Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ιδιοκτησιακό - πολεοδομικό ερώτημα: Οριστικοποίηση συμβολαίου


κέρα

Recommended Posts

Ζω σε μια οικοδομή 35 ετών για την οποία ο ιδιοκτήτης που τυγχάνει να είναι πεθερός μου, δεν έχει οριστικοποιήσει το συμβόλαιό του. Η οικοδομική άδεια έχει βγει για 2 διαμερίσματα με μαγαζιά από κάτω, που ανήκουν σε διαφορετικούς ιδιοκτήτες. Τι διαδικασίες πρέπει να κάνω και τι χαρτιά χρειάζονται, γιατί έχω πρόβλημα με το πίσω μέρος της οικοδομής το οποίο θέλω να φράξω και να σκεπάσω αλλά δεν μου το επιτρέπουν οι διπλανοί διότι θέλουν να το χρησιμοποιούν σαν δρόμο ενώ είναι οικόπεδο.Ελπίζω να σας έδωσα πάνω κάτω να καταλάβατε γιατί και εγώ εκτός από απελπισμένη είμαι και τελείως άσχετη. Κυρίως θέλω να μάθω τα βήματα που χρειάζεται να κάνω για να κατοχυρώσω το μέρος μου χωρίς να μπορούν να με σταματήσουν.

 

Παρατήρηση: Τα θέματα πρέπει να αναρτώνται στην σωστή θεματική κατηγορία.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, achille.

Link to comment
Share on other sites

Κακώς, κάκιστα!

Θα χρειαστεί η βοήθεια μηχανικού για το θέμα της περίφραξης, που κανονικά απαιτεί οικοδομική άδεια. Ο συνάδελφος καλό θα είναι να ελέγξει και τι έγινε σε σχέση με την παλαιά άδεια, αν το προσύμφωνο συμφωνεί με την πραγματικότητα και την άδεια, ώστε να ξέρετε τι έχετε και να συμμαζευτούν τυχόν εκκρεμότητες... Φυσικά αυτά σας αφορούν όλους τους συνιδιοκτήτες.

Τώρα, για το συμβόλαιο και την χρησικτησία θέλεις κατ' αρχάς δικηγόρο. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο τα λέει ο γείτονας σου...

Link to comment
Share on other sites

Τι θα πει δεν έχει "οριστικοποιήσει" το συμβόλαιο ;

Η άδεια για ποιο οικόπεδο έχει εκδοθεί ;

Πρέπει να βρεις το Τοπογραφικό Διάγραμμα + Διάγραμμα Κάλυψης της αδείας και να ελεγχθεί από συνάδελφο η υφιστάμενη κατάσταση.

Το τμήμα που θέλεις να φράξεις και να σκεπάσεις μπορέι να μην ανήκει στην ιδιοκτησία σας.

Link to comment
Share on other sites