anka Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2010 Σε κοινόχρηστη πυλωτή πολυώροφης οικοδομής, η άδεια του 1990 προέβλεπε ανοιχτή θέση στάθμευσης. Κατά την κατασκευή η θέση αυτή έγινε κλειστή (με γκαραζόπορτα κλπ). Νομιμοποιείται αν εξασφαλιστεί συναίνεση των συνιδιοκτητών; (ενν. με τον ΓΟΚ προ νόμου Σουφλιά) Εξασφαλίζεται το 50% ανοιχτής πυλωτής που χρειάζεται για να μην προσμετράται η είσοδος στη δόμηση. Έχει κανείς ιδέα πώς προκύπτει το πρόστιμο; Στην Πολεοδομία είναι σε άδεια ο αρμόδιος υπάλληλος και δεν έβγαλα άκρη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akius Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2010 το προστιμο υπολογιζεται κανονικα σαν τακτοποιηση κοινοχρηστου χωρου με αλλαγη χρησης με συμφωνη γνωμη απο το 100% των ιδιοκτητων χιλιοστων ...εως 25 τ.μ 7,5 % απο 25 εως 75 10,5 % και απο 75 τ.μ και ανω 13,5% Link to comment Share on other sites More sharing options...
ge_liakos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2010 Ο κλειστός χώρος δεν είναι χώρος κύριας χρήσης. Άρα κατα την γνώμη μου δεν μπορεί να γίνει τακτοποίηση με το Ν3843. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpanag Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2010 ge_liakos θα συμφωνήσω. Όμως δε νομίζω να εμποδίζει τίποτα τον άνθρωπο να τακτοποιήσει σαν κατοικία. Και ας παρκάρει το αυτοκίνητό του ...μέσα σε αυτήν. Μόνο και μόνο για να μην έχει προβλήματα με το κλείσιμο. Από κάτι τέτοια πάντως, φαίνεται πόσο για γέλια είναι η όλη ιστορία και ο συγκεκριμένος νόμος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ge_liakos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2010 tpanag θα συμφωνήσω ετσι όπως το θέτεις. Απλώς ανέφερα οτι σύμφωνα με το νόμο δεν μπορεί να το τακτοποιήσει δηλώνοντας ως νέα χρήση κλειστή θεση σταθμευσης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gousgounis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2010 Νομιμοποιείται αν εξασφαλιστεί συναίνεση των συνιδιοκτητών; (ενν. με τον ΓΟΚ προ νόμου Σουφλιά) Η συνάδερφος ρωτάει για νομιμοποίηση, όχι τακτοποίηση. Βέβαια τον ιδιοκτήτη τον συμφέρει οικονομικά η τακτοποίηση (τον μηχανικό όχι...) Αν έχεις υπόλοιπο δόμησης, που ούτως ή άλλως δε θα μπορέσεις να προβείς σε τακτοποίηση, δες αν μπορείς να βγάλεις αλλαγή χρήσης απο pilotis σε γκαράζ ή προσθήκη θέσης στάθμευσης. Αν δεν έχει γίνει καταγγελία, δεν υπάρχει λόγος να πληρώσεις πρόστιμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anka Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2010 Παιδιά, μιλάω για νομιμοποίηση όχι για τακτοποίηση του Ν3843/2010. tpanag πάντως, άσχετα με το αν συμφέρει το μηχανικό ή όχι, διαφωνώ. Τι βρίσκω κοροιδία να "τακτοποιήσεις" το χώρο και να είσαι πάλι παράνομος. Αν ήταν έτσι καλύτερα να το αφήσει όπως είναι ο άθρωπος, ούτε καταγγελία έχει γίνει ούτε τίποτα. Δεν υπάρχει υπόλοιπο δόμησης. Στις νομιμοποιήσεις μπορείς να εξετάσεις το ακίνητο με όποιους από τους όρους δόμησης, ίσχυαν κάποια στιγμή στη ζωή του ακινήτου (και σε συμφέρουν καλύτερα). Στην περίπτωσή μου πχ, πριν ένα χρόνο επιτρέπονταν τα κλειστά γκαράζ. Πριν τη νομιμοποίηση πρέπει να δοθεί εξαίρεση από κατεδάφιση. Αναρωτιέμαι αν θα μου τη δώσουν με βάση το παραπάνω σκεπτικό ή θα μου πουν απλά να ξηλώσω τη γκαραζόπορτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα