myri Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2010 έχεις δίκιο BAS , απλά θεωρώ πως επειδή ο Γιάννης έχασε το φίλο του είναι υπερ ευαισθητοποιημένος σε θέματα αστοχίας
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Σας διαβεβαιω οτι εχουμε πανω απο 1200 ατυχηματα αυτου του τυπου απο το 2003 μέχρι σημερα. Ο/Η μηχανικός δεν μπορει να προβλεψει τι θα γινει σε 30 χρόνια.
Skeptikos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Ο/Η μηχανικός δεν μπορει να προβλεψει τι θα γινει σε 30 χρόνια. Πολλά πράγματα αλλάζουν από στιγμή σε στιγμή. Μια εκτίμηση κάνουμε, αλλά πρόβλεψη μετά από 30 χρόνια δύσκολο. Ας επενδύσουμε στον έλεγχο και στην ασφάλεια λοιπόν. 1
CostasV Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Σας διαβεβαιω οτι εχουμε πανω απο 1200 ατυχηματα αυτου του τυπου απο το 2003 μέχρι σημερα.... Πώς προκύπτει η πληροφορία αυτή;
erling Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Επειδή στο Ελλάντα είναι όλα μπάχαλο, αδυνατώ να πιστέψω (όχι τον κ. Ροδόπουλο αλλά το ΕΚΑΒ) πως έχει γίνει καταγραφή ατυχημάτων που προκλήθηκαν λόγω μη σωστής μελέτης της κατασκευής ή σε αυθαίρετες κατασκευές. Το πολύ-πολύ να καταγράφουν ότι έπεσε ο Χ από το μπαλκόνι ή έπεσε από το μπαλκόνι το μάρμαρο και χτύπησε τον Υ. Δηλαδή απλή καταγραφή του γεγονότος. Εδώ στα τροχαία ατυχήματα και δεν γίνεται ακριβής καταγραφή του συμβάντος και διερεύνηση των πραγματικών λόγων του ατυχήματος....
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Βεβαια δεν μιλαμε για κακη μελέτη αλλα για τραυματισμούς απο αποκολήσεις σκυροδεματος, αστοχιες υλικων, κλπ. Η βάση ειναι σε συνεργασια με την αστυνομια και καλύπτει μονο καταστάσεις οπου υπήρχε τραυματισμός.
erling Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Άρα σωστά λέω παραπάνω. Απλή καταγραφή των συμβάντων χωρίς διερεύνηση της αιτίας πρόκλησης του. Ίσως μόνο πιθανολόγηση αυτής (αστοχία υλικών)
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Είναι όπως στα τροχαία όπου σε εθνική οδό ξαφνικά έχει ισόπεδο κόμβο και βάζουν όριο ταχύτητας 50 από 110... Εκεί αν πεταχτεί κάποιος από το ΣΤΟΠ και αυτός που τρέχει στην εθνική τρέχει με 70, δεν θα καταγραφεί ως παραβίαση ΣΤΟΠ, ούτε ως κακός σχεδιασμός κόμβου, ούτε πιθανή έλλειψη φωτισμού κλπ, απλά θα καταγραφεί ως "τροχαίο λόγω υπερβολικής ταχύτητας", γι' αυτό και τα περισσότερα τροχαία έχουν ως αιτία ή την υπερβολική ταχύτητα ή το αντικανονικό προσπέρασμα... σόρυ για το οφ τόπικ... ξεφύγαμε!
themhs65 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2010 Ανεξαρτητα απο τη νομιμοτητα του εγχειρήματος, καλο θα ητανε να υπολογιστουν τα στατικα φορτια στον προβολο και επισης η αντοχη σε μια διαταξη ανομοιομορφου φορτιου τουλαχιστον 500 κιλων σε ολη την κατασκευη. επισης καλο θα ηταν να υπολογιστει τυχον ταλαντωση της κατασκευης σε συνθηκες ακραιες πχ, σεισμος. Πριν προχωρησεις καλο θα ηταν να φρεσκαρεις τα μαθηματικα σου και την αντοχη υλικων που ενδεχομενως διδαχτηκες. Αλιως μιλα με π/μ και προχωρα προσεκτικα. γνωμη μου επισης η παραλληλη στηριξη και σε αλλα σημεια εκτος του προβολου. Φιλικα Θέμος
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα