Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

@ AlexisPap & cv98019 :

 

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τα σχόλια και τις απαντήσεις σας.

 

Αλέξη μην ανησυχείς όπως είπα και σε πμ με τον Chilon it's all forgotten φτάνει όλες οι πλευρές να καταλάβουν ότι μπορούμε να συνυπάρχουμε.

 

Όσο για την αντίληψη που ανέφερες για παιδιά που πήγαν έξω πρέπει να δούμε και το ίδιο και για παιδιά που έμειναν μέσα και πάλι δεν αξιοποίησαν τις ευκαιρίες που τους δόθηκαν.

 

Και αυτό μου το είπε συνάδελφος που συνάντησα τυχαία στο αεροδρόμιο στην Αθήνα την τελευταία φορά που είχα κατέβει Ελλάδα και ανεβαίναμε για Ευρώπη μαζί, αυτός στο DTU στην Δανία που κάνει το PhD του. Του είπα ότι θα ήθελα να έβλεπα παιδιά που πάνε έξω να επιδεικνύουν μεγαλύτερη υπευθυνότητα και σαν Διπλωματούχος Μηχανολόγος στο ΕΜΠ μου είπε 'Το ίδιο θα έλεγα και έγω για εμάς τους μέσα !'

 

Άρα στο τέλος καλέ φίλε Αλέξη όπως πολύ σώστα είπες είναι ποιος ή ποια είσαι πραγματικά και αν το έχεις μέσα σου. Αν θες να προκόψεις το κάνεις από όπου και αν βρεθείς. Έξω έχεις άλλα φόντα για να διακριθείς όπως πολύ σωστά ανέφερες και για αυτό τόσα παιδιά από Ελλάδα πάνε για σπουδές και δουλειά έξω μετά τις σπουδές του σε δικό μας ίδρυμα.

 

Για το αυγενικό αίτημα του φίλου μας cv98019 θα έλεγα ότι και έμενα μου αρέσει τρομερά ο τομέας του Offshore Engineering. Μπορούμε να ανοίξουμε κατάλληλο θέμα στην υποενότητα των Ναυπηγών Μηχανολόγων και να γράψουμε από εκεί.

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο Deltamarin.

Χαίρομαι ιδιαιτέρως για την εξέλιξη αυτή.

Ελπίζω όλα να πάνε καλά.

Πραγματικά θα ήθελα να σε δω να αναφέρεσαι σε θέματα που αφορούν κυρίως το θέμα της ναυτιλίας (πλοία, αποβάθρες,θεμελίωση εξέδρων πετρελαίου οffshore που αναφέρθηκε κλπ), όσο πιο πρακτικά γίνεται για να είναι κατανοητά..

Βλέπω ότι εργάζεσαι σε εταιρεία με σημαντικά έργα

Δημοσιεύτηκε

Σε ευχαριστώ πολύ Άρη :D

 

Ομολογώ ότι θα προσπαθήσω με όλες τις δυνάμεις για να καλυφθεί ένα τρομερά μεγάλο κενό, η συντριπιτκή πλειοψηφία των συναδέλφων εδώ είναι από τον Τομέα των Κατασκευών και ελάχιστοι οι Ναυπηγοί (shame on them !) αλλά θα κάνω ότι μπορώ !

 

Όσο για την Deltamarin ναι είναι απόλυτα αλήθεια αυτό που λες και ακριβώς η δυνατότητα που μου έδωσαν να δουλέψω σε πολύ μεγάλη ποσότητα άκρως ενδιαφέροντων έργων ήταν που με τράβηξε προς αυτούς.

 

(OK...OK....ήταν και οι 2μετρες Σκλεναρίκοβες του Βορρά !:lol:)

Δημοσιεύτηκε

Χαρηκα και εγω ιδιαιτερως για την εξελιξη αυτη, μιας και θεωρω τις εμπειριες, τις αποψεις και τα ερεθισματα απο κοσμο που μενει και εργαζεται εκτος Ελλαδας σημαντικοτατα για εμας που εργαζομαστε στη πατριδα.

Καλωσηρθες και παλι, και θα τα λεμε.

Δημοσιεύτηκε

Σε ευχαριστώ πολύ ckiriako,

 

Όπως προανέφερα έχουμε ένα πολύ ωραίο και ενδιαφέρον ταξίδι μπροστά μας, βλέπε συμμετοχή στο michanikos.gr, και είμαι σίγουρος ότι θα είναι πλέον επικερδές σε όλους τους τομείς για όλες τις πλευρές.

 

Καλώς σας βρήκα και πάλι.:D

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Οι δημοσιεύσεις περί εκπαιδευτικών συστημάτων μεταφέρθηκαν σε σχετικό θέμα, όπου θα συνεχιστεί

-ενδεχομένως- αυτή η ενδιαφέρουσα συζήτηση.

Δημοσιεύτηκε

Στην Αγγλία για να γίνεις chartered engineer θα πρέπει να έχεις αποφοιτήσει από ένα approved πανεπιστήμιο και course. Οπότε δεν μπορεί να γίνει ο καθένας chartered. Ακόμη δηλαδή και να έχεις κάνει master σε top και approved πανεπιστήμιο αυτό που βλέπουνε είναι που έγινε το πρώτο πτυχίο.

Στην Αμερική το ίδιο (π.χ. http://www.tbpe.state.tx.us/lic_faq.htm).

Δημοσιεύτηκε

Και τα τελευταία πανεπιστημία στην Αγγλία (πρώην polytechnics) είναι accredited (αυτή είναι η σωστή ορολογία). Και επειδή εγώ δε μιλάω στον αέρα δες εδώ:

http://www.engc.org.uk/registration/acad/search.aspx

search engine για accredited course. Έψαξα για ηλεκτρολόγους μηχανικούς και αν δεις μετά εδώ:

http://www.webometrics.info/rank_by_country.asp?country=uk

θα δεις ότι το πανεπιστήμιο του swansea έχει 4 courses και είναι 175ο από τα 223 στο ranking στην Αγγλία. Άρα το accredited δεν έχει σχέση με την ποιότητα του ιδρύματος όσο με κάποια τυπικά χαρακτηριστικά.

 

Και στο κάτω κάτω γιατί Μηχανικοί ΤΕ γίνονται chartered στην Αγγλία; Εδώ σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα...

Δημοσιεύτηκε

Ως τριτοετης μηχανολογος σε ελληνικό πολυτεχνείο αυτό που με ενοχλεί είναι η ελλειψη αρκετών πρακτικών projects.Το ελληνικό πανεπιστήμιο,όχι μόνο το πολυτεχνειο,είναι πολύ υψηλά σε θεωρητικό επίπεδο αλλά χαμηλά σε πρακτικό.Στην Αγγλία απ'οτι ξέρω έχουν συνεχή προτζεκτ και αυτό είναι καλό.Ειδικά για ορισμένες σχολές.Εγώ θέλω να κάνω μεταπτυχιακο στην αεροναυπηγικη (aeronautical engineering) και σκέφτομαι Αγγλια.Έχω ψάξει από τώρα πανεπιστήμια και έχω τσεκάρει μερικά καλά.Cranfield,Glasgow,Bristol,Loughborough,Mantcester και κάποια άλλα.Το θέμα είναι ότι η ανύπαρκτη πρακτική εμπειρία από τις προπτυχιακες σπουδές ίσως να είναι ένα μείον σε σχέση με τους ανταγωνιστές συναδέλφους σε μια δουλειά στο συγκεκριμένο αντικείμενο στο εξωτερικό.Να μην αναφέρω καν τον παράγοντα ηλικία.Στην Αγγλία σε 4 χρόνια είσαι MEng.Εδω το πρόγραμμα είναι 5ετες και πάλι θες 6,5-7 χρόνια για να τελειώσεις.Έτσι βγαίνεις στην εργασία πιο μεγάλος από οτι ο αγγλος πχ.Αναφέρομαι φυσικά για δουλειά εκτός Ελλάδας γιατί εδώ δεν υπάρχει ανεπτυγμένη αεροναυπηγικη βιομηχανία.

 

Αυτά τα ολίγα !

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Δημοσιεύτηκε

Το ranking που δίνεις δεν έχει καμία βάση συνάδελφε. Απλά είναι μια κατάταξη των πανεπιστημίων βάση την παρουσία τους στο ιντερνετ. Δες εδώ http://www.arwu.org/ ή την κατάταξη των times ή την αξιολόγηση RAE. Τώρα τα υπόλοιπα που λες τα καταλαβαίνω.Το θέμα βέβαια είναι περίπλοκο.Ακόμη προσπαθώ να σχηματίσω άποψη..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.