Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ξέρει κανείς αν επιτρέπεται να κατασκευαστεί Η/Χ 3Χ3 που εφάπτεται στο πλαϊνό όριο κτιρίου (στην πρόσοψη) και να προσμετρηθεί η επιφάνεια του σε κοινόχρηστη ράμπα που καταλήγει σε υπόγειο πάρκινγκ?

 

Με λίγα λόγια, μιλάμε για μια 3οροφη εσοχή 3Χ3 στο μπροστινό πλαϊνό όριο κτιρίου πάνω από την ράμπα που καταλήγει στο υπόγειο πάρκινγκ.

 

Θα θεωρηθεί σαν Η/Χ αυτό και αν ναι θα εμφανίζεται στην κάτοψη του υπογείου ή του ισογείου?

Δημοσιεύτηκε

1) δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με Η/Χ που εφάπτεται στο πλαϊνό όριο, αρκεί να ισχύει όπως σε όλους τους Η/Χ πρόσοψη >= βάθος ,

οπότε [3μ - κολώνα = πρόσοψη ] >= βάθος 3μ ;;;

Επίσης στο όριο με το διπλανό οικόπεδο θα σε βάλουν να υψώσεις τοίχο

 

2) όπως αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα είναι ότι η ράμπα για το υπόγειο παρκινγκ καταλαμβάνει τον Η/Χ που θα αντιστοιχούσε για το ισόγειο

όμως λόγω της κλίσης δεν ξέρεις αν πρέπει να το υπολογίσεις για το ισόγειο ή το υπόγειο

Θεωρώ πως στην πολεοδομία θα σε βάλουν να υπολογίσεις τη δυσμενέστερη περίπτωση για να είναι καλυμμένοι

Δηλ. Η/Χ για το ισόγειο και όλο το εμβαδόν για το υπόγειο οπότε χάνεις από το 20% των Η/Χ που δικαιούσαι τα 9τμ του Η/Χ του ισογείου

πράγμα που δεν είναι και τόσο παράλογο διότι το ίδιο θα συνέβαινε και αν αντί για ράμπα στάθμευσης είχες κλιμακοστάσιο που πήγαινε στο υπόγειο

 

Ελπίζω να βοήθησα

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν υπάρχει όμως πλάκα στο ισόγειο μπορεί να θεωρηθεί Η/Χ που προσμετράται μόνο στο υπόγειο? Επιτρέπεται Η/Χ στο υπόγειο?

 

Και κάτι άλλο. Αν η ράμπα που καταληγει σε κοινόχρηστο χώρο (υπόγειο πάρκινγ), τότε και η ράμπα αυτή πρέπει να είναι κοινόχρηστος χώρος του κτιρίου. έτσι δεν είναι?

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν υπάρχει όμως πλάκα στο ισόγειο μπορεί να θεωρηθεί Η/Χ που προσμετράται μόνο στο υπόγειο?

 

Πιστεύω πως θα σε έβαζαν να μετρήσεις το δυσμενέστερο δηλ Η/Χ στο ισόγειο και υπόγειο κανονικό (όχι Η/Χ) για να είναι καλυμμένοι

Αυτό δεν σε επηρεάζει όμως στα μέτρα αφού το υπόγειο δε μετρά στη δόμηση και τον Η/Χ που θα έχανες στο υπόγειο τον χάνεις από το ισόγειο. Πρακτικά τα ίδια μέτρα θα έχεις σε κάθε περίπτωση.

 

Επιτρέπεται Η/Χ στο υπόγειο?

Δεν είμαι σίγουρη. Τέτοια πράγματα που είναι ασαφή εξαρτώνται από τον υπάλληλο ή την ΕΠΑΕ.

 

Αν η ράμπα που καταλήγει σε κοινόχρηστο χώρο (υπόγειο παρκινγκ), τότε και η ράμπα αυτή πρέπει να είναι κοινόχρηστος χώρος του κτιρίου. έτσι δεν είναι?

Σίγουρα! Νομίζω ότι αυτό επιβάλλεται και εξασφαλίζεται από τη μεταγραφή του γκαράζ στο συμβολαιογράφο .

 

Αυτά από εμένα.

Περιμένουμε και άλλες γνώμες για διασταύρωση απόψεων.

Δημοσιεύτηκε

Λεπόν, οι ερωτήσεις έχουν απαντηθεί απλά δεν είναι συγκεντρωμένες σε ένα topic. Αλλά από το να ψάχνω και να δίνω links πιο εύκολο να απαντήσω:

 

1: Καλό είναι να θεωρούμε τη ράμπα και το μέτωπο του υπογείου (που αναγκαστικά λειτουργεί ως όψη) ως ειδική περίπτωση που όμως αφορά το υπόγειο και τίποτα άλλο. Αν υπάρχει υπερκείμενος της ράμπας ημιυπαίθριος αυτός θα υπολογιστεί στην κάτοψη του ισογείου και μόνο μία φορά (καθότι ο χώρος που μας αφορά εδώ είναι τριώροφος και ενιαίος - δηλαδή ΝΟ ενδιάμεσες πλάκες).

 

2: ''Ημι-υπαίθριος'' ήτοι ''μισός υπαίθριος''. Το ''υπαίθριο'' προϋποθέτει ''αίθριο'' δηλαδή απλοϊκά ανοιχτό χώρο. Τα υπόγεια είναι θαμμένα άρα Η/Χ γιοκ.

 

3: Απαντήθηκε ορθώς. Οι υπόγειοι χώροι στάθμευσης είναι κοινόχρηστοι (όπως pilotis) και το αυτό ισχύει και για τους χώρους/επιφάνειες πρόσβασής αυτών.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.