jackson Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2010 Μπαίνουν βάσεις, υποβάσεις κλπ. όπως ακριβώς και σε διατομές κοινού δρόμου; Δηλαδή θα έχουμε και εκεί συνολικό πάχος καταστρώματος με ασφαλτικά και τα πάντα όλα καμιά 60αριά πόντους;;;
terry Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2010 Oχι. Λογικα ασφαλτικη προεπαλειψη και ασφαλτικος ταπητας σε οσες στρωσεις απαιτηθει (συγκολλητικη, ισοπεδωτικη κτλ)
jackson Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2010 Α γειά σου. Και εγώ έτσι λέω... Δεν έχω τώρα πρόχειρο κανά βιβλίο να δω. Ευχαριστώ!
terry Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2010 Μιλαμε για ακαμπτο οδοδστρωμα...Δεν θα πας να βαλλεις υποβασεις και 3Α πανω στο καταστρωμα σου απο ΩΣ.. Ποιος βλακας το ειπε αυτο???? Βλ. Οδοστρωματα Λοιζος ΕΜΠ Οδοστρωματα Αεροδρομιων Λοιζος ΕΜΠ
jackson Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2010 Kανείς δεν το είπε...εγώ το χρειάζομαι και ήθελα να το τσεκάρω, γιατί μου φαινόταν παράλογο να βάλεις υλικά οδοστρωσίας κοινού δρόμου σε γέφυρα. Δεν έχω δυστυχώς κανένα βιβλίο από αυτά που αναφέρεις...τα περιέχουν μέσα;
terry Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2010 Mιλανε για ακαμπτα οδοστρωματα (στα οποια η υποβαση και η βαση ειναι στην ουσια το σκυροδεμα). Ακαμπτα βεβαια οδοστρωματα και η στρωση κυκλοφοριας ειναι το μπετο....(πχ διοδιά, τροχιοδρομοι αεροδρομιων κτλ) Οποτε στη δικια σου περιπτωση θα λεγαμε για ημιακμπτο οδοστρωμα....(η υποβαση και η βαση ειναι παλι απο θραυστο υλικο και προσμικτα ασβεστικα-τσιμονοειδη κτλ, τα οποια με τη διαβροχη αποκτουν μεγαλη ακαμψια***..) Αν θες λεπτομεριες να το κοιταξω, ειναι απλα στην διαστασιολογηση... ***αυτα ειναι τα ημιακαμπτα οδοστρωματα, στην περιπτωση σου κατι ενδιαμεσο απο ημιακαμπτα και ακαμπτα ή δυσκαμπτα, αλλα εγω ημιακαμπτο θα το ελεγα
jackson Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2010 Ευχαριστώ! Δεν θέλω κάτι παραπάνω.
astranalysis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2010 Λοιπόν έχοντας συμμετάσχει ως μηχανικός κατασκεύής στην κατασκευή αρκετών γεφυρών της Εγνατίας θα σου μεταφέρω και εγώ αύτα που γνωρίζω από το πεδίο και πως υλοποιείται η θεωρία. Αφού κατασκευαστεί ο φορέας (με την μέγιστη δυνατή ακρίβεια όσο αναφορά της κλίσεις αυτού) τοποθετείται μονωτική μεμβράνη πολύ μικρού πάχους.Στην συνέχεια διαστρώνεται σκυρόδεμα ρύσεων με το οποίο εξασφαλίζουμε με ακρίβεια τις κλίσεις και φυσικά προστατεύουμε τις μεμβράνες.(Επειδή η στρώση του σκυροδέματος ρύσεων είναι από 2 έως 6 cm δεν χρησιμοποιούμε για την συνταγή "χοντρά". Στην συνέχεια "μαυρίζουμε" και μετά ¨"ρίχνουμε" το ασφαλτικό.Σε όλες τις περιπτώσεις που έχω συναντήσει οι στρώσεις του ασφαλτικού πάνω στα καταστρώματα των γεφυρών διαφέρουν σε πάχος από αυτές που διαστρώνονται στο υπόλοιπο τμήμα του δρόμου. Π.Χ. στρώσεις ασφαλτικών στο τμήμα του δρόμου εκτός του καταστρώματος 1 στρώση 5 cm 2 στρώση 5 cm 3 στρώση 2,5cm (αντιολισθηρά) κατάστρωμα γεφυρών 1 στρώση 5 cm 2 στρώση 4 cm (αντιολισθηρά) Αυτά
jackson Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2010 Να σαι καλά! Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα