kostassid Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2010 H μεταλλική δοκός που βλέπουμε στη φωτογραφία 1 θα αντικαταστήσει δοκό από σκυρόδεμα. Θα ήθελα το σχόλιο σας για τις λάμες ενίσχυσης κατά μήκος της δοκού και για το σημείο ηλεκτροσυγκόλλησης όπως φαίνονται καθαρά στη φωτογραφία 2 όπως επίσης για την εργασία που διακρίνουμε στη φωτογραφία 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CostasV Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2010 Μια γνώμη από έναν μηχανολόγο. Πόσο % υποτίθεται ότι λάμες ενίσχυσης Γ, θα μειώσουν τις μέγιστες τάσεις; Να υποθέσω όχι πάνω από 10%. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο συντελεστής ασφάλειας είναι της τάξης του 3 και άνω, δεν βλέπω σημαντική βελτίωση. Εάν υπάρχει πρόβλημα δεν πρόκειται να το λύσουν οι λάμες ενίσχυσης. Για το σημείο όπου η κατακόρυφη ακμή συναντά τις άλλες δύο ακμές: Δεν είμαι ειδικός στις συγκολλήσεις, αλλά δεν έχει ομοιομορφία. Στην 3 , εννοείς τον τρόπο που κολλάει ο συγκολλητής; Τι έχει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
dratsiox Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2010 Συμφωνώ με τον CostasV για τις λαμές.Ούτε και 10% δε θα δώσουν. Αν θα τις εβαζα, θα κολλούσα το γωνιακό με τη μύτη και όχι με την πλάτη προς τη δοκό. Η δοκός Ι έχει μετατραπεί σε κιβώτιο, οπότε πάει και ο στρεπτοκαμπτικός. Μπορείς να δώσεις περισσότερα στοιχεία για τη γερανογέφυρα; Π.χ. άνοιγμα,φορτοϊκανότητα. Για τη συγκόλληση θα σου έλεγα ότι στο πέρας της δοκού το έχουν παρακάνει και έχει λιώσει υπερβολικά το υλικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2010 Γενικά τα "ανεβατά" του είναι πολύ καλά. Αλλά ποιο είναι το ερώτημα; Υ.Γ: Αφού γίνονται τόσες κολλήσεις, γιατί δεν έγινε εξαρχής συγκολλητή διατομή; Με τόσες ενισχύσεις και ραφές αντιμετωπίζεις την δοκό ως ελατή ή ως συγκολλητή; Link to comment Share on other sites More sharing options...
dratsiox Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2010 Νομίζω ότι οι κολλήσεις είναι "κατεβατές", αν και δεν παίζει κάποιον ρόλο Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2010 Πολύ καθαρές ραφές για να είναι "κατεβατές". Εξάλλου τα κατεβατά δεν είναι κατάλληλα για φέρουσες κατασκευές... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostassid Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13 , 2010 Οι καθαρές κολλήσεις έγιναν με σύρμα. Προσωπικά δεν μου αρέσει ότι οι λάμες (ενίσχυσης που κλείνουν τη διατομή) κολλήθηκαν στην εξωτερική παρειά των πελμάτων και όχι στην εσωτερική, πιο μέσα κατά 2 cm δηλαδή. Οι γωνιές έχουν μπει για άλλο λόγο (θα εξηγήσω αργότερα) Τέλος αν προσέξετε στη φωτογραφία 3 στο κενό ανάμεσα από τις 2 λάμες που εργάζεται ο ηλεκτροσυγκολλητής υπάρχει σίδερο οικοδομικό (καρυδάκι) Άνοιγμα γερανογέφυρας ~18,00m και φορτοϊκανότητα 150t Link to comment Share on other sites More sharing options...
CostasV Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13 , 2010 Προσωπικά δεν μου αρέσει ότι οι λάμες (ενίσχυσης που κλείνουν τη διατομή) κολλήθηκαν στην εξωτερική παρειά των πελμάτων και όχι στην εσωτερική, πιο μέσα κατά 2 cm δηλαδή. Οι γωνιές έχουν μπει για άλλο λόγο (θα εξηγήσω αργότερα) Παρανόησα για τα Γ. Συμφωνώ 100% για την θέση των κατακόρυφων ελασμάτων. Η μελέτη τι προέβλεπε; Ο υπολογισμός/έλεγχος των συγκολλήσεων τι έλεγε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13 , 2010 Τις λάμες προφανώς τις πάτησε στο πλαϊνό του πέλματος για να κάνει ευκολότερα την εξωραφή και να γλυτώσει το τρόχισμα V που θα χρειαζόταν αν τις τι "χώνευε" ανάμεσα στα πέλματα. Επιπλέον σκοτίζεται λιγότερο για την ακρίβεια στο κόψιμο... Το "καρυδάκι" δεν είναι ο προβλεπόμενος τρόπο συγκόλλησης. Αν καταλαβαίνω καλά στις θέσεις αυτές έχει εγκάρσιες λεπίδες, οπότε το κενό ανάμεσα στις πλευρικές πλάκες είναι εξ ανάγκης μεγάλο... θα έπρεπε να το γεμίσει όλο με επάλληλες ραφές. Έχω την εντύπωση ότι τα πάχη των πελμάτων και ίσως και των ελασμάτων είναι πολύ μεγάλα για να συγκολλούνται με σύρμα. Edit: Αλήθεια αυτή η δοκός σηκώνει 150tn ως αμφιέρειστη ανοίγματος 18m; Link to comment Share on other sites More sharing options...
dratsiox Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13 , 2010 Ο εναλλακτικός τρόπος που πρότεινα για τις γωνίες έχει να κάνει με την αύξηση της εγκαρσιας δυσκαμψιας της δοκου-την εκτροπή του ανω πέλματος. Η κόλληση τος μ΄αυτον τον τρόπο αναιρεί πλήρως τη λειτουργία που αναφέρω. Όπως και να χει για τη συγκεκριμέη δοκο τα γωνιακά δεν προσφέρουν κάτι. Τα 18m λογικά αναφέρονται στη γερανογεφυρα και όχι στη γερανοδοκο των φωτογραφιών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα