ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2017 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2017 ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΠ 38283-ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΧΡΗΣΗΣ (17-9-13) ΗΡΑΚΛΕΙΟ (2).pdf Κατερίνα βάσει αυτής έκανα όσα αναφέρω στο παραπάνω μήνυμα μου
danaikaterina Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2017 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2017 Έκανες ενημέρωση του φακέλου της οικοδομικής άδειαςδηλαδή. Δεν κατάλαβα που διαφωνούμε;
Christos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2017 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2017 KANA, τόσο στην περίπτωση που διεκπεραίωσα πριν 2 χρονια όσο και στην τωρινή, συζητάω για αλλαγή χρήσης που γίνεται τώρα. Δεν έχει γίνει αυθαίρετα, επιδιώκω να γίνει νόμιμα - όπως νόμιμα έγινε και εκείνη προ 2ετιας που περιέγραψα στο τελευταίο ποστ μου. danaikaterina, στην ΕΕΜΚ περα απο τον τιτλο που εγραφα αυτο που σου ειπα, οι εργασιες ηταν εσωτερικη διαρρυθμισεις και αλλαγη κουφωματων στις ιδιες θεσεις (ιθ και ιστ εργασιες απο τη λιστα). Και προσκομισα κατοψη που θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει για ενημερωση φακελου, αλλα δε την εκανα - δε ξερω αν εγινε ενδουπηρεσιακα, αλλα εγω δεν εκανα καν αιτηση για αυτο).
danaikaterina Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2017 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2017 (edited) Και προσκομισα κατοψη που θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει για ενημερωση φακελου, αλλα δε την εκανα - δε ξερω αν εγινε ενδουπηρεσιακα, αλλα εγω δεν εκανα καν αιτηση για αυτο). Ίσως να έγινε αυτό τι να πω.. Πάντως κατάλαβες που έγκειται η διαφωνία μου. Εσύ όπως και να χει θα ακολουθήσεις τις οδηγίες της αρμόδιας ΥΔΟΜ. Με εφορεία νεωτέρων δεν θα χεις πρόβλημα όπως σου είπα αφού δεν πειράζεις τις όψεις. Υπάρχει διαδικαστικό πρόβλημα όμως αυτή τη στιγμή με την έκδοση ΕΕΜΚ εφόσον η παλιά καταργήθηκε (αρ.51) και δεν υπάρχουν οδηγίες και έντυπο σύμφωνο με το νέο νόμο. Όπως αναφέρουν και άλλοι συνάδελφοι οι ΥΔΟΜ τηρούν στάση αναμονής. Οπότε κι εμείς αναμένουμε... Edited Νοέμβριος 12 , 2017 by danaikaterina
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2017 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2017 Κατερίνα δεν είπα πουθενά ότι διαφωνούμε Απλά παλιά με την εγκύκλιο που ανάρτησα σε δηλωμένο αυθαίρετο με Ο.Α κατάστημα -λόγω υπέρβασης ύψους της Ο.Α προ του 1988 δηλαδή χωρίς Πυρ/κή μελέτη πρώτα μπορούσες να κάνεις εσωτερικές αλλαγές με Ε.Ε.Μ.Κ, μετά να ενημερώσεις το φάκελο (μόνο για τις εσωτερικές αλλαγές) και κατόπιν να εκδώσεις βεβαίωση αλλαγής χρήσης σε κατάστημα Υ.Ε (που στην ουσία αποτελούσε αλλαγή χρήσης)
kostas K Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2018 Στην περίπτωση 25 (φούρνοι, τζάκια, εστίες): αν έχουμε κατασκευή σε εξώστη έχετε εικόνα για το πώς τεκμαίρεται το ότι δεν επηρεάζεται η στατική επάρκεια του κτιρίου; ΜΣΕ, τεχνική έκθεση - υπεύθυνη δήλωση, κάτι άλλο; απαιτείται συναίνεση όλων των συνιδιοκτητών;
Πάνος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2018 (edited) Καλησπερα, αυθαιρετο ακινητο που τακτοποιηθηκε ολο με 4178/13 μπορει να εκδοθει ΕΕΜΚ γι εργασιες?? Edited Φεβρουάριος 7 , 2018 by Πάνος
yian Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2018 Εάν δεν προσαυξάνεται ο όγκος του τακτοποιημένου, ναι.
Home Done Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2018 Προσπάθησα να καταθέσω μικρής κλίμακας για την τροποποίηση διαστάσεων εξωτερικών κουφωμάτων στην πολεοδομία του Αιγάλεω. Μου τη γύρισαν πίσω γιατί λέει εκκρεμεί υπουργική απόφαση που θα καθορίζει το νέο έντυπο. Έχω την εντύπωση ότι σε άλλες πολεοδομίες το δέχονται. Το έχει αντιμετωπίσει άλλος συνάδερφος?
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2018 (edited) *** ΠΡΟΣΟΧΗ: Κατά το άρθρο 51 Ν.4495/2017,ΦΕΚ Α 167/3.11.2017:" Μετά την έκδοση της υπουργικής απόφασης που ορίζεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 33 του παρόντος καταργούνται α] τα άρθρα 1 έως και 8 του ν. 4030/2011, εκτός από την παρ. 6 του άρθρου 2α του ν. 4030/2011, β] η παρ. 5 του άρθρου 20 του ν. 4258/2014 και γ] το άρθρο 4 του ν. 4067/2012 πλην των παραγράφων 2, 3 και 5 αυτού, οι οποίες καταργούνται από την έναρξη ισχύος του παρόντος". ν 4495, Αρθρο 33Ηλεκτρονικές υπηρεσίες 1. Η διαδικασία υποβολής, ελέγχου και έκδοσης των πράξεων εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών του άρθρου 31, καθώς και της γνωστοποίησης εκτέλεσης πρόσθετων εργασιών διενεργείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας καθορίζονται: α) η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των κατά περίπτωση δικαιολογητικών και στοιχείων της παραγράφου 1 του άρθρου 40 και της παραγράφου 1 του άρθρου 41, καθώς και οι τεχνικές προδιαγραφές των ηλεκτρονικών αρχείων, β) το πληροφοριακό σύστημα και οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται στους ενδιαφερόμενους και τους πολίτες, γ) το πληροφοριακό σύστημα και οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται προς τις δημόσιες αρχές για την κατά τις διατάξεις του παρόντος έκδοση των αναγκαίων διοικητικών πράξεων, δ) οι διαδικασίες και τεχνικές προδιαγραφές της ψηφιοποίησης του αρχείου των Υ.ΔΟΜ., ε) οι όροι πρόσβασης και διάθεσης στα πληροφοριακά συστήματα, στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και πληροφορίες που αναφέρονται στο παρόν άρθρο, στ) κάθε άλλο θέμα σχετικό με την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων και των μηχανικών, με σκοπό την εξασφάλιση της διαφάνειας, ζ) κάθε άλλο είδος γεωχωρικών δεδομένων που απαιτούνται για τον εντοπισμό της θέσης του ακινήτου. 2. Μετά τη δημοσίευση της απόφασης της παραγράφου 1, κάθε είδους επικοινωνία ή υποβολή στοιχείων μεταξύ δημοσίων αρχών και πολιτών για την έκδοση, ενημέρωση, αναθεώρηση, ανάκληση και ακύρωση πράξεων προέγκρισης και εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών του άρθρου 29 εκτελείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά και με τεχνικά μέσα που προσφέρουν ιχνηλασιμότητα και διαφάνεια σε κάθε πολίτη. 3. Οι οικοδομικές άδειες, τα συνοδευτικά έγγραφα και οι μελέτες τηρούνται ηλεκτρονικά στο αρχείο κάθε Υπηρεσίας Δόμησης και στο κεντρικό αρχείο της Διεύθυνσης Ελέγχου Δομημένου Περιβάλλοντος και Εφαρμογής Σχεδιασμού. 4. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας καθορίζεται πρότυπο για τη μορφή και το περιεχόμενο του εντύπου της οικοδομικής άδειας. 5. Μετά τη χορήγηση οικοδομικών αδειών και προεγκρίσεων, εγκρίσεων εργασιών μικρής κλίμακας και εγκρίσεων αποπεράτωσης αυθαίρετων κατασκευών το τοπογραφικό διάγραμμα και το διάγραμμα κάλυψης εμφανίζονται αμέσως στο ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο είναι προσβάσιμο στον πολίτη. 6. Σε περίπτωση μη λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος ηλεκτρονικής υποβολής, η αίτηση για χορήγηση διοικητικής πράξης υποβάλλεται με συνημμένο φάκελο με τα απαραίτητα δικαιολογητικά, σε έντυπη μορφή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) και διαβιβάζεται αρμοδίως στην Υ.ΔΟΜ.. Edited Μάρτιος 3 , 2018 by dimitris GM
Recommended Posts