Μετάβαση στο περιεχόμενο

Προβληματισμός !!


Αpnea

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι νέος μηχανικός και όπως οι περισσότεροι νεοι (έτσι παρηγοριέμαι τουλάχιστον) προβληματίζομαι έντονα σχετικά με την ανταπόκριση μου στο επάγγελμα. Τελείωσα πρίν 2 χρόνια σε πανεπιστήμιο της Μ.Βρετανίας πήρα την ισοτιμία και την αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ, εξεταζόμενος βέβαια σε 2 μαθήματα στο ΕΜΠ τα οποία θεώρησαν οτι δεν είχα διδαχθεί, ενώ ήταν επιτυχώς εξετασμένα στο πανεπιστήμιο μου, με ακριβώς την ίδια υλη στα αντιστοιχα μαθήματα του ΕΜΠ. Τέλος πάντων περασμένα αλλα όχι ξεχασμένα αλλα anyway. O προβληματισμός μου για να μήν σασ κουράζω άλλο έγκειται στο οτι δεν αισθάνομαι έτοιμος να ανταποκριθώ στο επάγγελμα απο την άποψη τησ τεχνικήσ κατάρτισης αλλά και γνώσεων τις οποίες έχω μεν διδαχθεί ρε παιδιά αλλά μετά τον στρατό αισθάνομαι σαν να μην εχω σπουδάσει, αλήθεια. Δεν ξέρω ποιά η γνώμη σας περι αυτού , απευθύνομαι βέβαια και στα 2 φύλλα αλλά ιδιαίτερα στούς άντρες λόγω στρατιωτικών υποχρεώσεων. Σας κούρασα, αλλά όποιος δεν βαριέται θα 'θελα να ΄μου πεί την γνώμη του.

Ευχαριστω για την υπομονή σας.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου..

Ειμαι πολιτικος μηχανικος και εργαζομαι εδω και 4 χρονια ..ενω και σαν φοιτητρια ειχα επαφη με το επαγγελμα...

Η αληθεια ειναι οτι ακομα και τωρα..αυτο αισθανομαι και εγω...τα επαγγελματα μας ειναι πολυ απαιτητικα και καθε μερα αντιμετωπιζεις ενα καινουργιο προβλημα που δεν το ειχες αντιμετωπισεις ποτε και πρεπει να δωσεις λυσεις...

Μην αγχωνεσαι λοιπον..ειναι καθημερινοτητα αυτο...θα τη βρεις την ακρη...καθε μερα διαβασμα και βεβαια πολυ πολυ σκεψη...

Καλη σταδιοδρομια σου ευχομαι...και ολα θα πανε καλα...

Link to comment
Share on other sites

"Εκεί που ήσουνα ήμουνα και εδώ που είμαι θα 'ρθείς". Όλοι λίγο-πολύ περάσαμε απ' αυτό το στάδιο.

 

Η αποτυχία του εκπαιδευτικού μας συστήματος, αλλά και της Μ. Βρετανίας αφού λες ότι σπούδασες εκεί, σ' ένα πολύ ωραίο και επίκαιρο άρθρο του χθεσινού Κυριακάτικου Βήματος.