Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Μερικοί συνάδελφοι λύνουν το πρόβλημα με το να ασφαλίζονται ως επιβλέποντες. Τότε τον έλεγχο των μέτρων ασφαλείας τον κάνει η ασφαλιστική εταιρεία.

πως ακριβώς γίνεται αυτό;

------

νομίζω πως το προβλημα ξεκινά από το γεγονός ότι ο μηχανικός αν υπάρχει θέμα με την ασφάλεια πρέπει να παραιτηθεί

οπότε ο μόνος που στεναχωριέται είναι ο ίδιος και κανένας άλλος

 

ενώ αν είχε τη "δύναμη" να πετάξει έξω όποιον δεν τηρεί τους κανόνες τα πράγματα θα ήταν πιο απλά

πόσα μεροκαματα θα χάσει ο άλλος;

άσε που καλό θα ήταν τα καμώματα αυτά να γράφονται και στην καρτέλα του στο ΙΚΑ ωστε να τα λάβει υπόψη του ο επόμενος εργοδότης

  • Απαντήσεις 57
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε

νομίζω πως το προβλημα ξεκινά από το γεγονός ότι ο μηχανικός αν υπάρχει θέμα με την ασφάλεια πρέπει να παραιτηθεί

Δεν χρειάζεται,απλά δεν γνωρίζετε τί λέει κατά λέξη η νομοθεσία.......αν διαβάσετε πιο προσεκτικά τα ποστς μου σε αντίστοιχα θρεντς,στα οποία έχω βάλει εγώ ο ίδιος tags λόγω της σπουδαιότητας του θέματος,θα βρείτε ότι τελικά τα πράγματα είναι πολύ πιό εύκολα.

 

Εγώ γενικά με τους εργάτες έρχομαι πολύ κοντά σε θέματα ψυχολογίας,αλλά στην τελική το θέμα της ασφάλειας είναι καθαρά επαγγελματικό,βασικά ΜΟΝΟ έτσι πρέπει να το βλέπει όποιος είναι μπιφτεκωμένος να παίζει το ρόλο του ΤΑ.Γράψτε ΚΑΘΕ μέρα τις συμβουλές σας στο ΗΜΑ σύμφωνα με τα άρθρα της Νομοθεσίας,και ΚΑΝΕΙΣ,ούτε καν ο ΠΙΟ ΨΑΡΩΤΙΚΟΣ επιθεωρητής δεν θα μπορεί να πει κουβέντα.

 

Βέβαια στην πράξη,τα πάντα είναι θέμα κουλτούρας,αλλά άλλα λόγια να αγαπιόμαστε από κουλτούρα στο Γιουνανιστάν.........εδώ είναι όλοι να βαράνε κανονιές,και οι ιδιώτες να ψάχνουν να βρουν υλικά από Βουλγαρία,τα συλλογικά μέτρα τους μάραναν......

Δημοσιεύτηκε

Είναι ασφάλεια αστικής ευθύνης. Κοινώς θα καλύψει τις αποζημιώσεις (περίπου 150k€ ανά περιστατικό). Είναι πολύ φθηνή (Η ασφάλιση κατασκευαστή + επιβλέποντα περίπου 1€/m²). Φυσικά η ποινική ευθύνη δεν ...ασφαλίζεται.

 

zavi, είναι έτσι όπως τα λες, μέχρι να γίνει το ατύχημα. Κατ' αρχάς δεν είναι δυνατόν να είσαι σε όλα εντάξει. Μου ήρθε επιθεώρηση σε φάση αποξήλωσης ικριωμάτων... δεν χρειάζεται νομίζω να περιγράψω το πανηγύρι. Το βιβλίο πληρέστατο, αλλά η πράξη; Ευτυχώς δεν μου έχει πέσει κανείς ως τώρα. Ομοίως σε σκυροδέτηση υποστυλωμάτων, ομοίως και σε φάση τοποθέτησης μπαλκονοποδιών... το βιβλίο ΟΚ, ελαφρά επίπληξη και λίγο στραβά μάτια, αλλά, αν γίνει η "στραβή" δεν γλιτώνεις με τίποτα. Ειδικά αν είσαι από τους τυπικούς που είναι παρόντες στο έργο. Έχουν συμβεί περιστατικά και έχουν καταδικαστεί συνάδελφοι, για πράγματα που είναι αδύνατον να ελεγχθούν, αλλά έτσι ορίζει ο νόμος.

 

Ασφάλεια σημαίνει προσωπικό εκπαιδευμένο και κατάλληλο για την δουλειά. Σημαίνει προγραμματισμός, καθαρή οικοδομή, καλή συνεργασία και επαγγελματισμός. Και φυσικά μέτρα ασφαλείας, που περιλαμβάνουν και τα ΜΑΠ. Από όλα αυτά συνήθως έχουμε μόνο τα ΜΑΠ.

Δημοσιεύτηκε

Θανατηφόρο σε μάντρα μαρμάρων στην περιοχή που κάνω μία επίβλεψη. Ο άτυχος Ινδός σκοτώθηκε όντας ανεβασμένος πάνω σε κλάρκ που είχε φορτωμένη παλλέτα μαρμάρων, διότι ο χειριστής έκανε να τον τρομάξει για "πλάκα", και δυστυχώς η παλλέτα και ο εργαζόμενος έπεσαν στο έδαφος, με τα μάρμαρα να προσγειώνονται στο κεφάλι του άτυχου νεαρού. Θάνατος μετά απο 3 εβδομάδες νοσηλείας σε ΜΕΘ.

Είναι τραγικό. Από μαλακίες σκοτώνεται κόσμος.

Ας το παραδεχτούμε ότι είμαστε Μπανανία, και γενικότερα η παιδεία σε θέματα Ασφ&Υγ. είναι ανεπαρκέστατη, και αυτό γιατί ο σεβασμός στην ζωή και στον συνάνθρωπο έχει περάσει σε 2η μοίρα.

 

@zavi Φίλε zavi αν το πράγμα φτάσει σε δικαστήριο για θανατηφόρο σε εργοτάξιο που έχεις την επίβλεψη της αδείας, ή κάνεις την ουσιαστική επίβλεψη, τότε η καταδίκη είναι δεδομένη, συνήθως ποινή φυλακισης με αναστολή μεταξύ 1-3 χρόνων. Κανείς δεν την γλιτώνει αν υπάρχει θανατηφόρο, άσχετα αν το ΗΜΑ ήταν σωστά συμπληρωμένο ή αν έκανες τις ανάλογες συστάσεις. Το δικαστήριο αποδίδει ευθύνες οριζόντια, απλά ίσως να αναγνωρίσει ελαφρυντικα. Η καταδίκη όμως είναι αναπόφευκτη.

Δημοσιεύτηκε
διότι ο χειριστής έκανε να τον τρομάξει για "πλάκα", και δυστυχώς η παλλέτα και ο εργαζόμενος έπεσαν στο έδαφος, με τα μάρμαρα να προσγειώνονται στο κεφάλι του άτυχου νεαρού.

 

Το διάβασα και εκνευρίστηκα.

Δημοσιεύτηκε

Ο άτυχος Ινδός σκοτώθηκε όντας ανεβασμένος πάνω σε κλάρκ που είχε φορτωμένη παλλέτα μαρμάρων, διότι ο χειριστής έκανε να τον τρομάξει για "πλάκα", και δυστυχώς η παλλέτα και ο εργαζόμενος έπεσαν στο έδαφος, με τα μάρμαρα να προσγειώνονται στο κεφάλι του άτυχου νεαρού. Θάνατος μετά απο 3 εβδομάδες νοσηλείας σε ΜΕΘ.

 

Η ηλιθιότητα και η απερισκεψία στοιχίζουν ζωές .

 

Κρίμα στον νέο άνθρωπο που χάθηκε.

Δημοσιεύτηκε

Συμβαίνει ενίοτε ένας "ηλίθιος", "ανεγκέφαλος", "εγκληματικός" χειριστής να προκαλέσει τον θάνατο. Μπορεί και να έγινε όντως έτσι. Πέρα από συγκεκριμένο γεγονός όμως είναι αλήθεια ότι στις δουλειές μας εργάζονται άνθρωποι έξυπνοι και φιλότιμοι, που όμως δεν έχουν εκπαιδευτεί. Δεν έχουν γνώση της δουλειάς, δεν έχουν επαγγελματισμό, δεν έχουν την βασική υποδομή για να εκδηλώσουν την υπευθυνότητά τους. Δεν ξέρουν ΠΩΣ να εργαστούν, ΠΩΣ να φυλαχθούν και ΠΩΣ να κάνουν πλάκα εν ώρα εργασίας.

 

Έχω ζήσει ανάλογες -ευτυχώς όχι τραγικές- σκηνές τρόμου. Μια άγαρμπη "πλάκα", και γύρω γύρω οι υπόλοιποι να συμμετέχουν και να χαζογελούν, τεχνίτες, εργοδηγοί, χωρίς κανείς να συναισθάνεται ότι με αυτά δεν παίζουμε...

Έχω ζήσει και την υπέροχη (και ακίνδυνη) πλάκα που γίνεται σε έμπειρα συνεργεία...

 

Χρειάζεται εκπαίδευση, όχι μόνο στα μέτρα ασφαλείας, αλλά και στον τρόπο εργασίας. Πρώτος κανόνας ασφαλείας είναι οι εργαζόμενοι να γνωρίζουν την δουλειά και να είναι κατάλληλοι γι' αυτήν...

Δημοσιεύτηκε
Χρειάζεται εκπαίδευση, όχι μόνο στα μέτρα ασφαλείας, αλλά και στον τρόπο εργασίας. Πρώτος κανόνας ασφαλείας είναι οι εργαζόμενοι να γνωρίζουν την δουλειά και να είναι κατάλληλοι γι' αυτήν...

 

Άρα μιλάς για κουλτούρα..............................

 

κ εγώ γι' αυτή μιλάω.

Δημοσιεύτηκε

Μα φυσικά zavi! Όσοι είδαν την δουλειά από κοντά, αυτό λένε! Αλλά είμαστε λίγοι, και ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη...

Δημοσιεύτηκε

Θάνατοι που έχω δει,χωρίς να εμπλέκομαι:

 

1.Φάση τοιχοποιίας:Σκοντάφτει ο εργάτης στο κλιμακοστάσιο,καφώνεται με το στήθος στις φουρκέτες.

 

Τρόπος αποφυγής:μην πληρώνετε το μπετατζή αν δεν κόψει απευθείας τις φουρκέτες στο ξεκαλούπωμα.Εγώ τους δικούς μου τους καψωνάρω με τρέλα στο συγκεκριμένο θέμα.

 

2.Φάση σκυροδέτησης:η πρέσσα ακουμπάει σε καλώδια ΔΕΗ.Ο οδηγός ακουμπούσε με το χέρι του ένα μεταλλικό στοιχείο της πρέσσας κ γίνεται κάρβουνο.

 

Τρόπος αποφυγής:....................ξέρω γω?Η σκυροδέτηση έπρεπε να είχε οργανωθεί από πριν,αλλά στην τελική οι οδηγοί για ένα μεροκάματο δουλεύουν,άπαξ κ στήσουν την πρέσσα πιάνουν την κουβέντα για γκόμενες......

 

3.Ίδιο ακριβώς σκηνικό σε μεγάλο δημόσιο έργο.

 

4.Μέτωπο εκσκαφής σήραγγας καταρρέει,καταπλακώνοντας εργάτη.

 

Τρόπος αποφυγής:Χωρίς gunite στο μέτωπο,δεν πρέπει να πλησιάζει κανείς.

 

5.Χειριστής dozer φεύγει σε πρανές,επειδή ήταν μεθυσμένος κ άυπνος.

 

Τρόπος αποφυγής:............?Εγώ είχα προτείνει αλκοτέστ στην έναρξη της βάρδιας....:D

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.