x.k Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2010 Καλημέρα, θα ήθελα να ρωτήσω σε περίπτωση όπου υπάρχει υψομετρική διαφορά εδάφους από που πρέπει να μετρηθεί το μέγιστο ύψος του κτιρίου? Παρακαλώ διευκρινίστε την ειδικότητά σας από την επεξεργασία του προφίλ σας. ilias
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2010 Aπό κάθε σημείο της οριστικής στάθμης . Σε ειδικές περιπτώσεις υπάρχουν σχεδιαγράμματα στις εγκυκλίους του ΓΟΚ .
Altair Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2010 Ενδιαφέρον θέμα. Χωρίς να δω τα σχεδιαγράμματα του ΓΟΚ η ταπεινή μου γνώμη λέει ότι πρέπει να πάρει κανείς τον μέσο όρο και να υπολογίσει το μέγιστο ύψος του. Παρόλα αυτά, στην Ηλιούπολη έχω δεί πολλές οικοδομές που αφού τους έπερνε βάση των υπόλοιπων στοιχείων (πχ ιδεατό στερεό), υπολόγισαν το μέγιστο ύψος τους στη μελέτη από όπου τους συμφέρει (συνήθως από το ψηλότερο σημείο του οικοπέδου), βγάζοντας έτσι ένα ωραιότατο υπόγειο με σχεδόν ισόπεδη εξυπηρέτηση πάρκινγκ.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2010 Altair, είναι έτσι όπως τα είπε ο BAS.
pk10gr Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2010 Altair αν θυμαμαι καλα, προβλεπεται κατι τετοιο απο τον ΓΟΚ για οικοπεδα με μεγαλη κλιση..
cna Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2010 Ναι μόνο που αν η είσοδος έχει πρόσωπο σε δρόμο τότε επηρρεάζεται το ιδεατό στερεό και φυσικά ελέγχεται και ως προς το μέγιστο ύψος. Ο ΓΟΚ έχει σκαριφήματα ιδεατού στερεού για οικόπεδα με μεγάλη κλίση. Όσο για τον ΣΔ οτιδήποτε εξέχει πλέον του 1,50 μέτρου δεν είναι υπόγειο και άρα προσμετράται. Αν αναφερόμαστε σε παρειές του οικοπέδου που δεν έχουν πρόσωπο σε δρόμο τότε επηρρεάζεται το μέγιστο ύψος. Σε κάθε περίπτωση είναι όπως το είπε ο BAS. Φυσικά είναι σχεδόν αδύνατο να εμφανίσουμε στα σχέδια τις συνεχείς διακυμάνσεις των υψομέτρων, όταν αναφερόμαστε στο φυσικό έδαφος αλλά νομίζω ότι μπορούμε κάθε φορά να προσεγγίσουμε την πραγματικότητα. Στην τελική η τελική στάθμη του φυσικού εδάφους διαμορφώνεται όπως θέλουμε εμείς (υπό την προϋπόθεση ότι δεν προκαλεί ζημία σε περιουσία τρίτων) οπότε το μόνο πρόβλημα είναι η κλίση του δρόμου.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα