Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

γνωρίζει κανεις να μου πει τι σημαίνουν τα νούμερα της δεύτερης στήλης στον πρωτο πίνακα της σελίδας 3316 του ΦΕΚ 285 Δ΄2004 "πολεοδομικα σταθεροτυπα";

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφε,

Κατ' αρχάς, θέλω να παρατηρήσω ότι, ο τρόπος υποβολής του ερωτήματος προϋποθέτει ότι αυτός που θέλει να σου απαντήσει και, επομένως, να σε βοηθήσει, πρέπει οπωσδήποτε να έχει πρόσβαση στο ΕΤ για να κατεβάσει το ΦΕΚ που αναφέρεσαι και να διαβάσει τη σελίδα που παραπέμπεις. Θα μπορούσες, κατά τη γνώμη μου, να αντιγράψεις την ενότητα "4. Πράσινο" με το αντίστοιχο πινακάκι, ώστε να ενημερώσεις περισσότερους, για την ουσία του ερωτήματος, και να προσελκύσεις περισσότερες απαντήσεις.

 

Στην ουσία τώρα. Η υπουργική απόφαση καθορίζει το γενικό πλαίσιο εκπόνησης των ΓΠΣ και γενικά των πολεοδομικών μελετών και πρέπει ο ενδιαφερόμενος μελετητής να διαβάσει από την αρχή το κείμενο, ώστε να κατανοήσει τους ορισμούς, τη χρήση και όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την εφαρμογή των πολεοδομικών σταθεροτύπων,

τα οποία αποτελούν, γενικά, α) τις αναλογίες συμμετοχής των λοιπών, πλην κατοικίας, χρήσεων σε ένα οικιστικό σύνολο, β) τις οικιστικές πυκνότητες και γ) τους ΣΔ, μεταξύ των άλλων παραγόντων και παραμέτρων που απαιτούνται για την εκπόνηση της αντίστοιχης μελέτης.

 

Ειδικότερα, οι αριθμοί της πρώτης και της δεύτερης στήλης αφορούν στην ανάγκη εξασφάλισης συγκεκριμένου είδους πρασίνου (νησίδες, πλατείες, παιδικές χαρές ανά πολεοδομική ενότητα-γειτονιά και πάρκο, πάρκο πόλης ανά πόλη) με βάση τα αντίστοιχα εκτάρια (Ηα) της μελετώμενης περιοχής. Επομένως, ο μελετητής διαλέγει τα πρότυπα που ταιριάζουν στον οικισμό-πόλη που μελετά, κάνει αναγωγή σ' αυτόν, τόσο για το κέντρο του όσο και για κάθε μία πολεοδομική ενότητα, προσδιορίζει τις ανάγκες σε μονάδες και γη, κάθε λειτουργίας, πχ του πρασίνου στη συγκεκριμένη περίπτωση, και με τον τρόπο αυτό συντάσσει και ολοκληρώνει τη μελέτη του.

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Δε βοήθησες με την απάντησή σου. Αυτά που γράφεις σχετικά με τη δεύτερη στήλη δε δίνουν απάντηση στο ερώτημά μου, διότι το ζητούμενο εν προκειμένω είναι τι εκφράζουν οι αριθμοί της δεύτερης στηλης αφού δεν έχουν μονάδες.

Αναφέρθηκα κατευθείαν στη νομοθεσία για να λάβω απαντήσεις από άτομα που έχουν ασχοληθεί με πολεοδομικές μελέτες και φυσικά την έχουν ήδη διαβάσει και κατανοήσει.

Δημοσιεύτηκε

Μπορεί να μην σε κάλυψε με την απάντηση του ο συνάδελφος ΜΑΚΑΡ συνάδελφε, εντούτοις το ότι διάβασε την ερώτηση σου και απάντησε έστω και αν η απάντηση του δεν σε ικανοποίησε, απαιτεί από μέρους σου κατ' ελάχιστο ένα ευχαριστώ.

Δημοσιεύτηκε

Τι να κάνουμε.... Αυτή τη στιγμή η Σχολή ΜΑΚΑΡ υπολειτουργεί λόγω διακοπών!!!

Τακτικά μαθήματα και ιδιαίτερα από Οκτώβριο! Εγγραφές το Σεπτέμβριο.

Και που μπήκε ΑΥΤΟΣ ο συνάδελφος στον κόπο να σου απαντήσει.... τιμή σου!

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφε johnfistikis με τον τρόπο που μιλάς και απαντάς να είσαι σίγουρος ότι κανένας δεν θα σου απαντήσει.

 

Εμ δε ξέρεις, εμ ρωτάς, εμ είσαι και απαιτητικός!

 

Και λίγη ευγένεια δεν θα έβλαπτε απέναντι στο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΜΑΚΑΡ που μπήκε στον κόπο να σου γράψει ένα κατεβατό, ακόμα και αν δε σε βοήθησε κατά τη γνώμη σου!

 

Τουλάχιστον προσπάθησε να σε βοηθήσει!

Δημοσιεύτηκε

κοιτάξτε να δείτε

όταν δεν γνωρίζουμε κάτι είναι προτιμότερο να πούμε "δεν ξέρω" ή να μην απαντήσουμε καθόλου παρά να αραδιάζουμε γενικότητες και να προσπαθούμε να κάνουμε μάθημα για πράγματα που ο ερωτών ήδη γνωρίζει μόνο και μόνο για να δείξουμε ότι ξέρουμε.

 

το ερώτημα που έκανα ήταν πολύ σαφές και συγκεκριμένο και η απάντηση απλά γενική και αόριστη.

 

Όσον αφορά αυτά που γράφει ο GRTOPO που είναι και υπερσυντονιστής από ότι βλέπω, απλά επιβεβαιώνει ότι μερικοί εδώ χρησιμοποιούν το φόρουμ περισσότερο για να κάνουν επίδειξη γνώσεων, (μερικές φορές ακόμα και όταν δεν τις διαθέτουν), παρά γιατί θέλουν να βοηθήσουν πραγματικά ένα συνάδελφο.

Γεια σας και χαρά σας

  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε
......... μερικοί εδώ χρησιμοποιούν το φόρουμ περισσότερο για να κάνουν επίδειξη γνώσεων

Συνάδελφε αν νομίζεις ότι συνάδελφοι σαν τον ΜΑΚΑΡ και τον GRTOPO έχουν ανάγκη επίδειξης των γνώσεων τους, το μόνο σίγουρο είναι ότι πλανάσαι πλάνην οικτράν και ότι δεν έχεις διαβάσει καμία από τις τόσες δημοσιεύσεις τους!

 

Και ας πάρουμε την περίπτωση που είναι εντελώς άσχετοι με το επάγγελμά τους :rolleyes:, τουλάχιστον έχουν ήθος και πάνω απ΄όλα είναι Ε Υ Γ Ε Ν Ε Ι Σ !

 

Και όταν ο GRTOPO μιλάει για σχολή MAKAP προφανώς και δεν εννοεί σχολή γνώσεων, αλλά πρωτίστως σχολή συναδελφικού ήθους!

Δημοσιεύτηκε

@johnfistikis

Μετά την παρέλευση του "εύλογου" χρόνου, από το πρώτο σου post, παραθέτω, για την αποκατάσταση της πραγματικότητας, την πρώτη σου ερώτηση (#1) και στη συνέχεια τη διευκρίνιση που έδωσες (#3):

 

γνωρίζει κανεις να μου πει τι σημαίνουν τα νούμερα της δεύτερης στήλης στον πρωτο πίνακα της σελίδας 3316 του ΦΕΚ 285 Δ΄2004 "πολεοδομικα σταθεροτυπα";

 

Δε βοήθησες με την απάντησή σου. Αυτά που γράφεις σχετικά με τη δεύτερη στήλη δε δίνουν απάντηση στο ερώτημά μου, διότι το ζητούμενο εν προκειμένω είναι τι εκφράζουν οι αριθμοί της δεύτερης στηλης αφού δεν έχουν μονάδες.

Αναφέρθηκα κατευθείαν στη νομοθεσία για να λάβω απαντήσεις από άτομα που έχουν ασχοληθεί με πολεοδομικές μελέτες και φυσικά την έχουν ήδη διαβάσει και κατανοήσει.

 

Από τα παραπάνω προκύπτει ότι, με την πρώτη ερώτηση ζητάς τη σημασία και την έννοια των αριθμών της δεύτερης στήλης του πινακιδίου για το πράσινο (στην πραγματικότητα, της 2ης και της 3ης στήλης) και σ' αυτή την ερώτηση απάντησα αναλύοντας την έννοια των σταθεροτύπων για το πράσινο, κατά τη σύνταξη μελετών ΓΠΣ και ΠΜ. Με το post #3 διευκρινίζεις ότι ζητάς τις μονάδες που αντιστοιχούν στους αριθμούς των δύο αυτών στηλών και η απάντηση στο ερώτημά σου αυτό είναι "τ.μ./κάτοικο".

 

Αντιπαρερχόμενος τους απαράδεκτους, για το πρόσωπό μου, χαρακτηρισμούς, για τους οποίους ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και ΔΗΜΟΣΙΑ όλους τους εκλεκτούς συναδέλφους που πήραν θέση, θέλω να πω ότι, κατά τη γνώμη μου, ένας νέος συνάδελφος, και μάλιστα ΑΤΜ, που ζητάει βοήθεια για θέματα που αφορούν, κυρίως, σε άλλες ειδικότητες μελετητών (αρχιτέκτονες, πολεοδόμους κλπ), πρέπει να είναι προσεκτικότερος αφενός στη διατύπωση αφετέρου στο ύφος των μηνυμάτων του.

 

Αυτά τα ολίγα, από ένα ΑΤΜ που ασχολήθηκε για αρκετά χρόνια της σταδιοδρομίας του με τα πολεοδομικά θέματα, γενικά, και τις πολεοδομικές μελέτες (ΓΠΣ, ΠΜ, ΠΕ κλπ) ειδικότερα και συμμετέχει επί 15 μήνες σ' αυτό το forum, με μοναδικό στόχο να μεταφέρει την όποια εμπειρία και γνώση απέκτησε στους νέους συναδέλφους αλλά και να πάρει γνώση και εμπειρία από όλους, βασιζόμενος στην αρχή ότι ο μηχανικός πρέπει να ενημερώνεται εφ' όρου ζωής.

Δημοσιεύτηκε

Τι άλλο να πω???? .....

 

Η ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΕ ΌΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!

 

Παρ' όλα τα σχόλια του συναδέλφου Φυστίκη προς τον ΜΑΚΑΡ .... αυτός απάντησε αντιπαρερχόμενος .....

Εγώ πάντως είμαι ανώτερος αλλά όχι ανώτατος άνθρωπος ..... γι αυτό και δεν απάντησα στο σχόλιο προς το πρόσωπό μου γιατί........... αλλά κρατήθηκα.

 

Ένα ευχαριστώ στον Κο ΜΑΚΑΡ όχι τόσο για τη γνώση που σου μετέδωσε αλλά για την αντιμετώπιση που σου επιφύλαξε είναι το λιγότερο που μπορείς να πεις johnfystikis.

Καλή καρδιά!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.