Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ιδιοκτησιακό - πολεοδομικό ερώτημα: Ερώτηση για αλλαγή χρήσης


Todoros

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους. Ονομάζομαι Γιάννης Τόντορος και δεν είμαι μηχανικός, δομικός, ή αρχιτέκτονας. Είμαι ιδιώτης. Πήρα μια απόφαση δεδομένου ότι έχω κάποια χρήματα στην άκρη κι ότι μπορώ να δανειστώ άλλο ένα ποσό από τράπεζα. Θέλω ν' αποκτήσω το δικό μου σπίτι, αλλά θέλω να είναι αυτόνομο.

Ως τώρα κοίταγα για οικόπεδα κι η αλήθεια είναι πως είχα απογοητευτεί. Είτε που έβρισκα πολύ ακριβά και ιδιαίτερα μεγάλα οικόπεδα ιδανικά για κατασκευαστές κι όχι για ιδιώτες, είτε που έβρισκα οικόπεδα σε καλή τιμή αλλά με πολύ μικρή πρόσοψη, είτε που είχαν κάποιο άλλο πρόβλημα.

Επομένως πήρα την απόφαση κι άρχισα να κοιτάω ημιτελή κτίσματα σε δικό τους οικόπεδο. Πρόσφατα βρήκα ένα κτίριο που μ' ενδιαφέρει ιδιαίτερα διότι καλύπτει και τις ανάγκες μου και δεν έχει εξωφρενική τιμή. Πρόκειται για ένα κτίσμα που αυτή τη στιγμή έχουν ολοκληρωθεί μόνο ο σκελετός και η τοιχοποιϊα. Δηλαδή για να σας δώσω να καταλάβετε, έχει κολώνες, τούβλα, διαμορφωμένη διαρρύθμιση και δεν έχει ούτε στοκαρισμένους τοίχους, ούτε περασμένα ηλεκτρολογικά και υδραυλικά, ούτε πορτοπαράθυρα.

Βρίσκεται σε τρία επίπεδα. Στον 1ο όροφο και το 2ο έχει μια μεζονέτα 127 τετραγωνικών, ενώ στο ισόγειο ένα κατάστημα 63,25 τετραγωνικών. Εγώ αυτό το κατάστημα δεν το θέλω, δε μου χρειάζεται ενώ κάποια στιγμή επιδιώκω να πάρω τους γονείς μου μαζί μου και θα ήθελα να το μετατρέψω σε δυάρι. Μπορώ να κάνω αλλαγή χρήσης; Να πάρω δηλαδή τέτοια άδεια; Πόσο να υπολογίσω ότι θα μου κοστίσει;