Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Η πηγή δεν είναι απόρρητη.

Μηχανολόγος & Αεροναυπηγός έχω σπουδάσει.

 

Γνωρίζω ότι σε ορισμένες συνθήκες μπορεί να τύχει ο κινητήρας του αροσκάφους να αφήσει ίχνος πίσω του. Το ίχνος αυτό οφείλεται σε δημιουργία σταγόνων νερού και κρυστάλλων πάγου λόγω απότομης μεταβολής πίεσης και θερμοκρασίας. Το ίχνος αυτό διαλύεται συνήθως σε 2-3 λεπτά καθώς το νερό έρχεται στην θερμοκρασία του γύρω του χώρου. Η πίεση σε μεγάλο υψόμετρο είναι μικρή, συνεπώς εξατμίζεται πολύ εύκολα σε σχέση με όταν βρίσκεται σε πίεση 1atm (στην επιφάνεια της θάλασσας). Επίσης καθώς διαχέεται στον χώρο γίνεται πιο διαφανές το ίχνος μέχρι να εξαφανιστεί.

Ένα βιντεάκι για αρχή

 

 

Σχετικά με τα τεχνητά ίχνη, η βιβλιογραφία είναι μεγάλη.

Στο amazon μια απλή αναζήτηση για weather modification εμφανίζει σχεδόν 500 αποτελέσματα.

http://www.amazon.com/gp/search/ref=sr_nr_scat_283155_ln?rh=n%3A283155%2Ck%3Aweather+modification&keywords=weather+modification&ie=UTF8&qid=1284941150&scn=283155&h=9af410f27476cd31ddeb15ad57e45de51a1b579e

 

 

Εκτός από "weather modification" μπορείς να το βρεις και ως "cloud seeding". Η τεχνολογία επίσημα έχει χρησιμοποιηθεί και στους ολυμπιακούς στο Πεκίνο.

 

- Οι αερογραμμές δεν διασταυρώνονται σε τυχαία σημεία για αποφυγή ατυχημάτων.

- Οι γραμμές στον ουρανό δεν ταιριάζουν με τον χάρτη των πολιτικών αερογραμμών.

- Οι εταιρείες που παρέχουν τις υπηρεσίες αυτές διαφημίζονται ακόμα και στο ίντερνετ (π.χ. http://www.weathermodification.com/)

 

Γενικά μπορώ να σου πω πολλές πληροφορίες.

http://www.wiseupjournal.com/?p=462

http://www.newworldencyclopedia.org/entry/Cloud_seeding

 

Επειδή είναι αργά και θα πάω για ύπνο, σε παραπέμπω στο BBC το οποίο κατά γενική ομολογία είναι αξιόπηστη πηγή ειδήσεων.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/1516880.stm Rain-making link to killer floods

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/staffordshire/6968221.stm Theme park considers rain control

http://news.bbc.co.uk/2/hi/8337337.stm Scientists 'cause' Beijing snow

http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/3893671.stm China rain-making creates a storm

 

Και από το SKY

http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Beijing-Olympics-China-Uses-Cloud-Seeding-To-Try-To-Change-Weather/Article/200808115073313

 

H τεχνολογία υπάρχει. Τα τροποποιημένα αεροπλάνα για αεροψεκασμούς υπάρχουν. Σε όλο τον κόσμο γίνονται τέτοιες πτήσεις. Το ανησυχητικό είναι ο λόγος που μας το κρύβουν.

Για ποιό λόγο να κρύψουν κάτι το οποίο πιθανόν να πληρώνεται από τους φόρους μας και πιθανόν να βλάπτει την υγεία μας; Δεν έχω στην διάθεσή μου δείγμα με αυτά που ψεκάζουν, αλλά οι περισσότερες εκδοχές και μετρήσεις στο εξωτερικό μιλάνε για ουσίες σε περιεκτικότητα που είναι τοξικές.

Δημοσιεύτηκε
[...]

- Οι εταιρείες που παρέχουν τις υπηρεσίες αυτές διαφημίζονται ακόμα και στο ίντερνετ (π.χ. http://www.weathermodification.com/)

 

Γενικά μπορώ να σου πω πολλές πληροφορίες.

[...]

 

 

[...] Σε όλο τον κόσμο γίνονται τέτοιες πτήσεις. Το ανησυχητικό είναι ο λόγος που μας το κρύβουν.

[...]

 

Τώρα μπερδεύτηκα... Είναι κάτι που διαφημίζεται ελεύθερα, για το οποίο μπορείς να μας πεις πολλές πληροφορίες (κι εγώ το ίδιο, μια που υπάρχουν και σχετικά συνέδρια, επιστημονικές δημοσιεύσεις κλπ), αλλά... το κρατάνε κρυφό!

 

Πως γίνεται αυτό; Εκτός αν θες να πεις ότι όλα όσα λένε επισήμως περί cloud seeding / weather modification είναι ένα προκάλυμμα για τα μάτια του κόσμου, προκειμένου να δραστηριοποιούνται ανενόχλητα στην πραγματική τους δραστηριότητα: "peοple modification"...

 

Αλλά δεν είναι λίγο παράλογο;

Δημοσιεύτηκε

Με ενοχλεί που κρατάνε κρυφό τον αεροψεκασμό πάνω από κατοικημένες περιοχές. Ούτε δάκο έχουμε, ούτε ζιζάνια, ούτε κουνούπια ούτε ράντισμα χρειαζόμαστε.

 

http://www.willthomas.net/Chemtrails/About_Chemtrails.htm

 

Τέτοια κείμενα είναι που με ανησυχούν.

 

FAC 7: What symptoms are you ascribing to these chemtrails?

 

Ans. Thousands of North Americans are complaining of acute asthma-like attacks, gastrointestinal problems, and lingering severe flu-like illnesses including a persistent dry hacking cough that eventually goes away – only to return. Other symptoms of chemtrail-related illness include sudden acute gushing nosebleeds, dizziness, migraines, joint pain, twitching eyelids and sudden extreme fatigue. Short-term memory loss and the inability to concentrate or enunciate simple thoughts are also common complaints. In Espanola, exposed townspeople all started forgetting where theyʼd parked their cars.

 

Πολλά από αυτά τα συμπτώματα αυτά είναι στην βιβλιογραφία καταγεγραμμένα ως επιδράσεις στον άνθρωπο του αλουμινίου, του βρωμίου και άλλων ουσιών που επίσης είναι καταγεγραμένες σαν συστατικά της σκόνης που χρησιμοποιείται για cloud seeding.

Το να κρατάς τους ανθρώπους υποτονικούς επηρεάζοντας το νευρικό τους σύστημα μήπως συνδέεται με το "people modification"; Το αλουμίνιο όταν υπερβεί τα όρια στον οργανισμό έχει βραχυπρόθεσμα ως παρενέργεια δυσκολία συγκέντρωσης και αποστήθισης, μακροπρόθεσμα συμπτώματα αντίστοιχα του Αλζχάιμερ.

 

 

Κάτι άλλο που με ανησυχεί είναι ότι η τεχνολογία αυτή μπορεί να επηρεάσει το σύστημα βροχής. Κανονικά το νερό εξατμίζεται στον ουρανό, δημιουργεί σύννεφα και όταν οι συνθήκες είναι κατάλληλες τότε βρέχει. Αν πιέζουμε τον ουρανό να βρέξει πριν την ώρα του, τότε η περιεκτικότητα σε νερό μειώνεται και μακροπρόθεσμα ξεραίνεται η ατμόσφαιρα. Μήπως στο μέλλον δεν θα βρέχει για μήνες ή χρόνια μέχρι να επανέλθει η ισορροπία;

 

update

Βρήκα και στην Ελλάδα εταιρεία που κάνει αεροψεκασμούς.

http://www.3dsa.gr/category.php?id=15

Δημοσιεύτηκε

sdim, ποιό από τα δύο λες;

1. ότι κατά την διαδικασία επηρεσμού του κλίματος, διαδικασία που είναι σύνομη και φανερή και γνωστή, υπάρχουν παρενέργειες που προκαλούν άσθμα, αλτσχαιμερ κτλ ;

2, ή ότι υπάρχει μία κρυφή, παράνομη και κακόβουλη διαδικασία που σκοπό έχει το people modification κτλ;

Δημοσιεύτηκε

Το πρώτο το θεωρώ σίγουρο και ότι γίνεται συνειδητά.

Το δεύτερο έχω βάσιμες υποψίες ότι ισχύει αλλά δεν έχω αποδείξεις που να με οδηγούν σε συμπέρασμα σχετικά με το αν είναι αυτός ο στόχος τους ή αν είναι παράπλευρες παρενέργειες της διαχείρησης του καιρού.

 

Ένα ενδιαφέρον βίντεο από το BBC.

http://www.buildings.gr/images/video/planitikiskiasi.wmv

Δημοσιεύτηκε

Μάλλον δεν συνεννοούμαστε.

....- Οι γραμμές στον ουρανό δεν ταιριάζουν με τον χάρτη των πολιτικών αερογραμμών......

....Ίχνος που μένει στον ουρανό για μεγάλο χρονικό διάστημα και απλώνεται χωρίς να γίνεται πιο διαφανές δεν είναι φυσιολογικό.

Περί αεροδιαδρόμων και παρατήρησης ενός αεροπλάνου στα 12 χιλιόμετρα κλπ, τα έχω γράψει εδώ και 5-6 σελίδες. Τώρα εσύ ισχυρίζεσαι ότι, εκτός από τα αεροπλάνα που πετάγανε σωστά στον αεροδιάδρομο, μπόρεσες και ξεχώρισες και 5 από αυτά που πετούσαν έξω από αυτόν και ψέκασαν πάνω από την δυτική Πελοπόννησο ; …... Η μήπως εννοείς ότι όλα τα αεροπλάνα που πέρασαν εχθές ψέκαζαν. Σήμερα ;

 

Το πώς σχηματίζεται το συμπύκνωμα καυσαερίων το ξέρω. Αυτό που ερώτησα είναι σε πόσο χρόνο πρέπει να διαλυθεί ένα συμπύκνωμα για να είναι κανονικό, πόση είναι η φυσιολογική διαφάνεια και από ποιά επιστημονική πηγή αντλείς αυτήν σου την γνώση.

Δημοσιεύτηκε

Φίλε jkar, υπάρχει τουλάχιστον μια εταιρεία που επίσημα δραστηριοποιείται στην Ελλάδα για αεροψεκασμούς. Μια εταιρεία με αεροπλάνα προφανώς έχει επενδύσει μεγάλο κεφάλαιο και πρέπει να κάνει αρκετές δουλειές για να είναι κερδοφόρα. Υπάρχει περίπτωση να έχει έδρα στην Ελλάδα και να μην κάνει αεροψεκασμούς στην Ελλάδα;

http://www.3dsa.gr

 

Δεν μιλάω για τα 20.000.000 στρέματα που έχουν ψεκάσει από το 1976 για γεωργικές εφαρμογές (φυτοφάρμακα, λέτε να είναι βλαβερά;), ούτε τα 500.000 στρέματα που έχουν ψεκάσει για αερολίπανση (λίπασμα, λέτε να είναι βλαβερό;), μιλάω για αυτά που εσκεμμένα κρύβουν στην σελίδα τους.

Σε αυτή την σελίδα http://www.3dsa.gr/applications.php?id=12 κάνε δεξί κλικ και προβολή πηγαίου κώδικα (view source) αν δεν φαίνεται το κείμενο

 

ΕΡΓΑ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΧΑΛΑΖΟΠΤΩΣΗΣ

 

* 1981-82: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΑΛΑΖΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ Ο.Γ.Α. (ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ), τεχνικός σύμβουλος της Γαλλικής εταιρείας RUGGERI

 

* 1986-88: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΑΛΑΖΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΛ.ΓΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ), ως εκπρόσωπος και τεχνικός σύμβουλος της εταιρείας INTERA

 

* 1992-93 (Άνοιξη- Καλοκαίρι): ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΑΛΑΖΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΛ.ΓΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ), Κοινοπραξία 3D-C.I.C.-Avionic

 

Αριθμός Προστατευόμενων Περιοχών: 3

Έκταση Προστατευόμενων Περιοχών:, 5.000.000 στρ / έτος

5 Αεροσκάφη: 3 CESSNA 340 & 2 PIPER CHEYENNE II (PA-31T)

Συνολικός Χρόνος Πτήσεων: 725 Ώρες

 

* 1997-98 (Άνοιξη- Καλοκαίρι): ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΑΛΑΖΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΛ.ΓΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ)

 

Αριθμός Προστατευόμενων Περιοχών: 1

Έκταση Προστατευόμενων Περιοχών 2.350.000 στρ /έτος

2 Αεροσκάφη PIPER CHEYENNE II (PA-31T)

Συνολικός Χρόνος Πτήσεων: 260 Ώρες

 

* 1999-2000 (Άνοιξη- Καλοκαίρι): ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΑΛΑΖΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΛ.ΓΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ)

 

Αριθμός Προστατευόμενων Περιοχών: 1

Έκταση Προστατευόμενων Περιοχών: 2.350.000 στρ / έτος

2 Αεροσκάφη PIPER CHEYENNE II (PA-31T)

Συνολικός Χρόνος Πτήσεων : 300 Ώρες

 

* 2001-2002 (Άνοιξη- Καλοκαίρι): ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΑΛΑΖΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΛ.ΓΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ)

 

Αριθμός Προστατευόμενων Περιοχών: 1

Έκταση Προστατευόμενων Περιοχών 2.350.000 στρ / έτος

2 Αεροσκάφη CESSNA 340A

Συνολικός Χρόνος Πτήσεων: 387 Ώρες

 

 

* 2004-2008 (Άνοιξη- Καλοκαίρι): ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΑΛΑΖΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΛ.ΓΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ). 5ετή σύμβαση με τον ΕΛ.ΓΑ (4 εποχές)

 

Έκταση Προστατευόμενων Περιοχών 5.179.000 στρ/ έτος

3 Αεροσκάφη PIPER CHEYENNE II (PA-31T)

Συνολικός Χρόνος Πτήσεων 2004 -2008: 2.025 Ώρες

 

* 2009-2013 (Άνοιξη- Καλοκαίρι): ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΑΛΑΖΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΛ.ΓΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ). 4 εποχές 5ετούς σύμβασης με τον ΕΛ.ΓΑ.

 

Έκταση Προστατευόμενων Περιοχών 5.179.000 στρ/ έτος

3 Αεροσκάφη PIPER CHEYENNE II (PA-31T)

Συνολικός Χρόνος Πτήσεων 2009: 436 Ώρες

 

 

 

ΕΡΓΑ ΑΥΞΗΣΗΣ ΒΡΟΧΟΠΤΩΣΕΩΝ

 

* Χειμώνας 1994: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΞΗΣΗΣ ΒΡΟΧΟΠΤΩΣΕΩΝ ΕΥΔΑΠ (ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΩΝ)

 

Στοχευόμενες περιοχές: Μόρνος και λεκάνη απορροής Κηφισού, περιοχές σποράς νεφών ανάντη του ανέμου

 

* 14 Ιουνίου - 23 Ιουλίου 2001: Εφαρμογή πιλοτικού προγράμματος ΕΛ.ΓΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ) για αύξηση βροχής στην Κεντρική Ελλάδα

Το καλοκαίρι του 2001, η 3Δ Α.Ε., υπό την επίβλεψη του ΕΛΓΑ, ηγήθηκε πιλοτικού προγράμματος αύξησης βροχής για τις Βόρειες και Δυτικές περιφέρειες του Γεωγραφικού Διαμερίσματος της Θεσσαλίας.

Δημοσιεύτηκε

η εταιρία που αναφέρεις εμφανώς διαφημίζει στο site της ότι ασχολείται με την τροποποίηση καιρού, δεν καταλαβαίνω που είδες την εσκεμμένη απόκρυψη. Τα προγράμματα τροποποίησης καιρού εφαρμόζονται από την δεκαετία του ΄80 στην Ελλαδα και δεν είναι απόρρητα όπως υπονοείς.

Δημοσιεύτηκε

Είπα ότι το κρύβουν επειδή σε firefox δεν εμφανίζεται η λίστα με τα έργα τους. Ίσως είναι απλά bug, αλλά ίσως και να μην είναι τυχαίο.

 

Αφού δεν είναι απόρρητα γιατί στην βουλή και στην ευρωβουλή δεν απάντησαν θετικά οι αρμόδιοι και απλά αρνήθηκαν την γνώση των γεγονότων;

 

Επιπλέον υποτίθεται ότι ψεκάζουν για να αποτρέψουν την χαλαζόπτωση. Το καλοκαίρι και το φθινόπωρο πόσες είναι οι πιθανότητες για χαλαζόπτωση;

Δημοσιεύτηκε

Ότι γίνονται αεροψεκασμοί σε όλον τον κόσμο και στην Ελλάδα, εγώ σου το έγραψα πρίν 6 σελίδες. Δεν είναι μυστικό.

Εάν παρακολουθείς τον καιρό θα βρείς ότι εφέτος το καλοκαίρι είχαμε τουλάχιστον τρείς ισχυρές καταιγίδες και ζημιές από χαλάζι σε διάφορες περιοχές. Με λίγο google έτσι στα πρόχειρα.

 

21/06/2010

2/7/2010

7/7/2010

 

Δεν είναι αυτό όμως που συζητάμε.

 

Η αρχή όλου του μύθου των κακών χημικών ιχνών είναι ότι κάποιοι βλέπουν στον ουρανό κάποια δήθεν "διαφορετικά" από τα κανονικά "χημικά" ίχνη είτε γιατί "φαίνονται διαφορετικά", είτε γιατί "είναι εκτός των αεροδιαδρόμων", είτε και για τα δύο μαζί.

 

Εγώ λοιπόν απλά λέω ότι :

 

α) από το έδαφος, με το μάτι, ακόμα και με κιάλια, είναι αδύνατον να προσδιορίσεις με κάποια ασφάλεια σε ποιόν αεροδιάδρομο είναι ένα αεροπλάνο στα 12 χιλιόμετρα, άρα, δεν μπορείς να μιλάς για "ένοχες" διαδρομές. Εάν θέλεις πραγματικά να μάθεις, βρές μέ ένα gps τίς συντεταγμένες της θέσης παρατήρησης και από ένα χάρτη με ακριβεια το υψόμετρο της από την θάλασσα, φτιάξε μόνος σου ένα απλό κλισίμετρο και με λίγη απλή γεωμετρία και τριγωνομετρία του Γυμνασίου, θα δείς ότι όλα είναι ΟΚ. Τα αεροπλάνα που βλέπεις περνάνε πάνω από το ARAXOS στα ύψη που προβλέπει ο αεροδιάδρομος.

 

β) δεν υπάρχει απολύτως κανένα, επιστημονικό κριτήριο, οπτικής αναγνώρισης αυτών των δήθεν διαφορετικών "κακών" ιχνών. Ούτε από το σχήμα, ούτε με το χρώμα, ούτε με την διαφάνεια, ούτε με τον χρόνο παραμονής, ούτε με τίποτα. Αντιθέτως όποιος διαβάσει λίγο μετεωρολογία θα δεί ότι όλα αυτά που βλέπει είναι απολύτως φυσιολογικά και συνηθισμένα.

Επειδή κάποιος θέλει να δει κάτι κακό σε αυτό το άσπρο σύννεφο, τό βλέπει. Τίποτα περισσότερο. Κάτι σαν τα θεϊκά σημάδια που βλέπουν οι πιστοί σε τοίχους, τζάμια κλπ.

 

Όταν λοιπόν οι υποστηρικτές του μύθου μας ειπούν, πώς, με αντικειμενικό και επιστημονικά σωστό τρόπο, ξεχωρίζουν τα καλά από τα κακά ίχνη, τότε θα συνεχιστεί η κουβέντα στο τί, γιατί και ποιός κλπ.

Μέχρι τότε η άποψη έχει την αξία που έχουν όλα τα παραπάνω θεϊκά σημάδια, αποκλειστικά για τους οπαδούς του "πίστευε και μη ερεύνα".

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.