pk10gr Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2009 Σημερα διαβασα στο γιαχου (μην γελατε, δεν δουλευει η συντομευση για μετατροπη ελληνικα αγγλικα και ειναι φασαρια να το κανω για μια λεξη) οτι ο διευθυντης μεσης εκπαιδευσης σε δημοσιο σχολειο της αμερικης παιρνει ουτε λιγο ουτε πολυ γυρω στα 100.000 δολαρια μισθο.. Με αυτα τα λεφτα (τα αντιστοιχα τουλαχιστον για την ελληνικη πραγματικοτητα) σου κανω κι εγω και επαγγελματικο προσανατολισμο, και ερευνα αγορας - ενημερωση επαγγελματικων κλαδων, και διοργανωση επισκεψεων σε επαγγελματικους χωρους και συμβουλευτικες ημεριδες απο φορεις και και και και.. Και αυτο ισχυει σε καθε τομεα της κοινωνικης μας ζωης (υγεια, δικαιοσυνη, δημοσιο....)
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2009 Πάντως από την σύσκεψη των Πρυτάνεων δεν προέκυψε κάτι.Ειδικά για την βάση του 10, τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια ζήτησαν να διατηρηθεί, ενώ τα περιφερειακά που έχουν ανάγκη από περισσότερους φοιτητές ζήτησαν την κατάργησή του. Αυτό που καταλαβαίνω ότι οι πρυτάνεις των περιφερειακών ΑΕΙ κοιτούν το προσωπικό του συμφέρον καθώς και το συμφέρον της κοινωνίας στην οποία ζουν και δραστηριοποιούνται και όχι το γενικότερο καλό. Η λύση στο πρόβλημα θα ήταν να μειωθούν οι εισακτέοι στα κεντρικά ΑΕΙ και να αυξηθούν στα περιφερειακά. Τότε να βλέπατε διαφορές στην ποιότητα εκπαίδευσης!
Ioannis K. Geronikos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2013 Θεοδωρή θεωρώ οτί έχεις άδικο. Εμένα η γνώμη μου είναι πολύ απλά να ισχύσει ένα αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης για όλους στα πρότυπα συστημάτων του εξωτερικού.
Kane Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2013 (edited) Οσο το σύστημα μας θα εξυπηρετεί μείωση των δεικτών ανεργίας (οι φοιτητες δεν προσμετρώνται στος δείκτες αυτούς), θα εξυπηρετεί μικροπολιτικα συμφεροντα - τει σε καθε χωριο, τμημα αει σε πιο μεγάλο "χωριο"-, οσο δημιοργούνται τμήματα για να πάρουν έδρα κολλητοί καθηγηταί υψηλά ιστάμενων, πολύ απλά δε θα δούμε ποτε ΧΑΪΡΙ. (που λένε και στο χωριο μου). Δηλαδή οι γερμανοί που εχουν λύκεια, τεχνικές σχολές 2-3 κατευθύνσεων είναι άσχετοι; που απο πρίν γνωρίζουν τις "πανεπιστημιακές" θέσεις και διαλέγουν τους καλύτερους; που γνωρίζουν ΠΟΣΑ ατομα θα πάρουν αναγωγικά απο κάθε "περιοχή"; Σου λέει κύριοι, φέτος και για τα επόμενα χρόνια χρειαζόμαστε 100 ΠΜ σε ΟΛΗ τη Γερμανία. Ε δε γίνεται να εισάγουμε στις σχολές 1500. Αν δε φτάσουν, φέρνουμε απ'εξω. Επίσης, μόνο του το εκπαιδευτικό σύστημα, κατευθύνει και χωρίζει τους μαθητές...Δε γινεται κύριοι όλοι να σπουδάσετε. (βλέπε ΑΕΙ με 5-6-7, ΤΕΙ με μηδέν...) Πρέπει κάποιοι να γίνουμε υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, μπετατζήδες και πάει λέγοντας. Χώρια που πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία των γονιών μας σε αυτό το θέμα. Και εμείς σα γονιοί. Θαρρώ πως αν ρωτήσω εδώ μέσα όποιον έχει παιδιά, τι όνειρα εχει για το παιδι του (τζάμπα ειναι τα όνειρα) δε θα απαντήσει κανείς χειριστής αποφρακτικού...(ασχέτως που επαρχία βγάζουν χιλιάδες!) Βέβαια, τώρα θα γράψει το επόμενο ποστ ο φίλτατος Γιωργομιχάλης, ο οποίος όμως είναι σε άλλο επίπεδο εκεί στη Κάρυστο!!! Υ.Γ. βέβαια ανακάλυψη πως...βγάλαμε τα 942 στο θέμα μας! Edited Σεπτέμβριος 13 , 2013 by Kane 1
Ioannis K. Geronikos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2013 Προσωπικά δεν πιστεύω σε λογικές κεντρικού σχεδιασμού, ας σπουδάζει ο καθένας ό,τι θέλει αρκεί να υπάρχουν: -Αντικειμενικές επαγγελματικές εξετάσεις. -Αντικειμενικό σύστημα απονομής ΕΔ. (αυτό σημαίνει και αρκετή ελευθερία διοτί οτί εφόσον μπορείς τα πάντα στο internet, πόσα πια κοστίζει αυτό που κάνει ο ΠΜ και ο αρχιτέκτονας; μήπως για περιπτώσεις απλών κτιρίων είμαστε βάρος στην τσέπη του πολίτη; Bέβαια αυτό δεν αναιρεί την τήρηση αυστηρών προδιαγραφών σύνταξης της μελέτης και έλεγχος αυτών απο πολεοδομίες (είμαι υπέρ της ίδρυσης ιδιωτικών πολεοδομιών, δεν μπορεί να είμαι υπολόγος στον κάθε άχρηστο υπάλληλο όπως είμαι με το παρόν σύστημα). -Διαβάθμιση της εμπειρίας των μηχανικών. -Περισσότερη ενθάρρυνση της εξειδίκευσης. -Συνεργασία του Τ.Ε.Ε. με διεθνείς επαγγελματικούς οργανισμούς μηχανικών. -Αντικειμενική αξιολόγηση του προγράμματος σπουδών πανεπιστημίων-Τ.Ε.Ι., από διεθνείς αξιολογητές. -Έλεγχος των θεμάτων και του επιπέδου των εξετάσεων στα πανεπιστημία και τα Τ.Ε.Ι. 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2013 Εχω την εντύπωση οτι σας διαφεύγουν σημαντικές παράμετροι α) Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα ΜΕ βασίζετε σε μεγάλο ποσοστό στην αποστήθιση. Ως εκ τούτου βοηθάει αυτούς που έχουν φωτογραφική και όχι αναλυτική μνήμη. β) Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα ΜΕ βασίζετε σε μεγάλο ποσοστό στην ενισχυτική διδασκαλία. Ως εκ τούτου υπάρχει διαχωρισμός επι της οικονομικής βάσης των γονέων. γ) Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα ΜΕ βασίζετε σε τεράστιο ποσοστό στις εξετάσεις. Ως εκ τούτου διαχωρίζει τους μαθητές σε βαθμίδες ψυχολογικής αντοχής. δ) Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα ΜΕ βασίζετε στην ακαδημαϊκή τροχιά. Τα παιδιά από πολύ μικρά διδάσκονται έννοιες πολύπλοκες που δεν συμβαδίζουν με την ηλικία τους. Τις περισσότερες φορές ούτε οι εκπαιδευτικοί έχουν ιδέα τι διδάσκουν. ε) Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα ΜΕ θεωρεί τους εκπαιδευτικούς λειτουργούς και όχι επαγγελματίες. Ως εκ τούτου τους τσουβαλιάζει σε ένα ισοβαρές σύστημα. ζ) Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα ΜΕ δεν αξιολογεί τα σχολεία. Ως εκ τούτου κρύβει προβλήματα κάτω απο το χαλί. Πρώτα λοιπόν λύνεις τις παγκόσμιες πρωτοτυπίες σου σαν κράτος ξεκινώντας απο την ΜΕ και μετά συζητάμε και την βάση του 10, το ΤΕΕ, τα ΤΕΙ/ΑΕΙ. Επειδή λοιπόν μιλάτε για αξιολογήσεις, εξετάσεις για ΕΔ. Πείτε μου ποιος Αφρικανός θα αξιολογήσει στην Αφρική το παιδί του Αφρικανού Φύλαρχου? 1
KF Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2013 Πες μου λοιπον ποιος Αφρικανος θα αξιολογησει στην Αφρικη την επενδυση του Αφρικανου επενδυτη;
Ioannis K. Geronikos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2013 (edited) Εχω την εντύπωση οτι σας διαφεύγουν σημαντικές παράμετροι α) Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα ΜΕ βασίζετε σε μεγάλο ποσοστό στην αποστήθιση. Ως εκ τούτου βοηθάει αυτούς που έχουν φωτογραφική και όχι αναλυτική μνήμη. β) Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα ΜΕ βασίζετε σε μεγάλο ποσοστό στην ενισχυτική διδασκαλία. Ως εκ τούτου υπάρχει διαχωρισμός επι της οικονομικής βάσης των γονέων. γ) Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα ΜΕ βασίζετε σε τεράστιο ποσοστό στις εξετάσεις. Ως εκ τούτου διαχωρίζει τους μαθητές σε βαθμίδες ψυχολογικής αντοχής. δ) Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα ΜΕ βασίζετε στην ακαδημαϊκή τροχιά. Τα παιδιά από πολύ μικρά διδάσκονται έννοιες πολύπλοκες που δεν συμβαδίζουν με την ηλικία τους. Τις περισσότερες φορές ούτε οι εκπαιδευτικοί έχουν ιδέα τι διδάσκουν. ε) Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα ΜΕ θεωρεί τους εκπαιδευτικούς λειτουργούς και όχι επαγγελματίες. Ως εκ τούτου τους τσουβαλιάζει σε ένα ισοβαρές σύστημα. ζ) Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα ΜΕ δεν αξιολογεί τα σχολεία. Ως εκ τούτου κρύβει προβλήματα κάτω απο το χαλί. Πρώτα λοιπόν λύνεις τις παγκόσμιες πρωτοτυπίες σου σαν κράτος ξεκινώντας απο την ΜΕ και μετά συζητάμε και την βάση του 10, το ΤΕΕ, τα ΤΕΙ/ΑΕΙ. Επειδή λοιπόν μιλάτε για αξιολογήσεις, εξετάσεις για ΕΔ. Πείτε μου ποιος Αφρικανός θα αξιολογήσει στην Αφρική το παιδί του Αφρικανού Φύλαρχου? γιαυτό λέω "αντικειμενικές". Να προσθέσω επίσης: -Οτί το εκπ. σύστημα, δίνει έμφαση στη μαθηματική-λογική εύφυια και όχι στη δημιουργικότητα. -Οτί η Δημόσια παιδεία δεν δίνει κανένα κίνητρο στους δασκάλους-καθηγητές οποιασδήποτε βαθμίδας, να δουλέψουν περισσότερο για να πληρώνονται περισσότερο. -Οτί το κακό σχολείο δεν "τιμωρείται" (έστω μέσω ανταγωνισμού με γειτονικά -καλύτερου επιπέδου- σχολεία), οπότε δεν υπάρχει κίνητρο για να αλλάξει. Edited Σεπτέμβριος 14 , 2013 by Ioannis K. Geronikos
Ioannis K. Geronikos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2013 Επίσης, οι πανελλήνιες είναι βασισμένες σε λογικές διαχωρισμού των υποψηφίων, βάσει λόγικών που ίσχυαν πρίν 40-50 χρόνια. Δεν δίνεται καμία έμφαση στον προσανατολισμό των υποψηφίων πρός επαγγέλματα για τα οποία είναι καταλληλότεροι.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2013 (edited) Επίσης, οι πανελλήνιες είναι βασισμένες σε λογικές διαχωρισμού των υποψηφίων, βάσει λόγικών που ίσχυαν πρίν 40-50 χρόνια. Δεν δίνεται καμία έμφαση στον προσανατολισμό των υποψηφίων πρός επαγγέλματα για τα οποία είναι καταλληλότεροι. Να στο πω λίγο διαφορετικά Η Ελληνική κοινωνία θεωρεί οτι την ευτυχία την κάνουν τα λεφτά και η "μούρη". Στην λογική αυτή ο καθαριστής δεν μπορεί να είναι πότε ευτυχισμένος διότι του λείπουν και τα δυο, ο υδραυλικός είναι 50% ευτυχισμένος διότι δεν έχει την μούρη και ο μηχανικός ευτυχισμένος διότι μπορεί να έχει και τα δυο. Η νοοτροπία αυτή εξελίσσετε σε διάφορα στερεότυπα. Η γυναίκα του καθαριστή είναι κοντή χοντρή και άσχημη, το παιδί του άσχημο και χαζο, η γυναίκα του υδραυλικού "ελα μωρέ το τσόκαρο που θέλει και Vuiton, η γυναίκα του μηχανικού θα πρέπει να είναι όμορφη και καλοντυμένη διοτι "έχουν λεφτά". Σε μια τέτοια κοινωνία πως ξεκινάς να προσανατολίζεις? Edited Σεπτέμβριος 14 , 2013 by Ροδοπουλος
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα