gnusselt Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2008 Είμαι απόφοιτος Μηχανολόγος από ΤΕΙ Κρήτης (1998) και ΑΠΘ (2006). Το ΤΕΙ Κρήτης τότε δεν έδινε εφόδια στους αποφοίτους του. Το μόνο χρήσιμο που έμαθα τότε ήταν το δισωλήνιο(!). Το ΑΠΘ από την άλλη δεν μου έδωσε έτοιμες τεχνικές γνώσεις. Το ΤΕΙ τώρα έχει καλύτερες σημειώσεις που απευθύνονται στα πρακτικά του επαγγέλματος. Δεν ξέρω όμως πως θα αντιδράσει ο απόφοιτος του ΤΕΙ σε μια νέα πρόκληση, ιδιαίτερα αν είναι νέος. Στο ΑΠΘ σου μαθαίνουν ότι αν θες κάτι να μάθεις πρέπει να ψάξεις. Σε ορισμένα πεδία που είχα ενδιαφέρον έψαξα και έμαθα. Δυστηχώς, μόνος μου. Συνοψίζοντας, το ΤΕΙ θα σε βοηθήσει στα πολύ αρχικά σου βήματα. Το ΑΕΙ σε μαθαίνει να... μαθαίνεις. Φτάνει να έχεις όρεξη. Τώρα, είτε ΤΕΙ είτε ΑΕΙ τη σήμερον ημέραν ό,τι και να θες να μάθεις υπάρχουν πολλές πηγές και δεν είναι εμπόδιο τίποτα. Αρκεί να είσαι σοβαρός.
pariah7 Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2008 ΡΕ δεν τρωγεστε πια , ειπα να μην ξαναμιλησω αλλα φτιαξατε νεο θεμα! Εσεις των Πολυτεχνειων εχετε καποιο κομπλεξ ? τι ασχολειστε μαζι μας συνεχεια? ακοθστε καλα για μια ακομη φορα τα ΤΕΙ ειναι ΑΝΩΤΑΤΑ και αναγνωριζονται παντου σε ολο τον κοσμο εκτοσ απο την γ***Ελλαδα! Εγω κυριοοι του Πολυτεχνειου ακανα μαστερ στο Un. Kentucky (MBA) ξοδεψα λεφτα και πολυ κοπο! δεν θα ρθειτε εσεις λοιπον να παρε τσαμπα μαστερ! Διοτι τα "μαστερ" σας ειναι πολυ κατωτερα απο αυτο που πηρα εγω! Ουτε στην λιστα των 1000 πανεπιστημιων του κοσμου δεν ειστε και θελετε και μαστερ? Αν δεν σας αρεσε η συμπεριφορα μου, τοτε σταματηστε κι εσεις αυτην την ανοητη επιθεση εναντιον των ΤΕΙ, γιατι ετσι συμπεριφερεστε κι εσεις ...κομπλεξικα! και εγωιστικα!
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2008 Το θέμα κλειδώνεται - είναι κρίμα να ανταλλάσονται τέτοιες εκφράσεις και επίσης να μην βλέπουμε με την ίδια θέρμη την συμμετοχή των χρηστών σε άλλες κατηγορίες του φόρουμ
Sk0rP10n Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2008 Γειά σας θα ηθελα να παρω θεση στο ζητημα που αφορα ολους τους εν ενεργεια φοιτητες, καθως και τους πτυχιουχους, οι οποιοι δεν εχουν βρει μια μονιμη θεση εργασιας στο εργασιακο τομεα
Sk0rP10n Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2008 Μπορείται να με ενημερώσετε αν το θεμα ειναι ακομα ανοιχτο για συζυτηση?
Μουστάκας Β. Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2008 οι δικές μου σκέψεις σε αυτό το θέμα είναι οι ακόλουθες: τι σχέση έχουν τα θέματα των πανελληνίων με την ποιότητα σπουδών και ολα τα υπόλοιπα.... πρέπει τελικά να ξεχωρίσουμε τις εξετάσεις απο την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. τα πανεπιστήμια και τα τει εχουν θέσεις που συμπληρώνονται απο επιτυχόντες. αδιαφορούν εαν ο τελευταίος έγραψε 10, 15 20!!!! αυτοί θέλουν τους πρώτους 150 και τίποτα άλλο. δηλαδή δύσκολα θέματα στις πανελλήνιες και υψηλότερο επίπεδο σε κάνουν καλύτερο φοιτητή? εγω απλά θα έλεγα οτι απλά εχεις κάνει το πρώτο χρόνο του πολυτεχνείου στα μαθηματικά στη τρίτη τάξη του λυκείου. εγω είμαι του συστήματος με τις δέσμες. τα θέματα μας ήταν πολύ δύσκολα θεωρώ ( εγώ μπήκα στο πολυτεχνείο με μέσω ορο 16!!!). στη συνέχεια στο πρώτος έτος του πολυτεχνείου στα μαθηματικά έκανα μια καλή επανάληψη.... περι θεμάτων και βαθμολογίας απλά να υπενθυμίσω το 1993!!! ολος ο κόσμος πάτωσε στη φυσική και φυσικά περάσανε οσοι είχανε κρατήσει φυσική. εκείνη η χρονιά πως επιρρέσε τους μελλοντικούς μηχανικούς, τις θέσεις εργασίας κ.τ.λ.??? περι τει και αει. και τα δυο χρειάζονται και εχουν διαφορετικούς ρόλους. και μιας και οι περισσότεροι εχουν πάει στο στρατό θα κάνω ενα παραλληλισμό. υπάρχει η σχολή ευελπίδων αλλά και η σχολή υπαξιωματικών. διαφορετικός ο ρόλος κάθες σχολής και διαφορετική η επαγγελματική εξέλιξη. απλά ο στρατός ξέρει τις ανάγκες του και ανάλογα πέρνει και τον αντίστοιχο αριθμό ατόμων. η ελληνική κοινωνία ξέρει πόσσους μηχανικούς χρειάζεται και πόσσους υπομηχανικούς????? και κάτι τελευταίο. ίσως θα νευριάσουν μερικοί ή θα παραξενευτούν οπως και εγω οταν το άκουσα στο αμφιθέατρο γκίνη ( εμπ ) απο ενα καθηγητη που μας έκανε εδαφομηχανική ( ονόματα δεν λέω - οικογένειες δεν εκθέτω..) αυτός ο καθηγητής είπε οτι θα πρέπει να μειωθούν οι θέσεις των μηχανικών στα πανεπιστήμια και να αυξηθούν των υπομηχανικών. άλλος ο ρόπλος του μηχανικού και άλλος του υπομηχανικού στην κοινωνία. σύμφωνα με το διάγραμμα της πυραμίδας ο μηχανικός είναι πιο πάνω ( αρα πιο λίγοι ) και ο υπομηχανικός πιο κάτω ( πιο πολλοί) στις εταιρείες που δουλεύουμε ( εγω σε εργοτάξια) έτσι δεν είναι διαθρωμένα και αυτά? πόσοοι μηχανκοί υπάρχουν? πόσσοι υπομηχανκοί, εργοδηγοί, τεχνίτες, βοηθοί τεχνιτών, εργάτες αρα κλείνοντας αυτό που πρέπει να εξετάσουμε είναι ο ρόλος κάθε επαγγέλματος στη κοινωνία και πόσσα άτομα θέλουμε απο κάθε ειδικότητα για λειτουργεί το σύστημα.
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2008 Μπορείται να με ενημερώσετε αν το θεμα ειναι ακομα ανοιχτο για συζυτηση? Το θέμα είναι ανόιχτό από την στιγμή που είναι ξεκλείδωτο.Παρακαλώ όχι άλλα flame ΑΕΙ-ΤΕΙ που δεν προσθέτουν τίποτα Ευχαριστώ
stayros Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2008 Βασικά η βάση του 10 είναι κάτι οξύμωρο. Τα θέματα από όσο θυμάμαι μπαίνουν με κλήρωση. Ετσι κάποια χρονιά μπορεί να πέσουν περισσότερο δύσκολα θέματα από ότι τη προήγουμενη με αποτέλεσμα μια οποιαδήποτε βάση να μην είναι κ τόσο αντιπροσωπευτική στο χρόνο. Πάντως εγώ αντιτίθεμαι γενικά στις πανελλήνιες αλλά τι να κάνεις; Οι καθηγητές πανεπισημίων - ΤΕΙ αντί να αποτελούν την πνευματική ελίτ κ να είναι αμερόληπτοι κ αντικειμενικοί, είναι [ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ] [ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ] [ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ]... Δε μπορεί να φιλτράρουν αυτοί αυτούς που μπαίνουν κ έτσι δεχόμαστε τις πανελλήνιες τουλάχιστον ως αδιάβλητες (στους τυφλούς ο μονόφθαλμος κυριαρχεί). Από τη βάση του 10 είναι πιστεύω καλύτερο το μέτρο του max χρονου σπουδών. Έτσι θα ξεπεραστεί το "όποιος μπαίνει βγαίνει" κ θα παίρνουν πτυχίο λιγότεροι μεν, αξιότεροι δε. Δε θα σταθώ καθόλου στο αρχικό post, απλά να πω το θεωρώ άδικο.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2008 Τα θέματα επιλέγονται με κλήρωση αλλά δεν είναι όλα της ίδιας δυσκολίας. Τουλάχιστον έτσι λένε. Φανταστείτε δηλαδή να πρέπει να επιλεγούν 4 θέματα για τις εξετάσεις. Το πρώτο θα είναι πολύ εύκολο για να το λύσουν όλοι, να φύγει το άγχος και... "να πάρει μπρος η μηχανή". Το δεύτερο λιγότερο εύκολο έτσι ώστε κάποιος που έχει διαβάσει λίγο να μπορεί να γράψει κι αυτό και να πιάσει τη βάση (10). Το τρίτο πρέπει να είναι μέτριας δυσκολίας για να αρχίζουν να ξεχωρίζουν οι διαβασμένοι. Το τέταρτο θα είναι το πιο δύσκολο έτσι ώστε να ξεχωρίσουν οι καλύτεροι. Δεν είναι σωστό ούτε να έχουν πάρει πάρα πολλοί βαθμό >18 και να μαζεύονται στην κορυφή (σ' αυτή την περίπτωση ένα χαζό λάθος θα κοστίσει πολύ) ούτε να είναι όλοι στο 10~15. Πρέπει να υπάρχει κλιμάκωση. Η κλήρωση για το εύκολο θέμα γίνεται από 10 ίδιας δυσκολίας θέματα. Το ίδιο και με τις άλλης δυσκολίας θέματα. Έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να πέσουν 4 πολύ εύκολα θέματα ή 4 πολύ δύσκολα θέματα. Το πόσο εφαρμόζονται τα παραπάνω είναι ένα ζήτημα. Υποθέτω ότι υπάρχουν πολιτικές πιέσεις να επιλέγονται εύκολα θέματα για να μην μένουν άδειες θέσεις σε κάποια περιφερειακά κυρίως ΤΕΙ μικρής ζήτησης. Αυτό εξηγεί το συνωστισμό σε βαθμούς >18. Παρόλα τα εύκολα θέματα ΤΕΙ και πάρα πολλοί γράφουν κάτω της βάσης πράγμα που αποδεικνύει την αποτυχία της παιδείας μας από το νηπιαγωγείο μέχρι και το λύκειο και που κανένας δε λέει ότι δε συνεχίζεται και στα ΑΕΙ. Το σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων είναι το πιο αδιάβλητο. Δίκαιο μπορεί να μην είναι αλλά αυτό που μετράει σήμερα στην Ελληνική κοινωνία είναι το ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ. Το πρόβλημα είναι ότι όλοι δίνουν πανελλήνιες ακόμα και κάποιοι που έπρεπε να κοπούν σε ενδιάμεσες τάξεις του γυμνασίου και του λυκείου. Όταν φτάσει κάποιο παιδί στην τρίτη λυκείου θα θέλει λογικά να περάσει και σε κάποιο τμήμα. Αν όμως κοβόταν στην πρώτη λυκείου και του δινόταν να καταλάβει ότι για να προχωρήσει θέλει διάβασμα, ότι έχει κενά που πρέπει να καλύψει κ.λπ. τότε δε θα φτάναμε στο σημείο να γράφει το 50% κάτω της βάσης στα μαθηματικά. Το δημόσιο αλλά και το ιδιωτικό σχολείο (μη νομίσετε ότι υπάρχουν τεράστιες διαφορές) πάσχει σοβαρά αλλά το σύστημα των εξετάσεων δεν έχει νόημα να αλλάζει κάθε τόσο και να το παιδεύουμε τόσο πολύ. Άλλα πρέπει να αλλάξουν.
cna Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2008 Η μόνη μου διαφωνία με την τοποθέτησή σου Χάρη είναι ότι αντί να υπάρχει η υποτίμηση του μαθητή στο Λύκειο (δεν έχεις καλές βάσεις στα μαθηματικά, δεν παίρνεις τα γράμματα κλπ) θα έπρεπε να υπάρχει η επικέντρωση στα ταλέντα του. Δεν έχουμε όλοι τον ίδιο μαθηματικό νου. Ούτε φυσικά είναι αναγκαστικό να γίνουμε όλοι επιστήμονες. Το μεγαλύτερο πρόβλημα βέβαια είναι ότι θα πρέπει η κοινωνία να αντιμετωπίσει τον ρατσισμό που υφίστανται οι κάθε λογής χειρωνακτικές εργασίες.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα