vardas Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6 , 2010 Συνάδελφοι τα φώτα σας Όπως πιθανότατα γνωρίζετε όσοι έχετε ασχοληθεί με το θέμα, ένα από τα δικαιολογητικά που απαιτεί η Διεύθυνση Μεταφορών για την έκδοση σημειώματος προσάρτησης για την ρυμούλκηση τρέιλερ/μπαγαζιέρας κλπ είναι μια βεβαίωση για την ικανότητα έλξης του αυτοκινήτου, η οποία σύμφωνα και με το Υπουργείο εκδίδεται από την αντιπροσωπεία του. Το γεγονός αυτό όμως έχει οδηγήσει στην δημιουργία μιας "φάμπρικας βεβαιώσεων" από τους "δαιμόνιους" Έλληνες αντιπροσώπους, οι οποίοι χρεώνουν ποσά από 75 έως 200 ΕΥΡΩ για να παράσχουν σε ένα Α4 πληροφορίες για ένα προϊόν που έχουν ήδη πουλήσει!!! Και αυτό γιατί ΤΥΧΑΙΑ??? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!! οι πληροφορίες αυτές συνήθως δεν αναφέρονται στο manual που προμηθεύουν τους νέους αγοραστές και το οποίο θα μπορούσε να προσκομίσει εναλλακτικά ο ενδιαφερόμενος ως έγγραφο απόδειξης της ελκτικής ικανότητας. Απεναντίας γίνεται παραπομπή στην πινακίδα αναγνώρισης που βρίσκεται πάνω στο όχημα! Επειδή πρόκειται για πραγματική κοροϊδία... το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής: Μπορεί αυτή η βεβαίωση να εκδοθεί από έναν Διπλωματούχο Μηχανολόγο Μηχανικό? (π.χ. Υπεύθυνη Δήλωση με οπισθογραφημένες Φωτογραφίες) Έχει κανείς σας προηγούμενη εμπειρία?
παπασιμος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7 , 2010 Ισχυει σχετικη Βεβαιωση απο Μηχανολογο
vardas Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7 , 2010 Αυτό βάσει κάποιου νόμου/εγκυκλίου/οδηγίας ή και εγώ δεν ξέρω τι...??? ή απλά συνηθίζεται σε κάποιες νομαρχίες??? Γιατί η μικρή εμπειρία μου μέχρι τώρα λέει πως σε πιθανή διχογνωμία με οποιονδήποτε "δημόσιο λειτουργό", αν δεν έχεις πρόχειρο το αντίστοιχο δημόσιο έγγραφο του κράτους να του το ........ (ας μην γίνω πιο περιγραφικός!!!) άκρη δεν βγαζεις!!! Συνάδελφε έχεις προσωπική εμπειρια? Δώσε μας λιγο τα φώτα σου Υ.Γ. Διευκρινίζω ότι δεν αναφέρομαι στην περίπτωση της διαδικασίας Έγκρισης Τύπου!
sdim Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7 , 2010 Είσαι πτυχιούχος ή διπλωματούχος μηχανικός; Αν είσαι διπλωματούχος σίγουρα μπορείς να υπογράψεις την βεβαίωση. Αν είσαι πτυχιούχος ρώτησε στην αρμόδια υπηρεσία σχετικά.
Dimitris! Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2010 Αν κατάλαβα καλά, το ερώτημα σου είναι αν υπογραφει διπλ. μηχ. μηχανικός την βεβαίωση για την ικανότητα έλξης ενός αυτοκινήτου για ένα ρυμουλκόμενο, σωστά? Λοιπόν, αυτό που κάνει ο μηχανικός είναι να βεβαιώσει στην ουσία αν ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο ικανοποιεί τις προϋποθέσεις για να ρυμουλκεί ένα συγκεκριμένο ρυμουλκούμενο. Είναι μια υπευθυνη δήλωση όπου αναγραφεις κάποια χαρακτητιστικα του αυτοκινήτου (ρυμουλκό) και στην αλλή σελίδα αναγραάφεις τα χαρακτηριστικά του ρυμουλκούμενου. Μια επίσκεψη στο μηχανολογικό της περιοχής σου πιστέυω θα σε βοηθούσε (αν έχουν κέφια βέβαια οι υπαλληλοι και δεν στο παιξουν οτι ως μηχανικός πρέπει να τα ξέρεις όλα)
spir Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2010 μια απλή Υ.Δ απο μηχανολόγο τ.ε η διπλωματούχο μηχανικό αρκεί. το έχω κάνει πολλές φορές και για διάφορες περιπτώσεις ....οχημάτων..
Dimitris_larisa Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2010 και μένα μου είχανε ζητήσει απλά μία βεβαίωση από Μηχανολόγο στο ΚΤΕΟ.
maggiora Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Επανέρχομαι στο θέμα. Τι πρέπει να περιλαμβάνει αυτή η βεβαίωση?Για ιδία χρήση το θέλω
katrmp Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 1.για αυτήν την βεβαίωση αν το τρέιλερ είναι αγορασμένο από εταιρεία και ρυμουλκούταν ήδη από άλλο ιχ του ιδιοκτήτη με παλιότερη βεβαίωση και τώρα ζητά για να το ρυμουλκήσει από ένα φορτηγάκι ΤΟΥΟΤΑ ΗΙLUX τι κινδύνους μπορει να εγκυμωνεί για τον μηχανικό που θα την δώσει 'η είναι κάτι απλό? 2.ποιά αμοιβή θα άξιζε ? 3.Πρέπει να κοπεί απυ και να γίνει συμφωνητικό? 4.περνά από συστημα αμοιβών ή πρέπει να κατατεθεί κάπου?
koutsmichael Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2012 1, Εφ΄όσον δεις οτι το τρέιλερ ειναι ενταξει απο άποψης κατασκευης, δλδ. δεν έχει κατσκευαστικα προβλήματα όπως(κάποια αστοχια στις κολλήσεις , μεγάλη διάβρωση των μετάλλων,σπασμένα φωτα, να μην λειτουργουν κιολας,τα λάστιχα να ειναι τελειως φθαρμενα, οσυνδεσμος να μην εφαρμοζει στη μπίλια...κλπ κλπ)...εεεε...δεν νομιζω να εγκυμωνεις κινδύνους ως μηχανικος.Απλά το μόνο που αλλάζεις στις βεβαιώσεις είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά του του καινουργιου ρυμουλκου...TOYOTA, οπου στην ουσία τα πέρνεις έτοιμα απο την αντιπροσωπεια και εκτος αυτου δε νομίζω να εμπλεκετε μηχανικός σε αυτη τη περιπτωση, μόνο ο πελάτης...με κάθε επιφυλαξη το λέω.Για όλο το πακέτο έγκριση κλπ τότε μπαίνει ο μηχανικός. 2, Αμοιβή ότι νομίζεις...άλλο ενα τρειλερ μηκους 1,5 m που κουβαλάει 5 τελάρα πορτοκάλια και άλλο 6m που κουβαλάει σκάφος....καταλαβες πιστευω τη σύγκριση ανάμεσα είδος μεταφοράς- ¨"οικον. άνεση πελάτη", 3, Σε νομικά πλαίσια...ΝΑΙ...πρέπει να κοπεί ΑΠΥ. 4, Οχι, δεν περνάει απο σύστημα αμοιβών.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα