Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι θέλω να κάνω μια προμέτρηση για αγωγό HDPE αλλά δεν γνωρίζω τον τρόπο έδρασης των σωληνώσεων αυτών και τι είδους υλικά πλήρωσης και επιχώματος αυτών. Οι περιπτώσεις που έχω είναι για εντός και εκτός πόλης.

Ευιχαριστώ.

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφε, για να κάνεις προμέτρηση σημαίνει ότι έχεις μελέτη... και η μελέτη έχει οριζοντιογραφία, μηκοτομή, χαρακτηριστικές εγκάρσιες, τεχνική έκθεση, τεχνική περιγραφή εργασιών, τεχνική περιγραφή υλικών και κατασκευών... Λογικά εκεί βρίσκονται όλα όσα θες να προμετρήσεις...

Δημοσιεύτηκε

Συνήθως απαιτείται μια εκσκαφή τάφρου περίπου 0,60Χ1,20, οπότε υπολόγισε εκσκαφές, υπολόγισε καθαιρέσεις σκυροδεμάτων ή ασφαλτικών αν υπάρχουν. Οι στρώσεις που μπαίνουν είναι περίπου 20εκ. 3Α κάτω από τον αγωγό, τοποθετείται ο αγωγός και μετά επικαλύπτεται με 3Α τουλάχιστον 30εκ πάνω από αυτόν, επιχώνεις και αποκαθιστάς τυχόν σκυροδέματα ή ασφαλτικά... Νομίζω αυτά!

Δημοσιεύτηκε

Γιάννη, κάπου είδα σε ΠΕΤΕΠ ότι κάτω βάζουμε 10 εκ άμμο, μετά ο σωλήνας εγκιβωτίζεται με άμμο και επικάλυψη 30 εκ παλι άμμο δηλ. δεν γράφει κάπου για 3Α.

Επίσης θέλω να ρωτήσω όταν είσαι σε πόλη τι είδους τομή θα είχαμε

Δημοσιεύτηκε

Σε έργο αποχέτευσης στην Κατερίνη εμείς τις επιμετρήσεις τις κάναμε ετσι

10εκ άμμο κάτω απο σωλήνα, εγκιβωτισμό με άμμο, προϊόντα εκσκαφής και 30εκ 3Α στο τελος.

Τωρα η διαφορά για μέσα στην πολη θα ειναι μονο οτι θα εχεις και οδοστρωσιες .

Δημοσιεύτηκε

παιδιά sorry λάθος!! άμμος όχι 3Α

 

Σε μια διατομή που βλέπω τώρα

10 εκ. άμμο λατομείου

30 εκ. εγκιβωτισμός με άμμο

Το υπόλοιπο επίχωση με 3Α

Δημοσιεύτηκε

Το ελάχιστο βάθος εκσκαφής για καταθλιπτικά δίκτυα είναι 0.80+D+0.10 (το 0.80 προκύπτει από τον στατικό έλεγχο παραμόρφωσης του αγωγού και εξαρτάται μεταξύ των άλλων και από τη διάμετρο).

Για ελεύθερης ροής (δίκτυα αποχέτευσης) όσο λένε οι μηκοτομές.

Το πλάτος συνήθως είναι D+0.50

Η έδραση του αγωγού γίνεται σε 10 εκ. άμμο και ο εγκιβωτισμός με άμμο μέχρι 20 - 30 εκ. πάνω από τη ράχη του αγωγού.

Αν ο αγωγός κατασκευάζεται σε δρόμο (εντός ή εκτός πόλης) υπολογίζεται 10 εκ. οδόστρωμα (ασφαλτικό ή σκυρόδεμα) και 20 - 30 εκ. βάση (3Α). Το υπόλοιπο, αν είναι αρκετό επιχώνεται με κατάλληλα προϊόντα εκσκαφής αλλοιώς και αυτό με 3Α.

Αν η κατασκευή γίνεται εκτός δρόμου τότε όλη η επίχωση πάνω από την άμμο γίνεται με κατάλληλα προϊόντα εκσκαφών χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις συμπύκνωσης.

Δημοσιεύτηκε

tsak1, όταν ο αγωγός κατασκευάζεται εντός οδού δεν βάζουμε πουθενά άμμο;

Tα 20- 30 εκ. βάση 3Α αναφέρεσαι στην βάση οδοστρώματος υπερκείμενου του σωλήνα ή αναφέρεσαι στην βάση έδρασης του σωλήνα ;

Δημοσιεύτηκε
Η έδραση του αγωγού γίνεται σε 10 εκ. άμμο και ο εγκιβωτισμός με άμμο μέχρι 20 - 30 εκ. πάνω από τη ράχη του αγωγού.

 

Αυτό ισχύει ανεξάρτητα από δρόμους ή όχι. Η βάση 3Α, ναι είναι η βάση του οδοστρώματος.

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι, έχει κανείς σας, κάποια τομή σχετικά με το θέμα;

Επίσης ψάχνω να βρώ σχέδια με φρεάτια αεραεξαγωγών

ευχαριστώ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.