dgt Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 Δυστυχως το πιο πιθανο ειναι να εχει ανοιξει ο δρομος μετα το '45 Κανε παντως μια προσπαθεια μπας και ηταν κανενα μονοπατι εκει γυρω στο 23-24 και το αναφερει καποιο συμβολαιο ομορου (ψυλλος στ'αχυρα δηλαδη...)
qmd Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 Mavres14 βοηθάει η ποιότητα της αφίας 1945; Υποθέτω είναι μονοεικονική μεγέθυνση 50cmx60cm; Έχεις ελέγξει αν φαίνεται ο δρόμος στα στερεοζεύγη των αφιών 45 και 60 της ΓΥΣ; Μερικές φορές η ποιότητα παρατήρησης (διακριτική ικανότητα) των παλιών αφιών της ΓΥΣ βελτιώνεται σημαντικά με τη στερεοσκοπική παρατήρηση.
nk104 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 να απευθυνθείς σε ειδικό που ασχολείται με την φωτοερμηνεία που θα εξετάσει το ζεύγος Α.Φ. του 45' στεροσκοπικά για να βγάλεις άκρη σε περίπτωση που δεν φαίνεται στην μεγέθυνση της Α.Φ. ΓΥΣ του 45'. Αυτό που δεν σχολιάστηκε είναι πως προχώρησαν σε κατάτμηση πριν ξεκαθαριστεί αν ο δρόμος αναγνωρίζεται ως προ του 23'... ευθύνες έχει και ο πωλητής και ο μηχανικός που υπέγραψε την Υ.Δ. αρτιότητας και οικοδομισημότητας... -Ν
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 Την Α/Φ του 1945 γιατί την αναφέρετε; Πες ότι αποδεικνύεται ότι είναι προ του 45! Και λοιπόν; Δεν πρέπει να αποδειχθεί ότι είναι προ του '23; Α/φιες προ του '23 υπάρχουν; Αυτήν την διαδικασία που αναφέρθηκε με το ΣΧΟΠ την έχει κάνει κανείς; Τι δικαιολογητικά απαιτούνται και που υποβάλλονται;
DIMITRIS80 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 Α/Φ προ του 45 δεν υπάρχουν εκτός από κάποιες τμημάτων της Αττικής που έχει η ΓΥΣ και είναι του 38. Το θέμα είναι πως την αναφέρουν για τον αντίθετο λόγο, γιατί ο συνάδελφος είπε πως δεν εντοπίζεται ο δρόμος στην Α/Φ του 45 οπότε πιθανόν να δημιουργήσει πρόβλημα.
mavres14 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 τα δικαιολογητικα κατατεθονται στην εκαστοτε πολεοδομια και ειναι τα εξης: 1. Αιτιση του ενδιφερομενου περι αναγνωρισης αγροτικου δρομου προυφισταμενου του 1923 προς την υπηρεσια 2. Τεχνικη εκθεση μηχανικου 3. Αποσπασμα χαρτη ΓΥΣ κλ 1.5000 οπου να απεικονιζεται ο εν λογο δρομος 4. τοπογραφικο διαγραμμα οπου απεικονιζεται η ιδιοκτησια και ο προς αναγνωριση δρομος 5. Βεβαιωση του οικειου δημου για την παλαιοτητα του δρομου 6. τιτλους ιδιοκτησιας οσον το δυνατον παλαιοτερους 7. Φωτογραφιες προσφατης ληψης 8. Αεροφωτογραφιες (στερεοζευγος) του 1945 απο τη ΓΥΣ οπου φαινεται ο εν λογο δρομος
dgt Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 Πες'τα βρε Γιαννη Γιατι κολλησαν με τη α/φ ουτε και εγω το εχω καταλαβει.... Μας λειπουν 20 χρονια...
qmd Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 Και που το παράδοξο στη σοβαρή χώρα μας; Και στην περίφημη απόφαση του 2008 του ΣτΕ λείπουν 23 χρόνια, αλλά οι πολεοδομίες την δέχθηκαν αναδρομικά...
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2010 μπορεί να είναι ένα μικρό μονοπάτι το 1945 και να μην διακρίνεται σαν χωματόδρομος γιαυτό εξέτασε παλαιά συμβόλαια μήπως βγάλεις κάτι
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα