Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Όσοι ενδιαφέρονται για το συζητούμενο θέμα, μπορούν να διαβάσουν τη συνέντευξη του Νίκου Κατσαρού, χημικού και επιστημονικού συνεργάτη του "Δημόκριτου", στο ένθετο ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ (σελ. 23-26) του Ελεύθερου Τύπου της 25.9.2010.

Δημοσιεύτηκε

Πάλι αρχίσανε στην Πάτρα. Μόλις είδα ένα νέο ίχνος. Δεν υπάρχει αντιστοιχία με αεροδιάδρομο στον χάρτη.

Στο http://www.rdrinfo.net/ δεν φαίνεται.

 

http://img517.imageshack.us/img517/364/img1237qp.jpg

http://img833.imageshack.us/img833/8970/img1235b.jpg

 

 

update3

περνάει για τέταρτη φορά

Δημοσιεύτηκε

Για όσους ενδιαφέρονται, μπορούν να αγοράσουν ένα ADSB, το οποίο είναι ας πούμε ένα μικρό ρανταράκι, και να βλέπουν από εκεί ποια αεροπλάνα πετάνε πάνω από την περιοχή. Θα βλέπουν το όνομα (πχ OAL345) και το επίπεδο πτήσης (πχ FL340).

 

Ένα ADSB κοστίζει περίπου 600Ε.

 

Προσωπικά αυτά τα ίχνη δε μου λένε κάτι και δε φαίνονται και καθόλου περίεργα.

Μη ξεχνάτε ότι από το FL 290 και πάνω ο χώρος θεωρείται ελεγχόμενος και τα ραντάρ μπορούν να καθοδηγούν τα αεροσκάφη, δίνοντάς τους συντομότερες διαδρομές. Αυτό σημαίνει ότι δε ακολουθούν απαραίτητα τους αεροδιαδρόμους.

Δημοσιεύτηκε

Είναι φυσιολογικό σε μισή ώρα να περνάνε 3-4 αεροπλάνα σε παράλληλες διευθύνσεις, ενώ γενικά δεν περνάνε τις περισσότερες μέρες;

 

Τόσα χρόνια στο ίδιο σημείο έχω θέα από το παράθυρο, δεν είχα δει ξανά αυτά τα δρομολόγια.

 

Από που μπορώ να προμηθευτώ το ADSB;

Δημοσιεύτηκε
Είναι φυσιολογικό σε μισή ώρα να περνάνε 3-4 αεροπλάνα σε παράλληλες διευθύνσεις, ενώ γενικά δεν περνάνε τις περισσότερες μέρες;

 

Φυσιολογικότατο! Οι διαδρομές που επιλέγονται, έχουν να κάνουν με τη βέλτιστη διαδρομή και τη μέγιστη μείωση της καθυστέρησης στον αέρα και στο έδαφος. Σχετίζονται και με την αύξηση της κυκλοφορίας, νέα δρομολόγια κλπ.

 

Αν για παράδειγμα υπάρχει τόσο μεγάλη κυκλοφορία στη διαδρομή Μήλος-Κόρινθος-RUTOM (σημείο εξόδου από το FIR προς Ιταλία), το σύστημα διαχείρισης στις Βρυξέλλες προτείνει εναλλακτικές διαδρομές, πχ Κόρινθο-Άραξο-RUTOM. Αν δε γίνει αυτό και η εταιρεία επιμείνει στην αρσική διαδρομή που θέλει, τότε το αεροσκάφος θα πρέπει να περιμένει στο έδαφος(=καθυστερήσεις) έως ότου να μειωθεί η κίνηση στην προβληματική περιοχή.

 

Παρεπιπτόντως στην περιοχή άλλαξε το ελάχιστο ύψους ενός αεροδιαδρόμου (από FL100 σε FL160).

Δημοσιεύτηκε

Από που μπορώ να προμηθευτώ το ADSB;

 

πωλούνται και στην Ελλάδα σε καταστήματα ραδιοερασιτεχνικών αλλά δεν γνωρίζω αν εμπίπτουν στην κατηγορία που χρειάζεται άδεια για την χρήση τους.

Δημοσιεύτηκε

Χτες ο ουρανός ήταν καταγάλανος στην Ηλεία. Σήμερα περάσανε αεροπλάνα και πάλι συνέφιασε. Αν βρέξει αύριο θα είναι τυχαίο; Δεν νομίζω!

 

Περνάνε ακόμα, σε κάθετες διευθύνσεις σε σχέση με πριν.

 

Μια ωραία θέα που έχουμε σήμερα...

imag0087d.th.jpg

 

Μετά από 15 λεπτά, πλάνο από τα ΤΕΙ προς την πλατεία

imag0088w.th.jpg

 

 

Και μετά από λίγο, πλάνο από την νομαρχία περίπου προς την πλατεία. Φαίνεται το καμπαναριό της Αγ. Κυριακής

imag0089n.th.jpg

 

Περνάνε ξανά. Ενώ στην αρχή δεν εμφανίζονται ίχνη πίσω από τα αεροπλάνα από κάποιο σημείο και πέρα αρχίζουν τα ίχνη περασιά στην ίδια ευθεία, όπως φαίνεται στην δεύτερη και τρίτη φωτογραφία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.