terry Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Μα οι "κλασικες" ψυχρες βγαινουν μεχρι 3χιλ αν θυμαιμαι καλα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Τότε μάλλον δεν υπάρχει θέμα με το πάχος ραφής. Απλά έχω δει και λεπτότερες... Παρ' όλα αυτά το γαλβάνισμα είναι ένα ζήτημα, ειδικά σε μη οριζόντιες ραφές (ανεβατά - ανάποδα) επί τόπου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Νομίζω ότι αρκεί να πούμε πως για να λειτουργήσουν οι ψυχρής χρειάζεται η επιστέγαση να μπορεί να δεσμεύσει τον στρεπτοκαμπτικό... Διαφορετικά δεν βγαίνουν οικονομικότερες των ΙΡΕ. Αλλά αυτό προϋποθέτει η δυσκαμψία της επιστέγασης να είναι συγκρίσιμη με αυτή της δοκού. Καθώς το άνοιγμα και η διατομή της δοκού μεγαλώνουν αυτό παύει να ισχύει... Δηλαδή πως γίνεται αυτό στην πράξη; Ούτως ή άλλως το πάνελ έχει συγκεκριμένες πτυχώσεις... ή όχι; Μπορούμε δηλαδή να παραγγείλουμε πάνελ με αυξημένη αντοχή και δυσκαμψία και μετά να θεωρήσουμε ότι δεσμέυει το πάνω άκρο της τεγίδας; Έτσι μπορούμε να αποφύγουμε και τις ντίζες; Αυτό να το συζητήσουμε γιατί μπορεί να αποβεί τελικά οικονομικότερη λύση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ιταλος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 εγω τωρα ελυσα ενα κτιριο και χρησιμοποιησα τεγιδες ψυχρης ελασης (θελωντας και μη..) οι τεγιδες ειναι ανα 1,4 μ και με διατομη Ζ 210χ2,5 και ανοιγμα 7,2 μ (με 2 ντιζες )το ελυσα θεωρωντας οτι η λαμαρινα επικαλυψης παρεχει δεσμευση,αλλα το προβλημα στην προσωμιωση ειναι τα μανικια και αυτο γιατι οταν αστοχει ,αστοχει ακριβως πανω στην συνδεση με την δοκο(ζευκτο) οπου η ροπη(αρνητικη) κανει μια μυτη (το ελυσα σαν συνεχη δοκο) αλλα στην ουσια εκει η διατομη ειναι διπλη αφου μπαινει η μια μεσα στην αλλη για 1 μ, αυτο πως θα το προσωμιωνατε? (εγω δουλευω με το sciα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Απλά, ειδικά για την θέση αυτή, θα έκανα τον έλεγχο με το χέρι. Τα λίγα σιδηρά που έχω τα κάνω με το SAP, οπότε έχω κάνει πολλούς ελέγχους στο χέρι (excel). Link to comment Share on other sites More sharing options...
spy1551 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Οσο την στηριξη αντιρηδες σιγουρα..( και αυτες δεν τις εμπιστευομαι να ειναι συγγκολλητες επι τοπου...) υπαρχουν και τροποι επικαλυψης της μια τεγιδας με την αλλη για να αυξησεις τη διατομη αλλα δεν ξερω ποιος κατασκευαστης θα στο κανει... Terry , με κοχλία μπαίνουν οι αντηρίδες στις λεπτότοιχες. http://ifile.it/5vapkle/001.jpg Oι κατασκευαστές , μάλλον μικρά σιδεράδικα , που χρησιμοποιούν συγκόλληση στο εργοτάξιο προφανώς δεν παίρνουν αποτύπωση με total station τις πλάκες και τα αγκύρια πριν ξεκινήσουν την τριδιάστατη μοντελοποίηση , εάν φυσικά χρησιμοποιούν κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα. Δηλαδή πως γίνεται αυτό στην πράξη; Ούτως ή άλλως το πάνελ έχει συγκεκριμένες πτυχώσεις... ή όχι; Μπορούμε δηλαδή να παραγγείλουμε πάνελ με αυξημένη αντοχή και δυσκαμψία και μετά να θεωρήσουμε ότι δεσμέυει το πάνω άκρο της τεγίδας; Έτσι μπορούμε να αποφύγουμε και τις ντίζες; Αυτό να το συζητήσουμε γιατί μπορεί να αποβεί τελικά οικονομικότερη λύση... Το πάνελ που θα χρησιμοποιήσεις είναι στάνταρ. Ουσιαστικά απάντησε ο Αλέξης Για IPE 120 λαμβάνει τη δέσμευση , για ΙPE 180 όχι. Π.χ. αντίστοιχα για το ζύγωμα και τις τεγίδες υπάρχει ο τύπος Ιp / Ir > fy /190*1000 * B(L1+L2)/L1*L2 (Horne και Αjmani) Ip ,Ir ροπές αδράνειας τεγίδας και ζυγώματος ως προς τους κύριους άξονες, fy η τάση διαρροής του ζυγώματος , Β το άνοιγμα της τεγίδας ( βλ. σελ 288 Βάγια ''Σχεδιασμός Δομικών Έργων από Χάλυβα''). .... το προβλημα στην προσωμιωση ειναι τα μανικια και αυτο γιατι οταν αστοχει ,αστοχει ακριβως πανω στην συνδεση με την δοκο(ζευκτο) οπου η ροπη(αρνητικη) κανει μια μυτη (το ελυσα σαν συνεχη δοκο) αλλα στην ουσια εκει η διατομη ειναι διπλη αφου μπαινει η μια μεσα στην αλλη για 1 μ, αυτο πως θα το προσωμιωνατε? (εγω δουλευω με το sciα) Εγώ θα το έλυνα ως τοπική αύξηση της διατομής. Το θέμα είναι πως το προσομοιώνεις. Δεν ξέρω αν σε βοηθήσει αυτό. http://www.fgg.uni-lj.si/kmk/esdep/master/wg09/l0300.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
ιταλος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2010 συναδελφοι με περισσοτερη εμπειρια ,εχω κολωνες HEA180 υψους 6 μ και οι μικηδες (4 στον αριθμο) απο λεπτοτοιχες C 140Χ2,5 , η ερωτηση μου ειναι αν εσεις πιστευτε οτι παρεχουν πλευρικη εξασφαλιση στο HEA μου,στην πραγματικοτητα εχω να κανω μια προσθηκη σε ενα ηδη υπαρχον μεταλικο κτιριο ,ο μηχανικος που εκανε τη μελετη για το κτιριο θεωρησε οτι παρεχουν και αυτο (επειδη το ελυσα και εγω ) μονο ετσι μπορει να του περασει το HEA180 .αλλα εγω δεν ειμαι σιγουρος αν οντως παρεχουν η οχι ..υπαρχει καποιος τροπος να το διαπιστωσω?? ...καποια συμβουλη?? (γ.... τις λεπτοτοιχες μου) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2010 Μιλάς για καμπτικό λυγισμό κατά τον ασθενή άξονα απ' ότι καταλαβαίνω... Θα θεωρήσεις κατασκευαστικές εκκεντρότητες και θα λογαριάσεις τα φορτία που πρέπει να είναι ικανές να παραλάβουν οι μηκίδες για να συγκρατήσουν τα υποστυλώματα. Θα ελέγξεις αν οι μηκίδες διαθέτουν επαρκή φέρουσα ικανότητα και δυσκαμψία για να παραλάβουν αυτά τα φορτία και έτσι θα λάβεις την απάντησή σου. Φυσικά θα πρέπει να συνεκτιμήσεις και τις δράσεις που προκύπτουν άμεσα από φορτίσεις (άνεμος κλπ) και από την συνολική παραμόρφωση του φορέα (οι μηκίδες συμμετέχουν στην στατική λειτουργία). Ο ΕΚ-3 δίνει κάπου τις προδιαγραφές για αυτούς τους ελέγχους (εκκεντρότητες κλπ) αλλά δεν μπορώ να το φέρω τώρα στον νου μου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ιταλος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2010 AlexisPap εκκεντροτητες εννοεις οτι η μηκιδα δεν συνδεεται με τον κορμο του στυλου αλλα με το πελμα ετσι δεν ειναι? αν εκανα μια analysis stability για να δω πως καμπυλωνει η κολωνα και απο εκει να παρω το μηκος λυγισμου?σωστη η σκεψη μου η οχι?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jackson Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2010 Αν είσαι σίγουρος για τις δεσμεύσεις που έχει βάλει και κινηματικές εξαρτήσεις, κάνε. Σημείωσε όμως ότι δεν θα πάρεις το μήκος λυγισμού. Το κρίσιμο φορτίο κατά Euller θα πάρεις και από εκεί θα βρεις το φορτίο λυγισμού με ατέλειες. Αν και το Scia νομίζω κάνει και buckling analysis με ατέλειες (κάτι που είναι λάθος σαν ορολογία αφού η buckling analysis δεν έχει να κάνει με ατέλειες, θέλει ψάξιμο το τι ακριβώς κάνει)...αλλά νομίζω αργεί πολύυυυυυυυυυ η ανάλυση. Γραμμική λυγισμού κάνε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα