Μετάβαση στο περιεχόμενο

Παράκτια Έργα και Μηχανολογία


DELTAMARIN

Recommended Posts

Καλοί φίλοι Γεια σας και πάλι,

 

@cv98019 :

 

H τεράστια οικολογική καταστροφή που έχει προκληθεί έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται αναταράξεις σε ένα ήδη καθόλου καλό οικονομικό κλίμα που βιώνει αυτήν την στιγμή όλος ο πλανήτης.

 

Σημαίνει αυξημένες τιμές πετρελαίου και αγαθών, σημαίνει τρομερά μεγάλη αφιέρωση χρόνου για ελέγχους και πιστοποιήσεις, σημαίνει ακόμα και ανεργία για διάφορες ομάδες ανθρώπων που ενώ κάθε μέρα πήγαιναν στην δουλειά τους κανονικά τώρα είναι σαν να ξέσπασε ο 3ος ΠΠ.

 

Πάνω από όλα όμως και όπως και έγραψα και πρι πριν σημαίνει κάκιστη εικόνα και εξανεμισμό κάθε είδους εμπιστοσύνης προς την ναυτική βιομηχανική κοινότητα άρα και προσέλευση άξιων επιστημόνων για εργασία σε αυτή.

 

Το τελευταίο μην το παρακάμπουμε καθόλου το βίωσα ειδικά στην Αγγλία όπου υπάρχει μια πάρα πολύ ανεπτυγμένη βιομηχανία στον χώρο του Offshore Engineering ειδικά στην Βόρεια Θάλασσα, και άλλωστε και η BP τι είναι δεν είναι βρετανική ?, όπου μου έλεγαν για το πόσο δύσκολο είναι να βρεις άξια στελέχη σήμερα που η εικόνα της ναυτικής βιομηχανίας και ναυτιλίας γενικότερα δεν είναι κατά διάνοια αυτή που ήταν παλιά.

 

Για το τεχνικό σκέλος του ερωτήματος για το offshore wind farming η απάντηση είναι ότι αξιοποιείς κατά κύριο λόγο τα αποθέματα αιολικής ενέργειας αλλά οι αλληλεπιδράσεις με το θαλάσσιο στοιχείο πάντα μπορούν και όντως λαμβάνονται υπόψην.

 

Πρακτικά η ηλιακή, αιολική και κυμματική ενέργεια χρησιμοποιούνται σες συνδυσμό στα περισσότερα νέα concept πλοίων και πλατφορμών που εξελίσσονται και αναφέρονται ότι κάνουν χρήση της λεγόμενης πράσινης ενέργειας.

 

Ένα πολύ ενδιαφέρον concept παρουσιάζεται εδώ θα πρότεινα να δείτε το 4λεπτο βίντεο που παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα.

 

http://www.2wglobal.com/www/environment/orcelleGreenFlagship/index.jsp

 

@mred-akias :

 

Φίλε mred-akias Γεια σου και από εδώ !

 

Στα 2 ερωτήματα σου δίνω δύο πλέον βασικά λινκς για αρχή και αφού κατανοηθούν καλύτερα τα design και operational concepts μπορούμε να επεκταθούμε περισσότερο σε μια περιοχή πιο ειδικού ενδιαφέροντος.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Drillship

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Blowout_preventer

 

Να κάνω και την ακόλουθη επισήμανση :

 

Στην Deltamarin καθόλη την διάρκεια της καριέρας μου επικεντρώθηκα σε projects κρουαζιεροπλοίων, Επιβατηγών, Οχηματαγωγών, Επιβατηγών/Οχηματαγωγών, Πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών PCTCs=Pure Car and Truck Carriers και κατά ευκαιρία και ειδική περίπτωση σε κάποια projects για FPSOs = Floating Production and Off-Loading vessels, Mega Yachts και 2 πολεμικά. Μπορείτε να το δείτε αυτό αν επισκεφτείτε και την επίσημη ιστοσελίδα της Deltamarin και διαβάσετε για τα References της, τα έργα που έχει αναλάβει δηλαδή.

 

http://www.deltamarin.com/references/

 

Στην εταιρεία έχουμε ειδικό προσωπικό που ασχολείται με καθένα από τα market segments και εγώ ανήκω στην 1η κατηγορία Ro-Paxes, Cruise Vessels, Merchant Vessels αλλά μου δόθηκε άδεια να συμμεθέξω και σε έργα των άλλων 3 κατηγοριών.

 

Όπως είπατε και μόνοι σας πρόκειται για υπερκατασκεύες όπως και κάθε κατηγορία μοντέρνου πλοίου ή πλατφόρμας και κατά συνέπεια απαιτεί πολύ εξειδικευμένους μηχανικούς, βλέπε και τα ειδικά προγράμματα σπουδών που παρέθεσα στον συνάδελφο μας cv98019 στο προήγουμενο ποστ εδώ.

 

Κατά συνέπεια σε αρκετές περιοχές και ερωτήσεις συναδέλφων να λαμβάνεται υπόψην και αυτή η παράμετρος.

 

Βέβαια είμαστε Μηχανικοί και ακόμα και αν δεν γνωρίζουμε για ένα τομέα έχουμε την μέθοδο να ψάξουμε μαζί για την γνώση.

 

Απλά πρέπει να τονιστεί ότι πολλά από τα ζητήματα που θέσατε ήδη απαιτούν μηχανικό που έχει ειδιεκυτεί με αυτά τα έργα και οι πιο πρακτικές και αν θέλετε και πιο meaningful συμβούλες και πρακτικές οδηγίες μπορούν να προέλθουν κατά κύριο λόγο από εκεί.

Link to comment
Share on other sites

DELTAMARIN, θα με ενδιέφερε το οργανόγραμμα στην μελέτη και στην κατασκευή ενός μεγάλου πλοίου.

Απ' ότι κατάλαβα κάποιος αρχιτέκτων πλοίων (η μάλλον ένα σχετικό γραφείο) θα σχεδιάσει τους χώρους. Ας πούμε ότι είναι ένα πλοίο επιβατηγό. Θα σχεδιάσει τα καταστρώματα, τις καμπίνες, τους χώρους ενδιαίτησης του πληρώματος, του βοηθητικούς χώρους (μαγειριά, αποθήκες ψυγεία κλπ), το γκαράζ κλπ. Ο ίδιος είναι που θα σχεδιάσει και το μηχανοστάσιο, τους καπναγωγούς - εξαερισμούς κλπ, τα καταστρώματα των εργατών / αγκυρών, τα στεγανά διαμερίσματα, τα βοηθητικά μηχανοστάσια (αντλιοστάσια, εφεδρικές ηλεκτρομηχανές, μηχανοστάσια καταπελτών, ανελκυστήρων κλπ), σεντίνα, καταστρώματα σωσίβιων λέμβων κλπ; Θα έχει στο γραφείο του και μηχανολόγους για να εκτιμήσει τους χώρους και τις εγκαταστάσεις που απαιτούνται για μηχανές, καύσιμα, ballast tanks κλπ;

Μετά έρχεσαι ας πούμε εσύ για να βελτιστοποιήσεις το κύτος (keel) να αποφασίσεις αν θα έχει έμβολο, να προσδιορίσεις προπέλα - πηδάλιο κλπ; Εσύ θα υπολογίσεις τα υδροδυναμικά φορτία για τον σχεδιασμό;

Μετά από εσένα, θα ξαναγυρίσει στον αρχιτέκτονα;

Ποιος θα κάνει μετά την "στατική" μελέτη της κατασκευής, θα αποφασίσει τα πάχη των ελασμάτων και τις διατομές των δοκών κλπ; Τα μη υδροδυναμικά φορτία (φορτία καταστρωμάτων, μηχανών, άγκυρας, κάβων, φορτία λόγω ταλάντωσης κλπ) ποιος τα υπολογίζει;

Ποιος κάνει την "μελέτη εφαρμογής", σχεδιάζει πως θα κοπούν τα ελάσματα, οι δοκοί, πως θα γίνουν οι Η/Μ εγκαταστάσεις κλπ;

 

Προφανώς όλα αυτά έχουν πολύ δουλειά. Κάποιος πρέπει να έχει προαποφασίσει τα βασικά χαρακτηριστικά του πλοίου, τις διαστάσεις, την χωρητικότητα, τα χαρακτηριστικά πλεύσης, το είδος και το πλήθος των κινητήρων, αν θα έχει Bow thruster, Αν θα έχει ένα ή δύο φουγάρα, κλπ κλπ. Ποιος παίρνει αυτές τις αποφάσεις και με τι κριτήρια;

 

Ποιος έχει την ευθύνη διαχείρισης του όλου "πρότζεκτ";

Πως υπολογίζεται το κόστος της μελέτης; Πως κλείνει η συμφωνία με τον πελάτη;

Link to comment
Share on other sites

@mred-akias : Πολύ καλά λινκς mred-akias και σε ευχαριστώ θερμά για την συνεισφορά σου στην συζήτηση.

 

@astranalysis : Σε ευχαριστώ πολύ συνάδελφε και έγω χαίρομαι που είμαι εδώ.

 

@AlexisPap : Τρομερά ενδιαφέρουσες ερωτήσεις Αλέξη και δεδομένου ότι καλύπτουν το γενικότερο πλαίσιο εργασίας του επαγγελματία Ναυπηγού και Ναυτικού Μηχανολόγου Μηχανικού θα ανοίξω σήμερα κιόλας ξεχωριστό θέμα στην θεματική υποενότητα των Ναυπηγών Μηχανολόγων και θα απαντήσω από εκεί για να μην βγούμε εκτός θέματος από εδώ.

 

Σας ευχαριστώ και πάλι όλους για την συνεισφορά σας στην συζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ όλους τους παραπάνω συναδέλφους που πραγματικά ειναι ένας χειμαρος ερωτήσεων που σαν αποτέλεσμα θα έχουν την δημιουργία νέων θεμάτων προς προβληματισμό.

Φυσικά τα εύσημα πανε σον deltamarin.

Σε ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Όχι Αλέξη διότι το scope των εν λόγω έργων είναι πλέον εκτός του business scope της DELTAMARIN.

 

Y.Γ. : Ένα καλό λινκ για Subsea Pipeline Engineering με περισσότερες επεξηγήσεις για τον κλάδο αυτό και τους μηχανικούς που εμπλέκονται σε αυτόν :

 

http://www.petrohrsc.ca/media/14284/pipeline%20engineers.pdf

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.