tpanag Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Eγω καταλαβαίνω οτι το φαινομενο αυτο προκαλείται απο κρυσταλλοποιηση καυσαεριων. Αρα ασχετα με τον τυπο κινητηρα δεν θα επρεπε να υπαρχει και στα μαχητικα; Στα αεριωθούμενα πολεμικά, τα καυσαέρια έχουν μάλλον πολύ μεγαλύτερη θερμοκρασία από όσο τα καυσαέρια ενός turbofan κινητήρα πολιτικού αεροσκάφους. Πρακτικά βγαίνει "φωτιά" στα πολεμικά. Συν ότι τα μεγέθη είναι συντριπτικά υπέρ αυτών της πολιτικής αεροπορίας, οπότε απλά ίσως να εξαφανίζονται πριν τα δούμε τα συμπυκνώματα. Υπόθεση κάνω, δε γνωρίζω πολλά από αεροπλάνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Ψάξε στο google για "contrail vs chemtrail" Εξηγεί την διαφορά μεταξύ των contrail (φυσικών ιχνών πίσω από το αεροπλάνο) και chemtrail (τεχνητών ιχνών από ψεκασμό). Link to comment Share on other sites More sharing options...
el_cabron Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Πρακτικά βγαίνει "φωτιά" στα πολεμικά. Aκριβως γι'αυτό θα περιμενα να ειναι πολύ πιό "βιαιο" το φαινομενο στα μαχητικα λόγω της μεγαλης διαφορας σε θερμοκρασιες. Κι εγω υποθεσεις κανω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkalliou Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Μάλλον το ανάποδο από αυτό ισχύει. Νομίζω οτι από ένα FL και πάνω ισχύουν οι προκαθωρισμένοι αεροδιάδρομοι για την αεροναυτιλία πολιτικών αεροπλάνων. Τσουκ... Ο ελεγχόμενος εναέριος χώρος είναι εντός αεροδιαδρόμων έως το FL190 και από εκεί και πάνω όλος ελεγχόμενος (που σημαίνει ότι η πτήση ελεγχόμενη μπορεί να γίνει από ένα προς οποιοδήποτε σημείο του FIR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CostasV Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Aκριβως γι'αυτό θα περιμενα να ειναι πολύ πιό "βιαιο" το φαινομενο στα μαχητικα λόγω της μεγαλης διαφορας σε θερμοκρασιες.Κι εγω υποθεσεις κανω. Τα μαχητικά που βλέπουμε δεν πετάνε σε ύψη που έχουν χαμηλές θερμοκρασίες ώστε να συμπυκνωθούν οι υδρατμοί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qmd Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Τσουκ...Ο ελεγχόμενος εναέριος χώρος είναι εντός αεροδιαδρόμων έως το FL190 και από εκεί και πάνω όλος ελεγχόμενος (που σημαίνει ότι η πτήση ελεγχόμενη μπορεί να γίνει από ένα προς οποιοδήποτε σημείο του FIR. Πληροφοριακά νομίζω οτι γενικά κατά ICAO ισχύουν : χαμηλά FL για πτήσεις VMC/VFR ελαφρών α/φών (uncontrolled airspace) ψηλά FL για πτήσεις IMC/IFR κυρίως αεροπορικών εταιριών (controlled airspace FL180-FL600) ακριβέστερα από wikipedia: The classifications adopted by ICAO are: Class A: All operations must be conducted under Instrument Flight Rules (IFR) or Special visual flight rules (SVFR) and are subject to ATC clearance. All flights are separated from each other by ATC. Class B: Operations may be conducted under IFR, SVFR, or Visual flight rules (VFR). All aircraft are subject to ATC clearance. All flights are separated from each other by ATC. Class C: Operations may be conducted under IFR, SVFR, or VFR. All flights are subject to ATC clearance. Aircraft operating under IFR and SVFR are separated from each other and from flights operating under VFR. Flights operating under VFR are given traffic information in respect of other VFR flights. Class D: Operations may be conducted under IFR, SVFR, or VFR. All flights are subject to ATC clearance. Aircraft operating under IFR and SVFR are separated from each other, and are given traffic information in respect of VFR flights. Flights operating under VFR are given traffic information in respect of all other flights. Class E: Operations may be conducted under IFR, SVFR, or VFR. Aircraft operating under IFR and SVFR are separated from each other, and are subject to ATC clearance. Flights under VFR are not subject to ATC clearance. As far as is practical, traffic information is given to all flights in respect of VFR flights. Class F: Operations may be conducted under IFR or VFR. ATC separation will be provided, so far as practical, to aircraft operating under IFR. Traffic Information may be given as far as is practical in respect of other flights. Class G: Operations may be conducted under IFR or VFR. ATC separation is not provided. Traffic Information may be given as far as is practical in respect of other flights. Classes A-E are referred to as controlled airspace. Classes F and G are uncontrolled airspace. VFR flight is not allowed in airspace known as class A, regardless of the meteorological conditions. In the United States, class A airspace begins at 18,000 feet msl, and extends to an altitude of 60,000 feet msl Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 :) Χαίρετε από την βροχερή Θεσσαλονίκη, όπου μόλις βίωσα ένα απίστευτο φαινόμενο που αποδεικνύει τις σκοτεινές ενέργειες των απόκρυφων δυνάμεων: Όλη την ημέρα είχε άνεμο μεταβλητών διευθύνσεων ~4Β και ψηλή αραιή νέφωση. Το απόγευμα, εντελώς ξαφνικά και χωρίς να συντρέχουν οι συνθήκες δημιουργήθηκε ένα πελώριο καταιγιδοφόρο νέφος που σκέπασε όλη της ευρύτερη περιοχή της πόλης. Δεν μπόρεσα να δω τα chemtrails λόγω εργασιακού φόρτου. Αισθανόμουν όμως ότι ήταν εκεί! Όταν είδα το σύννεφο βεβαιώθηκα: οι χαοτικές σπείρες στην περιφέρειά του δεν έμοιαζαν με τίποτα από όσα έχω δει! Σχεδόν αμέσως άρχισε κατακλυσμιαία βροχή που κράτησε μία ώρα. Μόνο χημική παρέμβαση στην ατμόσφαιρα θα μπορούσε να προκαλέσει τόσο υψηλή πυκνότητα υδρατμών! Μετά την βροχή μια χαμηλή νέφωση αναπτύχθηκε που δεν ήταν επίπεδη αλλά είχε λοβούς που προεξείχαν προς τα κάτω όπως οι εικόνες στο youtube! Τέλος, στο φως του ήλιου τα σύννεφα κιτρίνιζαν, απόδειξη ότι εμπεριείχαν χημικούς παράγοντες! Προφανώς σε αυτούς οφειλόταν η διάθεση ευφορίας που είχε ο κόσμος... :) Ωραίο έ; πράγματι έτσι έγινε, η όλη φάση ήταν απίστευτη και απολαυστική! Ευχαριστούμε λοιπόν τους Ελ και τις λοιπές δυνάμεις για το θέαμα! Ευχαριστούμε φυσικά και και για την ενημέρωση το παρόν νήμα, που μας άνοιξε τα μάτια για να το δούμε διαφορετικά... :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Στην Πάτρα σήμερα έκανε αφόρητη ζέστη. Τις τελευταίες μέρες κοιμάμαι με αδαμιαία περιβολή ΚΑΙ με τον ανεμιστήρα να με φυσάει. Το γεγονός ότι δεν παθαίνω ψύξη σας δίνει μια ιδέα της ζέστης. Σήμερα το απόγευμα είχε συννεφιάσει και ακούστηκαν μερικές βροντές. Νερό δεν έριξε μέχρι τις 6 που έφυγα. Ελπίζω να είναι σύμπτωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkar Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Και τα καυσαέρια των πολεμικών αεροπλάνων δημιουργούν συμπυκνώσεις, απλά δεν τα παρατηρούμε τόσο εύκολα και τόσο συχνά επειδή : α) τα μαχητικά στην μεγάλη πλειοψηφίας τους είναι μονοκινητήρια, πάρα πολύ μικρότερα σε μέγεθος και μένουν πολύ λιγότερο στον αέρα, β) σχεδόν ποτέ δεν πετάνε ευθεία γραμμή και σε σταθερό ύψος για πολύ ώρα, (εκτός και εάν κάνουν φωτοαναγνώριση οπότε παίρνουν μέτρα ώστε να μην αφήσουν ίχνος), γ) δεν ανεβαίνουν συχνά σε μεγάλα ύψη για να μείνουν εκεί, λόγω μεγάλης κατανάλωσης καυσίμων για την άνοδο και στα μαχητικά τα καύσιμα είναι περιορισμένα. δ) επίσης όπως σωστά γράψατε τα επιβατικά εκτός από μεγαλύτερους και περισσότερου κινητήρες, έχουν πλέον για λόγους οικονομίας κινητήρες με μεγάλο λόγο παράκαμψης, δηλαδή σπρώχνουν πολύ περισσότερη μάζα αέρα, αρά μεγαλύτερο όγκο συμπυκνωμάτων εάν υπάρξουν οι κατάλληλες συνθήκες. για τα περί εναέριου χώρου, είμαστε πολύ εκτός θέματος εδώ, απλά να πώ ότι η ελεύθερη κατ' ευθείαν πτήση μεταξύ αεροδρομίων αναχώρησης και προορισμού είναι μέν ο στόχος του συστήματος αλλά, στην Ευρώπη τουλάχιστον, τηρούνται σχεδόν αποκλειστικά οι αεροδιάδρομοι για να ελεγχθεί η ροή. Εδώ ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας είναι κατακερματισμένος και όταν εποχιακά ο κυκλοφοριακός φόρτος γίνεται πάρα πολύ μεγάλος, παρουσιάζονται σημαντικά προβλήματα είτε στις διεπιφάνειες, είτε πολύ κορεσμένος εναέριος χώρος κοντά στα μεγάλα και πολυζήτητα αεροδρόμια. και για να έχετε μιά γενικότερη εικόνα δές τε εδώ μιά ωραία ταινία με την εναέριο κυκλοφορία όλης της γής !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 :) Χαίρετε από την βροχερή Θεσσαλονίκη, όπου μόλις βίωσα ένα απίστευτο φαινόμενο που αποδεικνύει τις σκοτεινές ενέργειες των απόκρυφων δυνάμεων: Όλη την ημέρα είχε άνεμο μεταβλητών διευθύνσεων ~4Β και ψηλή αραιή νέφωση. Το απόγευμα, εντελώς ξαφνικά και χωρίς να συντρέχουν οι συνθήκες δημιουργήθηκε ένα πελώριο καταιγιδοφόρο νέφος που σκέπασε όλη της ευρύτερη περιοχή της πόλης. Δεν μπόρεσα να δω τα chemtrails λόγω εργασιακού φόρτου. Αισθανόμουν όμως ότι ήταν εκεί! Όταν είδα το σύννεφο βεβαιώθηκα: οι χαοτικές σπείρες στην περιφέρειά του δεν έμοιαζαν με τίποτα από όσα έχω δει! Σχεδόν αμέσως άρχισε κατακλυσμιαία βροχή που κράτησε μία ώρα. Μόνο χημική παρέμβαση στην ατμόσφαιρα θα μπορούσε να προκαλέσει τόσο υψηλή πυκνότητα υδρατμών! Μετά την βροχή μια χαμηλή νέφωση αναπτύχθηκε που δεν ήταν επίπεδη αλλά είχε λοβούς που προεξείχαν προς τα κάτω όπως οι εικόνες στο youtube! Τέλος, στο φως του ήλιου τα σύννεφα κιτρίνιζαν, απόδειξη ότι εμπεριείχαν χημικούς παράγοντες! Προφανώς σε αυτούς οφειλόταν η διάθεση ευφορίας που είχε ο κόσμος... :) Ωραίο έ; πράγματι έτσι έγινε, η όλη φάση ήταν απίστευτη και απολαυστική! Ευχαριστούμε λοιπόν τους Ελ και τις λοιπές δυνάμεις για το θέαμα! Ευχαριστούμε φυσικά και και για την ενημέρωση το παρόν νήμα, που μας άνοιξε τα μάτια για να το δούμε διαφορετικά... :) Για λίγο νόμιζα ότι το έλεγες για πλάκα, μέχρι που είδα ότι όντως πλυμήρισε η Καλαμαριά σήμερα! Μέσα Ιουνίου παρακαλώ! http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_5152.html Με μια πρόχειρη ματιά δεν βρήκα άρθρο σε επίσημο site με ειδήσεις, μπορεί να μην προλάβανε να βγάλουν φωτογραφίες ή ίσως έχουν πιο συμαντικά πράγματα να πουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα