sakis14 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10 , 2010 Έχω έναν πρόβολο(ταράτσας) με βάθος 1,80 μ., άνοιγμα 8 μ., με πάχος πλάκας 15εκ. c16/20 και οπλισμό Φ12 ανά 12εκ. πάνω και κάτω. Ο πρόβολος αυτός έχει χτιστεί περιμετρικά με διπλή τοιχοποιία, όχι μπατική, σε ύψος 1μ. μαζί με το σενάζ. Υπολόγισα το φορτίο ανά τρέχον μ. στην άκρη του σε 300 κιλά περίπου(τούβλα-σοβάς-σενάζ). Στην επάνω επιφάνεια υπάρχει ελαφρομπετό 5εκ. και ασφαλτόπανο. Δεν είμαι πολιτικός μηχανικός αλλά δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα ότι πάνω από το κεφάλι μου κρέμονται 2,5 τ. στην άκρη του προβόλου. Ειλικρινά έχω χάσει τον ύπνο μου, αν και επί 10 χρόνια τώρα δεν έχει παρουσιαστεί κάτι ανησυχητικό(έχει συμβεί πριν από λίγα χρόνια ο σεισμός των 6,5 ρίχτερ της Λευκάδας χωρίς ευτυχώς συνέπειες.-Το σπίτι είναι στην Πρέβεζα.) Έχω σκεφτεί πολλές φορές να προχωρήσω σε γκρέμισμα όλου ή μέρους αλλά σκέφτομαι τη φασαρία και τα έξοδα(δύσκολοι καιροί γαρ) Θα σας παρακαλούσα να μου πείτε τη γνώμη σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
SKF Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10 , 2010 Αν κατάλαβα καλά αναφέρεστε στην αντοχή της πλάκας προβόλου μόνο. Προεξέχει, δηλαδή, η πλάκα 1,8 μ μετά το τελευταίο δοκάρι της ταράτσας - σαν μπαλκόνι δηλαδή χωρίς δοκάρια. Αν είναι αυτό, σας αναφέρω τα εξής : 1) Οι πλάκες δεν συμμετέχουν στο σύστημα ανάληψης του σεισμού. Σχεδιάζονται μόνο για τον συνδιασμό 1,35G+1.5Q. Μεταβιβάζει βέβαια το κατακόρυφο φορτίο στα δοκάρια και τα υποστηλώματα που σε περίπτωση σεισμού πρέπει να αναλάβουν το κατακόρυφο αυτό φορτίο συν την ένταση του σεισμού. Οπότε αν αυτό το φορτίο δεν έχει ληφθεί, μπορεί να υπάρχει μικρότερη αντοχή. Που δεν νομίζω να συμβαίνει γιατί υπάρχει πάντοτε σημαντική υπεραντοχή και παίρνονται μεγαλύτερα φορτία. 2)Όσο αφορά την ίδια την αντοχή του προβόλου με επιπλέον ομοιόμορφο φορτίο και με λίγο μεγαλύτερο συγκεντρωμένο φορτίο στο άκρο από αυτό που ΒΙΑΣΤΙΚΑ υπολόγισα και λαμβάνοντας τις αυξήσεις 1,35 και 1,5 -> Αντέχει!!!
kostassid Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10 , 2010 Καλό είναι βέβαια να σας επισκεφθεί μηχανικός της εμπιστοσύνης σας και να ελέγξει τη κατασκευή και ότι μας έχετε διατυπώσει
sakis14 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10 , 2010 Αν κατάλαβα καλά αναφέρεστε στην αντοχή της πλάκας προβόλου μόνο. Προεξέχει, δηλαδή, η πλάκα 1,8 μ μετά το τελευταίο δοκάρι της ταράτσας - σαν μπαλκόνι δηλαδή χωρίς δοκάρια. Αν είναι αυτό, σας αναφέρω τα εξής : 1) Οι πλάκες δεν συμμετέχουν στο σύστημα ανάληψης του σεισμού. Σχεδιάζονται μόνο για τον συνδιασμό 1,35G+1.5Q. Μεταβιβάζει βέβαια το κατακόρυφο φορτίο στα δοκάρια και τα υποστηλώματα που σε περίπτωση σεισμού πρέπει να αναλάβουν το κατακόρυφο αυτό φορτίο συν την ένταση του σεισμού. Οπότε αν αυτό το φορτίο δεν έχει ληφθεί, μπορεί να υπάρχει μικρότερη αντοχή. Που δεν νομίζω να συμβαίνει γιατί υπάρχει πάντοτε σημαντική υπεραντοχή και παίρνονται μεγαλύτερα φορτία. 2)Όσο αφορά την ίδια την αντοχή του προβόλου με επιπλέον ομοιόμορφο φορτίο και με λίγο μεγαλύτερο συγκεντρωμένο φορτίο στο άκρο από αυτό που ΒΙΑΣΤΙΚΑ υπολόγισα και λαμβάνοντας τις αυξήσεις 1,35 και 1,5 -> Αντέχει!!! Ακριβώς αυτό εννοώ, την αντοχή του προβόλου τώρα αλλά και μακροχρόνια. Με ανησυχεί το συγκεντρωμένο φορτίο περιμετρικά, γιατί το φορτίο του προβόλου από επάνω, λόγω ελαφρομπετό, είναι φαντάζομαι ελάχιστα υπολογίσιμο.
SKF Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2010 Υπήρχε από την αρχή στο σχέδιο ή προστέθηκε μετά? Αν υπήρχε από την αρχή, λογικά θα το έχει υπολογίσει ο μηχανικός. Επιπλέον όπως σας είπα οι κατασκευές σχεδιάζονται με μεγαλύτερο φορτίο από 'οτι παίρνουν στην πραγματικότητα, ώστε να υπάρχει υπεραντοχή. Αν δεν προστέθηκε μετά, το έχει σίγουρα υπολογίσει ο μηχανικός. Υπάρχει πρόσβαση στην ταράτσα ? Τοποθετείται και άλλο βάρος εκεί, ωστε να φοβάστε? Αν δεν έχει πάθει κάτι 10 χρόνια μετά την κατασκευή και δεν έχει παρουσιαστεί ούτε μία ρωγμή, προς τι η ανησυχία? Ρωτήστε, καλύτερα το μηχανικό που σας έβγαλε την άδεια, εκείνος θα ξέρει τι φορτία έχει βάλει.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα