL600) Πτήσεις που επιθυμούν να είναι ελεγχόμενες και να ταξιδεύουν ανεξαρτήτως καιρού πετάνε IFR (Instrument Flight Rules), επιλογή που παρέχει ασφάλεια, αλλά έχει και περιορισμούς από τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας. Αντίστοιχα πτήσεις που δεν επιθυμούν τα παραπάνω πετάνε VFR (Visual Flight Rules). Επιβατικές και εμπορικές πτήσεις, είναι συνήθως IFR και πετάνε ψηλά για λόγους οικονομίας. Ιδιωτικές συνήθως πτήσεις πετάνε VFR γιατί το πτυχίο κοστίζει λιγότερο και δεν πληρώνουν τέλη διαδρομής. Δε σημαίνει όμως ότι δεν πετάνε ψηλά αν το ζητήσουν και μπορούν. Υπάρχουν πχ VFR πτήσεις που πετάνε ψηλότερα από IFR.
glargkatzis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2010 επειδή μένω λίγο έξω από την λάρισα και κοντά στην ΠΜ της αεροπορίας και στον διάδρομο (3χλμ σε ευθεία) και επίσης επειδή συχνά-πυκνά ανεβαίνουμε στον κοντινό κίσσαβο για βόλτα (μοτό) και καφέ κτλ, είναι γεγονός και παρατηρημένο πολλάκις και εδώ και χρόνια ότι αυτά τα αεροπλάνα -δεν είναι της γραμμής,ούτε στρατιωτικά -δεν έχουν καμία σχέση οι θέσεις τους με τον διάδρομο -κάτι ψεκάζουν -ψεκάζουν συγκεκριμένες ημέρες, ώρες και σε συγκεκριμένες διαδρομές(κάνναβος ή σε παράλληλες) ώστε να καλύψουν πχ όλο τον κάμπο της λάρισας στην περίπτωση. -έχει παρατηρηθεί πολλάκις και πτήσεις σε σχηματισμό 2-3 αεροπλάνων. -όταν έχει δυτικό άνεμο , ψεκάζουν σε παράλληλες που ξεκινάνε από τη δύση-ανατολή και το άναλογο. -βουλευτής λάρισας , μεταξύ άλλων, έχει κάνει ερωτήσεις στη βουλή και απαντήσεις δεν ακούστηκαν ποτέ. -δεν εχω τηλεσκόπιο, κάποιες φορές είναι σχετικά χαμηλό το ύψος τους. -όντως το αποτέλεσμα όλων αυτών, είναι νέφη που διαρκούν πολλές ώρες ή όλη την άλλη μέρα -παρατηρήθηκε ότι όταν πχ η πρόβλεψη λέει την παρασκευή νεφώσεις μετά από ημέρες αίθριες , την πέμπτη να γίνεται της πόπης....
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Για την πληρότητα του θέματος: Ιωάννινα, 08/09/2010, απολύτως ανέφελη μέρα, ακριβώς πάνω από την πόλη: αυτό δεν είναι chemtrail; :)
dratsiox Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 εσύ την τράβηξες ή είναι από κάποια πηγή?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Μόλις την κατέβασα από την μηχανή. Τραβηγμένη απ' το νησάκι, μέρα - μεσημέρι... Να και ένα γενικό πλάνο:
tpanag Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Ελάτε ρε παιδιά τώρα, τι συζητάμε; Αμφιβάλλει ακόμα κανένας ότι ψεκάζουν; Είχα δώσει το link με τη φωτογραφία του μετασκευασμένου jumbo με τα βαρέλια. Δηλαδή υπάρχει πιθανότητα να μπήκαν οι "συνομοσιωλόγοι" στη διαδικασία να τροποποιήσουν αεροπλάνο μόνο και μόνο για να το φωτογραφήσουν; Απλά παίζουν δυο εκδοχές: η μια για να μας χαζέψουν ή τέλος πάντων να πειραμτιστούν πάνω μας και η άλλη που δέχονται πλέον και οι "σκεπτικιστές", ότι το κάνουν για τροποποίηση του καιρού. Και οι δύο για μένα εκδοχές είναι απαράδεκτες. Δεν έχει δικαίωμα κανείς να τροποποιεί ούτε καν τον καιρό. Η βροχή ενώ για μια ομάδα μπορεί να είναι ωφέλιμη, για κάποια άλλη είναι καταστροφική και δεν έχει εξουσιοδοτηθεί ο οποιοσδήποτε να αποφασίζει για αυτό.
CostasV Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Είναι άξιο απορίας το γιατί μία φωτογραφία όπως αυτή που φαίνεται αν ακολουθήσουμε το λινκ στο μήνυμα #14, μας οδηγεί στο αβίαστο συμπέρασμα ότι πρόκειται για κάποιο ύποπτο χημικό. Αποκλείεται να είναι ... νεράκι; Διαβάστε εδώ όπου εξηγείται τι κάνουν τα βαρέλια. Φυσικά, το ποιά ιστορία θα πιστέψουμε, είναι προσωπικό θέμα...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Εξαιρετικό λίνκ Κώστα! Συγχαρητήρια!
sdim Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Αυτές τις φωτογραφίες τις τράβηξα την περασμένη παρασκευή στον νομό Ηλείας. Υπήρχαν και άλλες γραμμές νωρίτερα που δεν τις πρόλαβα. Φαίνονται καθαρά 2 αεροπλάνα μπροστά και ένα τρίτο αρκετά πιο πίσω. Οι πρώτες φωτογραφίες είναι τραβηγμένες ακριβώς από το ίδιο σημείο (φαίνεται το δέντρο κάτω δεξιά), οι δύο τελευταίες είναι από 200μ πιο πέρα, αλλά φαίνεται το ίδιο μέρος του ουρανού. Μου έκανε εντύπωση ότι δημιουργήθηκαν τα σύννεφα χωρίς να μετακινηθούν ιδιαίτερα από την θέση τους. Νόμιζα ότι τα σύννεφα δημιουργούνται πάνω από θάλασσες και λίμνες και στην συνέχεια μεταφέρονται με τον αέρα πάνω από την ξηρά.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα