Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Τα παραπάνω τα διάβασες (κλεισίματα σχολών, καταλήψεις, καταστροφές εργαστηρίων, καταστροφές διδακτορικών εργασιών, αποτελέσματα εξεταστικών που βγαίνουν μετά από x εξάμηνα, καθηγητές που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για να διδάξουν, κομματικές παρατάξεις και τριτοκοσμικές καταστάσεις κ.ο.κ.) ή μήπως εγώ βρίσκομαι σε άλλο σύμπαν και δεν το γνωρίζω ???

Άρα για να πιστεύω ότι με τα παραπάνω υπάρχει τριτοβάθμια εκπαίδευση (άσε τα επαγγελματικά δικαιώματα) αν όχι βλαμμένος τουλάχιστον καθυστερημένος.

 

πιστεύω ότι υπάρχει τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και μάλιστα καλού επιπέδου γι' αυτούς που ενδιαφέρονται και θέλουν να μάθουν.

 

Είπαμε, όσοι δεν ξέρουν τι χρώμα έχει το διαβατήριο και δεν έχουν πάει σε σχολές του εξωτερικού (Αμερική, Γερμανία, κ.ο.κ.) μπορεί να είναι ακόμη σε θέση να πιστεύουν ότι σχολές υπάρχουν μόνο στο Ελλαδιστάν και πουθενά αλλού. Απλά πράματα.

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδιά μην λέμε τα ίδια συνέχεια, σίγουρα δεν αποτελεί και φόρο τιμής η κατάταξη αλλά από μόνη της δεν είναι το απόλυτο κριτήριο. Και κάποια στιγμή θα πρέπει να βλέπουμε και τί έρευνα παράγεται πέρα από τα στενά πλαίσια του κατασκευαστικού κλάδου στην Ελλάδα. Δείτε τί γίνεται στις βάσεις δεδομένων, στον αυτοματισμό. Αυτή η έρευνα από τα Ελληνικά Πολυτεχνεία δεν παράγεται?

 

Pappos αυτά που λες τα έχω ζήσει και στο παρελθόν και μάλιστα τα ζω και τώρα αλλά αυτό δε σημαίνει ότι τα Πανεπιστήμια είναι σε αργία όπως τα παρουσιάζεις ούτε και αυτά που περιγράφεις είναι ο κανόνας. Τώρα για καθηγητές που δεν πληρούν προϋποθέσεις τουλάχιστον ΕΜΠ που ξέρω δεν παίζει με τίποτα.

Και εξωτερικό έχω πάει και ξέρω τί παίζει. Δεν είσαι ο μόνος που ξέρει τί είναι το διαβατήριο. Έχω δει φοιτητές σε μεταπτυχιακά στην Αγγλία να παλεύουν να λύσουν ένα απλό ολοκλήρωμα κλάσματος. Μη θεοποιούμε καταστάσεις.

Δημοσιεύτηκε

Εσυ εχεις δει μεταπτυχιακους στην Αγγλια να μην μπορουν να λυσουν ενα απλο ολοκληρωμα εγω εχω μιλησει με μηχανικο που σπουδασε Αγγλια και μου ειπε οτι δεν ειδε καν ολοκληρωματα!!!Και μπορει να μου εξηγησει καποιος πως γινεται να σπουδαζεις Αγγλια να παιρνεις το πτυχιο σου και να μην μπορεις να μιλησεις καλα αγγλικα μετα απο τοσα χρονια?

Μην τα ισοπεδωνουμε ολα ρε παιδια για τα ελληνικα πανεπιστημια, μπορει να εχουν μια εικονα που δεν ειναι καθολου κολακευτικη αλλα μεσα στις αιθουσες γινεται δουλεια.

Δημοσιεύτηκε

Και εξωτερικό έχω πάει και ξέρω τί παίζει. Δεν είσαι ο μόνος που ξέρει τί είναι το διαβατήριο. Έχω δει φοιτητές σε μεταπτυχιακά στην Αγγλία να παλεύουν να λύσουν ένα απλό ολοκλήρωμα κλάσματος. Μη θεοποιούμε καταστάσεις.

 

 

Μεγάλη αλήθεια! Στο μεταπτυχιακό μου στη Γλασκόβη, ο μόνος καθηγητής πού έγραφε κατεβατά μαθηματικά στον πίνακα ήταν ένας Κροάτης. Οι υπόλοιποι καθηγητές όταν έγραφαν στο πίνακα ακόμα και απλά μαθηματικά ζητούσαν συγνώμη πρώτα.:D:D:D

 

 

 

Εσυ εχεις δει μεταπτυχιακους στην Αγγλια να μην μπορουν να λυσουν ενα απλο ολοκληρωμα εγω εχω μιλησει με μηχανικο που σπουδασε Αγγλια και μου ειπε οτι δεν ειδε καν ολοκληρωματα!!!Και μπορει να μου εξηγησει καποιος πως γινεται να σπουδαζεις Αγγλια να παιρνεις το πτυχιο σου και να μην μπορεις να μιλησεις καλα αγγλικα μετα απο τοσα χρονια?

 

 

Ακόμα μια μεγάλη αλήθεια. Σαν φοιτητής στο πολυτεχνείο είχα παει σε ένα course μια δυο εβδομάδες για FRP μαζί με φοιτητές από πανεπιστήμια της Ευρώπης. Γνώρισα ασιάτη φοιτητή από το πανεπιστήμιο του Sheffield που έκανε PhD και δεν μπορούσε να αρθρώσει λέξη. Ρώτησα κάτι αγγλάρες πως γίνεται να κάνει διδακτορικό και να μην μπορεί να μιλάει τη γλώσσα και μου απάντησαν: έχει υπολογιστικό θέμα (computational)…8-):cool:8-)

Δημοσιεύτηκε

Topap

 

στον Πιλακούτα?

----------

Υπαρχει μια διαφορα νοοτροπιας στην Αγγλια και επιτρεψτε μου να την εξηγησω.

 

Cambridge - Engineering Science θα φτιαξει ερευνητες και καθηγητες. Ξερουν και μαθηματικά.

 

Imperial, Sheffield, Cranfield, UMIST θα φτιαξει πολυ καλούς μηχανικούς αλλα τα μαθηματικά θα ειναι πανω κατω τα Ελληνικα.

 

Leeds, Bristol, Newcastle, Nottingham θα φτιαξει καλους μηχανικούς αλλα managers.

 

Tα αλλα ΟΚ αλλα κατι στην μέση.

 

Μην προτρεχεται και μου πειτε για κατατάξεις, κλπ. Αυτα αλλαζουν και η αγορα το ξέρει.

 

Το εχω πει και στο παρελθον. Η Arup δινει την μελετη στην Ινδια με 0.8 λιρες το τμ. Εγω θελω τον μηχανικό manager διοτι αυτος θα μου βγαλει λεφτα.

 

Τωρα ο Ινδος ειναι αστερι. Απλα εχω δει 600 workstations να δουλευουν στο ιδιο project για 45000 λιρες τελικό.

 

Δεν θα δειτε ομως (ακομα) ινδους στο aerospace.

Δημοσιεύτηκε

Σώπα μωρέ τώρα.Τι να κλά***νε τα ελληνικά μπου***λα μπροστά στα εκπληκτικά βρεττανικά πανεπιστήμια;Εξάλλου δεν βλέπεις ποιοι Ελληνες πάνε για σπουδές εκεί,όλα τα αστέρια...οποιος δεν έπιασε ούτε καν τη βάση στις πανελλήνιες φεύγει για το Νησί,και γυρίζει μετά από 4 χρόνια (όχι 5 όπως οι ιθαγενείς εδώ) και το παίζει και γα**ω...Τέλος πάντων,σκοπός μου δεν είναι να επιτεθώ στους συναδέλφους εξ Αγγλίας,αλλά να θίξω αυτή τη λογική του νεοέλληνα, και το ραγιαδισμό του απέναντι σε οτιδήποτε ξένο,και δη ευρωπαικό.Προφανώς τα ελληνικά πολυτεχνεία έχουνε χίλια δυο προβλήματα, και όποιος δεν τα βλέπει προφανώς εθελοτυφλεί.Αλλά δεν νομίζω οτι το επίπεδο σπουδών είναι τόσο άθλιο,όσο θέλουνε να το παρουσιάζουνε μερικοί... Εδώ κοτζαμάν καθηγητής ( ο κύριος Ροδόπυλος από πάνω) που όσο να πεις ξέρει και πέντε πράματα παραπάνω από μας, λέει οτι:

 

Imperial, Sheffield, Cranfield, UMIST θα φτιαξει πολυ καλούς μηχανικούς αλλα τα μαθηματικά θα ειναι πανω κατω τα Ελληνικα.

 

Ε, δε θα μαστε και τόσο του πεταματού...Εντάξει και μεις έχουμε πάει στο εξωτερικό,αλλά δεν τα κάναμε και πάνω μας...

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Το θέμα είναι τόσο σύνθετό που με ένα ποστ είναι πολύ δύσκολο να εντοπίσεις το πρόβλημα.Το βρετανικό σύστημα εκπαίδευσης μπορεί να είναι βιομηχανια αλλά δεν είναι απαραίτητα κακό.Δεν μας φταίει η βρετανία για τα χάλια μας.Μπορείς να γίνεις μηχανικός στο Imperial μπορείς και στο Luton..(το οποίο είναι κοτέτσι).Αξιολογείσε όμως για αυτό στην βρετανική αγορά εργασίας.

Το πρόβλημα είμαστε εμείς, η με βαθιά και τεράστια σύνδρομα κουτοπόνηρη Ελληνική κοινωνία, που βρίσκει τον τρόπο να παρακάμπτει το σύστημα και να κοκορεύεται για αυτό.

Και να εξηγηθώ...στην βρετανία μπορεί να παίρνεις μπάτσελορ σε τρία χρόνια όμως για να είσαι μηχανικός που υπογράφεις θέλεις τουλ. άλλα τόσα χρόνια εργασιακής εμπειρίας υπό πολύ συγκεκριμένες μάλιστα προυποθέσεις.Αυτό είναι το συστημά τους κύριοι-καλό κακό -μεγάλη κουβέντα.

Εδώ το πράγμα πάει αλλίως τελειώνεις πενταετούς διαρκειας σχολή (6 χρόνια συνήθως) και παίρνεις άδεια ασκήσεως επαγγέλματος άμεσα.

Και εδώ έρχεται ο εξυπνάκιας έλληνας και παντρεύει τα δύο συστήματα επωφελούμενος από τις αδυναμίες των δύο συστημάτων.(σύντομη φοίτηση-άμεση άδεια ασκήσεως επαγγέλματος)

Και έτσι κάποιος που δεν ήξερε να λύσει εξίσωση 2 βαθμού στο λύκειο βρίσκεται με δίπλωμα μηχανικού (δεν ισχύει για όλους εξ αγγλίας αλλα΄για πολλούς) στην ελλάδα πιο γρήγορα από κάποιον που ο οποιός και ευφυέστερος ήταν και μεγαλύτερη συνέπεια είχε και περισσσότερες γνώσεις.

Και ξαναθέτω το ερώτημα...Ποιο είναι το καλύτερο πολυτεχνείο της Αγγλίας ?Ας πούμε το Imperial λέω εγώ..Πόσοι Έλληνες έχουν μεταπτυχιακό από το συγκεκριμένο ίδρυμα?Έστω ένας αριθμός Α....Τι ποσοστό από αυτούς έχουν πάρει το δίπλωμα τους στην Ελλαδα και τι ποσοστό στην Αγγλία?

Τα κολλέγια είναι η χονδροειδής αλλά φυσική συνέχεια αυτής της απάτης στην οποία κανείς δεν αντέδρασε.

 

Τα τει κατά τη γνώμη μου δεν έχουν κανένα λόγω ύπαρξης στην Ελλάδα και πρέπει να κλέισουν.

 

Και τέλος οι διπλωματούχοι εξ ελλάδος, παραμυθιασμένοι από την κοινωνία και τους πανεπιστημιακούς σχετικά με το γεγονός ότι είναι καλύτεροι και θα είναι περιζήτητοι χαχαχχαχα.Λυπάμαι πραγματικά τα παιδιά που τελειώνουν τώρα κουράγιο υπομονή και συνεχής επιμόρφωση ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ με εργασία...

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα σε όλους και όλες από Φινλανδία,

 

Αναφορικά με το θέμα που σας απασχολεί και σαν κάποιος που έχει όχι λιγότερο από 2 δεκαετίες σπουδών και επαγγελματικής εκπαίδευσης στο εξωτερικό για την αποπεράτωση 2 3ετών BEng Honours, 2 2ετών MSc και 2 5ετών PhD, από ένα προπτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό αντίστοιχα σε Ναυπηγική και Ναυτική Μηχανολογία αντίστοιχα, θα έλεγα ότι διαπιστώνω τρομερά μεγάλο αν όχι κολλοσιαίο επίπεδο έλλειψης εμπειρίας και πληροφόρησης από τους τελοιοφοίτους των ελληνικών ιδρυμάτων σχετικά με το θέμα της ποιότητας εκπαίδευσης των ξένων ιδρυμάτων.

 

Όλοι οι τελευταίοι θεωρούν ότι οι Πανελλήνιες είναι πανάκεια, ότι τα 5ετή προγράμματα είναι ο μόνος τρόπος για να σπουδάσεις, ότί η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα για να πράξεις αξιοκρατικά το τελευταίο και πάει λέγοντας.

 

Προσωπικά, και δεδομένου ότι έχω σπουδάσει σαν Μηχανικός ίσως περισσότερο από ότι ο οποιοσδήποτε ή η οποιαδήποτε όχι μόνο στο παρών φόρουμ αλλά και γενικά, και αυτό το τελευταίο δεν είναι υπεροπτικό αλλά το έχω διαπιστώσει από αμέτρητες συζητήσεις με συναδέλφους, έχω να πω ότι όχι μόνο τα παιδιά που έχουν σπουδάσει εκεί δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τελοιοφοίτους/ες της Ελλάδας αλλά το αντίθετο υπερτερούν έναντι των τελευταίων σε όλους τους τομείς.

 

Σημειώστε ότι από τα 18 είμαι εξώ και ακόμα εξακολουθώ να ζώ και τώρα έξω αυτήν την περίοδο πιο συγκεκριμένα στην Φινλανδία αλλά με επαγγελματικές δραστηριότητες για τεχνικά έργα σε όλο τον πλανήτη με μοναδικό χρόνο παραμονής στην Ελλάδα μετά το Λύκειο τα 2 χρόνια στρατιωτικής μου θητείας στο Πολεμικό Ναυτικό.

 

Θα συνέχιζα λέγοντας λοιπόν ότι στην Ελλάδα φτιάχτηκε ένα τρυπάκι από γονείς και καθηγητές που πρεσβεύει ότι μην δίνοντας Πανελλήνιες ή αποτυνχάνοντας σε αυτές ότι δεν άξιζες να σπουδάσεις και άλλες τέτοιες υπερ-γελοιότητες και ασυναρτησίες.

 

Μπορώ με όλο το κύρος σπουδών και επαγγελματικής καταξίωσης που έχω επιτύχει στον μέχρι τώρα επαγγελματικό μου βίο σαν Μηχανικός να πω ότι ακριβώς το αντιθετο συμβαίνει.

 

Διαπιστώνω μιλώντας με μηχανικούς της Ελλάδας ότι μιλάνε συνέχεια για Πανελλήνιες αλλά αποφεύγουν πλέον σκόπιμα να πουν ότι εξετάσεις σε ελληνικές σχολές μπορέις να δώσεις αφού μπεις στο πολυτεχνείο όσες φορές θέλεις, ότι η αξιοκρατία σε αύτες τις εξετάσεις είναι ανύπαρκτη από τις αντιγραφές, ότι τα κόμματα έχουν κάνει το σύμπαν στα ελληνικά πανεπιστήμια μπάτε σκύλοι αλλέστε, ότι ουσιαστικές επαγγελματικές εξετάσεις στο ΤΕΕ ούτε καν υφίστανται και άλλα τόσα που ούτε καν μπορώ να πω τώρα γιατί δεν θα τελιώσουμε ποτέ.

 

Ακούστε : Χωρίς ουσιαστική και συστηματική εκπαίδευση στη Βιομηχανία δεν μπορείς να λέγεσαι Μηχανικός.

 

Όλοι στην Ελλάδα μια ζωή θέλουν να φέρνουν την συζήτηση στα ακαδημαικά γιατί αν τολμούσαν να μιλήσουν για θέματα πρακτικής εκπαίδευσης και άσκησης επαγγέλματος θα αποκαλύπτονταν το παντελώς ανύπαρκτο τους υπόβαθρο.

 

Βλέπω Ναυπηγούς σε γραφεία του 1 ατόμου στο Πειραία να μου λένε δήθεν για μελέτες και όταν τους ρωτάω ακόμα και τα βασικά δεν ξέρουν ούτε πως να βγάζουν το Gross Tonnage του πλοίου. Είναι οι άνθρωποι που γράφουν και εδώ κάθε μέρα, ότι εγώ μπορώ να υπογράφω τα πάντα και άλλα τέτοια φαιδρά.

 

Επιπροσθέτως όταν μου λένε για Ship Design τους λέω τι έχεις σχεδιάσει και ποια είναι η μεγαλύτερη μελετητική εργολαβία που έχεις συμμεθέξει ποτέ και μου αρχίζουν για τα μικροκοντρακτάκια των 20 και 30 χιλιάδων εύρώ και αυτά ούτε καν για μελέτες νέων πλοίων αλλά για έκδοση ενός πιστοποιητικού για υπάρχοντα πλοία.

 

Και μετά τους μιλάω και εγώ για μελέτες των 100δων εκ. ευρώ και δις ευρώ στο εξωτερικό για πλοία τύπου Oasis και Allure of the Seas που έχω κάνει εδώ στην Φινλανδία, για πλατφόρμες που κοστίζουν δις ευρώ και καταλαβαίνεις ότι δεν έχουμε καμμιά σχέση. Κάνω μια πραγματικά επιστημονική δουλειά για απολαβές που δεν πέφτουν κάτω από τις εκατό χιλιάδες ευρώ το μήνα, τουλάχιστον 1,2 - 1,5 εκ. ευρώ κάθε χρόνο αντίστοιχα την τελευταία 5ετία - καθαρά - και στην Ελλάδα σου μιλάνε άνθρωποι εργαζόμενοι κάτω από το υπαλληλικό καθεστώς του Δημοσίου ή μικρών ιδιωτικών προσωπικών τους γραφείων, γραφείων που κανένας δεν ξέρει καν αν υπάρχουν και τι είναι πέρα όχι απλά από την Ελλάδα αλλά από τον στενό τους περίγυρο για σπουδές και κατάρτιση ! Αν είναι δύνατον δηλαδή, έλεος !

 

Στην Ελλάδα απλά επειδή δεν υπήρχε κανένας άλλος αξιοκρατικός τρόπος ή τουλάχιστον δεν κάτσανε ποτέ να τον εφαρμόσουν βρήκαν αυτό το σύστημα με τις Πανελλήνιες και ρίξανε τον κόσμο στην βιομηχανία των φροντιστηρίων και των ιδιαιτεράδων.

 

Κατά συνέπεια για τους τελοιοφοίτους των ελληνικών πολυτεχνείων έχω να πω να δουν πρώτα τα ατέλειωτα δις που ρίχνονται εκεί και μετά να κρίνουν κολλέγια, Μ. Βρετανίες κλπ και να μιλάνε για βιομηχανίες πτυχίων.

 

Επίσης θα έλεγα σαν απάντηση στο αμέσως προηγούμενο ποστ ότι αν παίρναμε τον αριθμό όχι μόνο των μεταπτυχιακών του Imperial αλλά όλων των προπτυχιακών, μεταπτυχιακών, διδακτορικών όλων των κορυφαίων πανεπιστημίων και μαλιστα και επαγγελματικών συμμετοχών σε τεχνικά επιμελητήρια και συλλόγους στον κόσμο ολόκληρο και όχι μόνο στην Μ. Βρετανία οι Έλληνες του εξωτερικού κερδίζουν όχι απλά με μεγάλη διαφορά αλλά απλά there is no contest.

 

Και αυτό θα έπρεπε να δει κανείς το δάσος και όχι το δέντρο απλά.

 

Εγώ από τον μέσο απόφοιτο από τους Ναυπηγούς Μηχανολόγους Μηχανικούς του ΕΜΠ έχω κάνει όχι τα 2πλα ή 3πλα αλλά μάλλον τα 4πλά χρόνια σπουδών και εμπειρίας σε έργα που αυτός δεν έχει δει όχι στον ύπνο του αλλά ουτέ μπορεί να φανταστεί ότι υπάρχουν καν.

 

Και θα έλεγα φίλοι και φίλες σαν πρόταση κατακλείδα ότι αύτο το μίσος και υπεροψία έφτασε την Ελλάδα σε αυτό το σημερινό χάλι.

 

Ξέρω ότι για κάποιον/α στην Ελλάδα είναι κάτι πρακτικά ακατόρθωτο να δει πέρα από τον εαυτό του και εαυτό της και να αρχίσει να σέβεται και τους άλλους για αυτό που έχουν κάνει αλλά πρέπει να αλλάξει αυτό και μάλιστα σύντομα.

 

Τυνχάνει να προέρχομαι από οικογένεια όπου ο πατέρας είναι Αντιπτέραρχος Ιπτάμενος εν Αποστρατεία, Αρχηγός στην Σειρά του κατά την αποφοίτηση του από το Τμήμα Ιπταμένων της Σχολής Ικάρων και με τεράστια μετέπειτα εκπαίδευση στις ΗΠΑ και την Δυτική Ευρώπη και μητέρα Αριστούχο Διπλωματούχο Πολιτικό Μηχανικό ΕΜΠ και με 40 χρόνια εργασίας στην Υπηρεσία Έργων της Πολεμικής Αεροπορίας και επίσης σπουδασμένη έξω άρα δεν έχω καμμιά εμπάθεια για τους τελειοφοίτους Ελληνικών Ιδρυμάτων.

 

Απλά πρέπει να αλλάξει, και μάλιστα άρδην, το ύφος που αντιμετωπίζονται οι μηχανικοί - και όχι μόνο αλλά όλοι οι επιστήμονες του εξωτερικού - διότι πολύ εφοβούμαι ότι το μόνο που έχει επιτευχθεί εξαιτίας της κάκιστης συμπεριφοράς και προκατάληψης εκ μέρους πολλών εκ των επιστημόνων του εσωτερικού είναι να παραμένει στο εξωτερικό η αφρόκρεμα των ικανών ανθρώπων που σπούδασαν εκεί και έτσι να ζημιώνεται η πατρίδα μας πολλαπλά.

 

Αύτα είχα να πω και εύχομαι ειδικά αυτή την εποχή που η χώρα μας βιώνει αυτή την τόσο δύσκολη κατάσταση ο Θεός να μας βοηθήσει να προκόψουμε. Σας ευχαριστώ.

Δημοσιεύτηκε

Αγαπητέ Deltamarin, τα σχόλιά σου ιδιαίτερα καυστικά...δείχνουν τη διαφορά νοοτροπίας κάποιου που έχει δουλέψει στο εξωτερικό. Μακάρι να σε άκουγαν και κάποιοι συνάδελφοι που γύρισαν μετά από χρόνια στον Πειραιά και παίρνουν τρεις κι εξήντα. Δυστυχώς όμως ο Έλληνας μακριά από την Ελλάδα δεν κάνει...

Δημοσιεύτηκε

Deltamarin@ Αυτα που λες για τα χρονια των σπουδων σου δε μου λενε τιποτα.

 

Βλεπεις συναδελφοι σου να μην ξερουν ορισμενα πραγματα που τους ρωταγες αλλα αυτές ειναι μεμονομενες περιπτωσεις και δεν εχουν καμια σχεση με παιδια που παλευουν ολη μερα στα ελληνικα πολυτεχνεια. το ιδιο και με τις αντιγραφες. μην τους βαζουμε ολους στο ιδιο τσουβαλι και ας μην λεμε οτι το δικο σας το συστημα ειναι πολυ αξιοκρατικοτατο. μην τρελαθουμε.

Η αγορα εξω ειναι πολυ μεγαλυτερη απο αυτη της Ελλαδας γιαυτο μπορεις πιο ευκολα να βρεις δουλεια και να κανεις πρακτικες σε βιομηχανια.

Να σε ενημερωσω οτι οσοι σωστοι μηχανικοι Ελληνες των πολυτεχνειων εδω εχουν παει εξω εχουν πολυ πιο μεγαλυτερη προοδο.

Αν ειχα και εγω μηχανικο τη μητερα μου οπως εσυ θα μπορουσα να ειμαι πιο ελευθερος και πιο προετοιμασμενος.

και μαλλον δεν εχεις ζησει τα πολυτεχνεια εδω στην Ελλαδα για να ξερεις το επιπεδο τους και τη συγκριση με των εξω πολυτεχνειων γιαυτο μπορεις να λες οτι θες. Δε σε αδικω

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.