Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα,

 

είμαι καινούργια στην ιστοσελίδα και θα μου συγχωρέσετε πιθανά σφάλματα.

Έχετε καταλάβει ποιος κάνει τελικά την αίτηση για την διατήρηση του χώρου? Ο κύριος του ακινήτου ή ο εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός του?

 

Στην Εγκύκλιο 5/3-5-2010 ΥΠΕΚΑ παρ.2 αναφέρει : "Για την παραλαβή του φακέλου απαιτείται η αίτηση του κυρίου του ακινήτου ή εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου του."

 

Στην Εγκύκλιο 8/15-6-2010 ΥΠΕΚΑ παρ.17 αναφέρει : "Την αίτηση υποβάλλει ο κύριος του ακινήτου."

 

Γνωρίζει κανείς σας ποιος λοιπόν κάνει την αίτηση?

Σε περίπτωση ταχυδρομικής αποστολής ποιος είναι ο εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Vik

Δημοσιεύτηκε

Ξεκίνα από εδώ

Έχεις αρκετά να διαβάσεις μεν, αλλά πολύ πολύ χρήσιμα.

 

Καλώς όρισες.

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.

Έχω διαβάσει το Νόμο και τις Εγκυκλίους και έχω ετοιμάσει αιτήσεις και στα δύο ονόματα (κύριο και εηουσιοδοτημένο εκπρόσωπο), αλλά το ερώτημα παραμένει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.