el_cabron Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2010 Να φύγει το παιδί μακριά από αυτό το μέρος... Να παέι να δει τι εστί ΠΑΙΔΕΙΑ μετά τόσα χρόνια Ελληνικής πραπαιδείας... Να έχει ανοικτούς ορίζοντες στην ζωή του και στην δουλειά του. Να πάει κάπου οπου οι κόποι του και οι αγώνες του θα αναγνωρισθούν και θα αμοιβονται. Να πάει κάπου που...θα έχει μέλλον. Σαν γονιός, μη φοβασαι. Τις ίδιες ώρες που θα κανεις να πας από Αθήνα στη Θεσ/νικη θα κάνεις να πας και στο Λονδινο. Τα λεφτά βγαίνουν τα ίδια, απλά θα "ζοριστει" λίγο το παιδί. Το μεγάλο πλεονέκτημα του εξωτερικού είναι οτι μετα το περας των σπουδων του θα παίζει σε 2 ταμπλώ κι όπου αποφασίσει, πηγαίνει.
sdim Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2010 Η αεροναυπηγική ήταν που με οδήγησε σε αυτή την σχολή. Στο μηχανογραφικό είχα βάλει 1. Η/Υ Αθήνα 2. Η/Υ Πάτρα 3. Η/Υ Θεσσαλονίκη 4. Πολ. Μηχ. Αθήνα 5. Πολ Μηχ. Πάτρα 6. Μηχ. Μηχ. & Αεροναυπηγός - Πάτρα 7... υπόλοιπες σχολές πληροφορικής, πολ μηχ, κτλ. Το θέμα του αεροναυπηγού στην Ελλάδα σχεδόν δεν υφίσταται. Ελάχιστες θέσεις. Βέβαια για όποιον ενδιαφέρεται σοβαρά και τον ενδιαφέρει και το εξωτερικό, προτείνω την σχολή ανεπιφύλακτα. Έχουμε καθηγητές που στα εργαστήριά τους βγαίνει έρευνα για Airbus και για άλλες εταιρείες. Όποιος είναι καλός πηγαίνει συστημένος στο εξωτερικό όποτε θελήσει, και κατά περιόδους όταν προκύπτουν και θέσεις στην βιομηχανία υπάρχει υπηρεσία του πανεπιστημίου που βοηθάει στην επαγγελματική αποκατάσταση. Τα 2 πρώτα έτη είναι δύσκολα (18 και 16 μαθήματα ανά έτος), αλλά μετά είναι πιο χαλαρά. Κάποιοι φοιτητές καταφεύγουν στην αντιγραφή, αλλά συνήθως παίρνουν πτυχείο μετά από 10 χρόνια. Ο μέσος όρος σπουδών είναι 7.5 έτη περίπου. Μην σε ανησυχεί σαν νούμερο, απλά όποιοι δεν τελειώσουν μέχρι το 7ο έτος πάνε φαντάροι, μετά έχουν ξεχάσει ότι ξέρανε και παίρνουν πτυχείο στο 8ο+ έτος. Αυτοί ανεβάζουν κατακόρυφα τον μέσο όρο. Το πρωΐ είδα σε μια κατάσταση ότι ένα μάθημα το χρωστάγανε φοιτητές στο 34ο ΕΞΑΜΗΝΟ!!! (17ο έτος). Ένας μαθητής του 18 σε 6 χρόνια θα έχει τελειώσει την σχολή, ίσως και νωρίτερα. Κάνω διδακτορικό στο τμήμα μηχανολόγων & Αεροναυπηγών μηχανικών (σε πληροφοριακά συστήματα διοίκησης), αν θέλεις λεπτομέρειες για οτιδήποτε σχετικά με την σχολή στείλε pm, μην γράψω κατεβατά εδώ πέρα. Επαγγελματικά με πολύ τρέξιμο κάτι γίνεται. Ο πατέρας μου είναι κατασκευαστής οπότε ήμουν τυχερός από αυτή την άποψη. Παράλληλα είμαι συνέταιρος σε γραφείο ανελκυστήρων με έναν φίλο. Ασχολούμαι και με ανάπτυξη λογισμικού και ιστοσελίδων, που πάντα ήθελα. Τώρα με την κρίση στην οικοδομή ήταν ευκαιρία να ανοιχτώ και σε αυτό τον τομέα. Έχω μετανιώσει που δεν πέρασα κατευθείαν πληροφορική αλλά δεν έχω μετανιώσει που τελείωσα μηχανολόγος και αεροναυπηγός (εκτός από το θέμα γυναικών. Παλιά ήταν ελάχιστες 13/160, πλέον είναι καλύτερα τα πράγματα). Έχω τις γνώσεις της σχολής, παράλληλα από προσωπικό ενδιαφέρον και ενασχόληση γνωρίζω περισσότερα στους Η/Υ από το 90%+ των φοιτητών Η/Υ και μπορώ νόμιμα και εργάζομαι και ως Μηχανικός και ως πληροφορικάριος.
el_cabron Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2010 (εκτός από το θέμα γυναικών. Παλιά ήταν ελάχιστες 13/160, πλέον είναι καλύτερα τα πράγματα).Ε και συ στην σχολη σου εψαχνες γυναικα;;
Sparkk Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Παρά το ότι δεν έχω καμία σχέση με τις συγκεκριμένες σχολές, η εμπειρία μου από το ελληνικό πανεπιστήμιο (Διοίκηση Επιχειρήσεων) μου έδειξε ότι ακόμα και εάν κάποιος έχει όρεξη και επιθυμεί να πάρει στα σοβαρά τις σπουδές του, υφίσταται τέτοιο πόλεμο από το ίδιο το σύστημα που τελικά το να τα καταφέρει καταντάει θέμα συγκυριών και τύχης, και λιγότερο ικανοτήτων και θέλησης. Το να πρέπει π.χ. να διαβάσεις 6 τόμους των 400 σελίδων ο κάθε ένας, μια εβδομάδα πριν την εξεταστική γιατί τότε σου τους έδωσαν!!! το να πας να παρακολουθήσεις διάλεξη και να μην ακούγεται ο καθηγητής παρά μόνο στα 20 άτομα των 2 πρώτων εδράνων και να μην τον ενδιαφέρει, το να ψάχνεις τον καθηγητή για να προχωρήσεις την πτυχιακή σου και να μην τον βρίσκεις πουθενά, το να βλέπεις τους φίλους σου να περνάνε μαθήματα με οχτώ και εννιά χωρίς να γνωρίζουν καν τι μάθημα δίνουν και εσύ να φτύνεις αίμα για να γράψεις με την αξία σου τέτοιο βαθμό, το να κάνεις πρακτικές τα καλοκαίρια με το σκεπτικό να μετρήσουν ως προϋπηρεσία στην αίτηση για το μεταπτυχιακό, και στο τέλος να σου λένε ότι οι πρακτικές (οι οποίες αφορούν και το αντικείμενό σου) δε μετράνε ως προϋπηρεσία αλλά μετράει οποιαδήποτε άλλη εργασία (δηλαδή αν δούλευα π.χ. σκουπιδιάρης θα το μετρούσαν ως προϋπηρεσία, την πρακτική όμως στην τράπεζα δεν την μετράνε) Ωχαδερφισμός, ανοργανωσιά, έλλειψη υποδομών, παράνοια. Η συμβουλή μου είναι εφόσον το παιδί σας έχει όρεξη και θέληση να πάρει στα σοβαρά τις σπουδές του, να πάει στο εξωτερικό γιατί είναι κρίμα να χαραμίζονται άτομα με ικανότητες. Το κόστος ίσως να είναι λίγο μεγαλύτερο αλλά δε θα νοιώθετε ότι περπατάτε σε τεντωμένο σκοινί. Εγώ έτσι θα ένοιωθα αν είχα παιδί σε ελληνικό πανεπιστήμιο.
petsagouris Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Α, και να μην ξεχάσω, αν έχει στρατιωτικές υποχρεώσεις να τις κάνει τώρα. Η παρεμβολή των στρατιωτικών υποχρεώσεων μεταξύ τελείωμα ανώτατης εκπαίδευσης και ξεκινήματος καρίερας είναι καταστρεπτική.
dimopoulos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 ναι, αλλά μήπως συμφέρει ο στρατός μετά τις σπουδές απο την άποψη ότι ίσως υπηρετήσει σε σχετική θέση (πχ στο μηχανικό ή σε υπολογιστές) και έτσι αποκτήσει κάποια αντίστοιχη προϋπηρεσία;
el_cabron Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Kαμια σχεση... Ειδικά αν του έχει έρθει χαρτι για ΠΝ ή ΠΑ το πολύ πολυ να πιάσει κανενα γραφειο...
jimis9497 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Λίγο δύσκολο el_cabron να του έρθει πλέον χαρτί για Ναυτικό ή Αεροπορία. Στα παραπάνω μπαίνουν πλέον μόνο επαγγελματίες οπλίτες.
el_cabron Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Ναι, σωστα! Και o Κασιδοκωστας ΕΠΟΠ πηγε στο ΠΝ!!!
akius Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2010 (εκτός από το θέμα γυναικών. Παλιά ήταν ελάχιστες 13/160, πλέον είναι καλύτερα τα πράγματα). . 10 /180 και θεωρηθηκαμε το ετος με τις πιο πολλες γυναικες !! βασικα υπηρχε και λεωφορειο να μας πηγαινει κομοτηνη απο ξανθη της πολυτεχνικης (νομικη-τεφαα) μετα ηρθε η αρχιτεκτονικη αλλαξε και το συστημα
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα