tco9998 Δημοσιεύτηκε June 24, 2010 at 07:27 μμ Δημοσιεύτηκε June 24, 2010 at 07:27 μμ Στα ζεύγη της εταιρείας μου, χρησιμοπούμε λιπαντικό κινητήρα το EKO FORZA 20W-50. Για το λιπαντικό αυτό προτείνεται αντικατάσταση του κάθε 240 ώρες λειτουργίας (10 ημέρες συνεχής λειτουργίας). Σκέφτόμουν να αλλάξουμε λιπαντικό και να πάμε στο EKO FORZA PLUS SHPD 20W-50, για το οποίο ο κατασκευαστής δίνει 45.000 km λειτουργίας. Υπάρχει κάποιος κανόνας για να υπολογίσω τα 45.000 km λειτουργίας, πόσες ώρες συνεχούς λειτουργίας είναι; Ευχαριστώ.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε June 24, 2010 at 07:37 μμ Δημοσιεύτηκε June 24, 2010 at 07:37 μμ Να υποθέσω ότι πρέπει να υποτεθεί μία μέση ταχύτητα; Πχ 60km/h. Οπότε 45000/60=750h. Αλλά ποια είναι η σωστή μέση ταχύτητα; Νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι ακόμη και 50km/h... Το φορτίο δεν παίζει ρόλο; 240h χωρίς φορτίο είναι ισοδύναμες με 240h στο 80% του ονομαστικού φορτίου;
tco9998 Δημοσιεύτηκε June 24, 2010 at 07:50 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε June 24, 2010 at 07:50 μμ Τα ζεύγη που λειτουργούν έχουν ονομαστική ισχύ 20kVA/16kW. Και λειτουργούν με συνεχές φορτίο στα 8kW. Αλλά το λιπαντικό θα πρέπει να μπορεί να υποστηρίζει όλο το φορτίο, αν και όταν ζητηθεί. 24ωρη λειτουργία με πλήρες φορτίο είναι πολύ καταπόνηση, για ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης.
jkar Δημοσιεύτηκε June 24, 2010 at 08:26 μμ Δημοσιεύτηκε June 24, 2010 at 08:26 μμ Έχει όμως σημασία και που έγιναν τα χιλιόμετρα, άλλα τα 45000 χλμ σε υπεραστικά ταξίδια και άλλα μέσα σε πόλη, όχι από πλευράς ταχύτητας, αλλά, θερμοκρασιών. 750 ώρες μου ακούγονται πολλές. Μάλλον είναι καλύτερη η σύγκριση με αντίστοιχα στοιχεία κινητήρων, εγώ ξέρω ότι για αρκετά μεγαλύτερους κινητήρες, πχ αεροσυμπιεστών, το συνηθισμένο είναι αλλαγή κάθε 300 και το μέγιστο 600 ώρες. Για έναν τόσο μικρό κινητήρα δύσκολα θα πήγαινα πάνω από τίς 300 ώρες. Καλύτερα να ερωτηθεί ο κατασκευαστής του κινητήρα και να δώσει στοιχεία, αλλά και αυτός δύσκολα θα το κάνει για ένα λιπαντικό που δέν το έχει δοκιμάσει ο ίδιος. Πάντως, συνεχής λειτουργία υπό πλήρες φορτίο δεν είναι δα και τίποτα φοβερό για έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, εάν έχει σχεδιασθεί για αυτό, υπάρχουν τέτοιοι εδώ και 80 χρόνια.
KaTaNaS Δημοσιεύτηκε June 25, 2010 at 05:10 πμ Δημοσιεύτηκε June 25, 2010 at 05:10 πμ Ότι πεί ο κατασκευαστής του Κινητήρα. Προτιμότερο συχνοτερες αλλαγες με λιπαντικό χαμηλοτερων επιδόσεων και τιμης που πληρει τις προδιαγραφες που εχει ορισει ο κατασκευαστης του κινητηρα .
CostasV Δημοσιεύτηκε June 25, 2010 at 09:02 πμ Δημοσιεύτηκε June 25, 2010 at 09:02 πμ Παρόμοια συζήτηση έχει γίνει στο Χρόνος ζωής λαδιού σε μηχανή εσωτερικής καύσης που δεν έχει δουλέψει
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα