trihope Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 22 , 2010 Είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι με νομιμοποίηση περιγράμματος ή αλλαγή χρήσης σε υγειονομικού ενδιαφέροντος και το απίστευτο είναι ότι και οι δύο περιπτώσεις φαίνεται πως συνυπάρχουν στο ίδιο ακίνητο! Και εξηγούμαι: Ο πελάτης έχει ένα ακίνητο χωρίς άδεια, προ του 1955, το οποίο λειτουργεί ως κατάστημα μικρο-εμπόριου. Θέλει όμως να το νοικιάσει σε κάποιον ο οποίος θα ανοίξει εστιατόριο. Υποθέτω ότι στη περίπτωση αυτή χρειάζεται όχι μόνο η διαδικασία πιστοποίησης νομίμου περιγράμματος ισογείου καταστήματος προ του ΓΟΚ/55, αλλά και η διαδικασία αλλαγής χρήσης απο κατάστημα σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Συμφωνείται ως εδώ? Στη μεν πρώτη διαδικασία η αμοιβή είναι η ελάχιστη, 5000λ, επειδή είναι ουσιαστικά μια αποτύπωση. Σωστά? Στη δεύτερη διαδικασία χρειάζεται έκδοση οικοδομικής άδειας με τα σχέδια της αποτύπωσης και πάλι? Και η αμοιβή είναι τα αρχιτεκτονικά μιας άδειας? Οι δύο διαδικασίες μπορούν να γίνουν συγχρόνως, ή είναι ανεξάρτητες? Υπόψην, ότι η διαδικασία έχω καταλάβει ότι διαφέρει απο πολεοδομία σε πολεοδομία. Στη συγκεκριμένη, και σε ότι αφορά την πιστοποίηση νόμιμου περιγράμματος, ζητάνε σειρά σχεδίων αποτύπωσης. Χρειάζεται η διαδικασία κατάθεσης αμοιβής, ΦΕΜ, ΤΣΜΕΔΕ και στις δύο περιπτώσεις? Σας ευχαριστώ και συγνώμη για το περίπλοκο της υπόθεσης!
anka Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2010 Κατά τη γνώμη μου η διαδικασία μπορεί να γίνει ταυτόχρονα με ένα φάκελο (άρα και μια αμοιβή, με ΦΕΜ, ΤΣΜΕΔΕ κλπ). Συνεννοήσου και με την Πολεοδομία.
Quo vadis? Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Συμφωνώ ότι η διαδικασία γίνεται ταυτόχρονα. 1) Για την νομιμοποίηση προ του ’55 απαιτούνται δικαιολογητικά που δυστυχώς διαφέρουν από Πολεοδομία σε Πολεοδομία. Οπότε πρέπει να τα ρωτήσετε. Πάντως τα δικαιολογητικά καθορίζονται στην Εγκύκλιο 23187/3627 της 15.3.1985 της Δ/νσης Γ4 και στην Απόφαση 69509/1079 της 27.11/8.12.1986 (ΦΕΚ 854 Β’) και θα έπρεπε να είναι κοινά για όλες τις Πολεοδομίες. 2) Για την αλλαγή χρήσης από κατάστημα σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος κανονικά δεν απαιτείται άδειας αλλαγής χρήσης. Από πολεοδομική άποψη δεν υπάρχουν διακρίσεις στα καταστήματα. Οι διακρίσεις είναι μόνο κατά την άδεια λειτουργίας τους. Δηλ. στις οικοδομικές άδειες των καταστημάτων δεν απαιτείται να αναγράφεται αν το κατάστημα είναι ή όχι υγειονομικού ενδιαφέροντος. Το αν θα πάρει άδεια λειτουργίας ή όχι ως κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος (ή ως εμπορικό, ή ως κουρείο κλπ) εξαρτάται από το αν οι χώροι του πληρούν τις απαιτήσεις της κάθε περίπτωσης (επιφάνειες, ύψη, τουαλέτες, έξοδοι κινδύνου κλπ). Αν πληρούνται τότε χρειάζονται διαρρυθμίσεις και τότε και μόνο τότε απαιτείται άδεια διαρρυθμίσεων. Όχι αλλαγής χρήσης. Δηλ. αν κλείσει το εστιατόριο και ξαναγίνει εμπορικό κατάστημα θα χρειαστεί ξανά άδεια αλλαγής χρήσης; Αυτά είναι παραπανίσιες γραφειοκρατικές διαδικασίες που εφεύραν κάποιες υπηρεσίες. Βέβαια έτσι βρίσκουμε και εμείς δουλειά, αλλά κάπως έτσι φουντάρει ένα κράτος: όταν όλοι τρέχουν πάνω κάτω και παράγουν αέρα κοπανιστό. Κανονικά αν χρειάζονται κάποιες εσωτερικές διαρρυθμίσεις θα αρκούσε άδεια μικρής κλίμακας. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα