Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Και εγω το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω, πρέπει να μας ενημερώσουν διότι σαφώς αποτελέι λάθος του συστήματος αυτό το μήνυμα, οι τιμές πολλές φορές έπεσαν σε σχέση με την αρχική προσφορά που είχαμε λάβει.

 

 

Αν στείλετε email στο [email protected] θα πάρετε άμεσα απάντηση

  • Απαντήσεις 828
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Απαντάω μόνος μου... :)

 

Λογιστικά στοιχεία δεν περνάω για τις αποδείξεις. Δεν τα περνάμε στα βιβλία Β'.

 

Πέρασα το καταθετήριο και έβαλα την απόδειξη πληρωμής σαν σχόλιο.

 

Την χρεωστική κάρτα την έβαλα σαν μετρητά. Δεν είναι πιστωτική και δεν είναι κατάθεση. Οπότε...

 

Όταν περνάμε τις πληρωμές (αποδείξεις πληρωμής) μας ζητάει πάλι λογιστικά στοιχεία.

Εγώ στα βιβλία μου περνάω μόνο το τιμολόγιο. Πρέπει να βάλω τα ίδια στοιχεία που έβαλα για το τιμολόγιο και για τις αποδείξεις πληρωμής;

 

Και φυσικά δεν μπορώ να περάσω και την (άχρηστη) απόδειξη πληρωμής και το καταθετήριο από την τράπεζα. Μου βγάζει ότι υπερβαίνω το ποσό.

Λέω να βάλω μόνο το καταθετήριο. (είναι για >1500 Euro)

 

Άλλες 2 ερωτήσεις:

Αν έχω πληρώσει με χρεωστική κάρτα, το περνάω σαν μετρητά;

 

Αν το τιμολόγιο είναι για 1000 και τα πράγματα για το ΕΣΠΑ είναι τα 900 Ευρώ. Τι θα περάσω;

Δημοσιεύτηκε

Εγώ πάντως κατέθεσα τα δικαιολογητικά στην τράπεζα (Eurobank) παρόλο που μου έλειπαν η βεβαίωση σε ισχύ από το ΤΕΕ και η φωτοτυπία των λογιστικών βιβλίων. Μου είπαν ότι μπορώ να τα προσκομίσω και στην πορεία αυτά. Όσο για τα υπόλοιπα χαρτιά και όλα αυτά τα ΝΑΙ/ΟΧΙ – λογιστικά βιβλία κλπ, δεν κοίταξαν τίποτα. Μου είπαν οτι θα τα στείλουν σε αυτούς που τα ελέγχουν και αμα χρειάστεί τίποτα άλλο θα μου τηλεφωνήσουν. Νομίζω ότι αγχωθήκαμε πολύ με το συγκεκριμένο θέμα και δεν ήταν ανάγκη. Πιστεύω οτι όποιος έχει κάνει τις αγορές που δήλωσε χωρίς σοβαρές αλλαγές δεν έχει κανένα πρόβλημα. Ελπίζω να πάνε όλα καλά για όλους!

 

Βέβαια οφείλω να παραδεχτώ ότι χωρίς τη βοήθεια από το συγκεκριμένο forum μάλλον ακόμα θα έψαχνα να βρω τι πρέπει να κάνω. Ευχαριστώ πολύ τους παράγοντες του site και φυσικά και όλα τα μέλη του

Δημοσιεύτηκε
Εγώ πάντως κατέθεσα τα δικαιολογητικά στην τράπεζα (Eurobank) παρόλο που μου έλειπαν η βεβαίωση σε ισχύ από το ΤΕΕ και η φωτοτυπία των λογιστικών βιβλίων.

 

Τελικά τα τιμολόγια στα σφράγισαν και στα έδωσαν πίσω;Έδωσες φωτοτυπίες; Ή μήπως έδωσες τα πρωτότυπα, όπως έκανε κάποιος άλλος συνάδελφος;

Δημοσιεύτηκε

Η ερωτησή μου είναι η εξής.

Στην Αιτηση Ελεγχου, στο 3.1.10 αναφερει:

"Το οικονομικό αντικείμενο που υλοποιήθηκε είναι μέσα στα όρια της κατηγορίας του επιτηδευματία που προέβλεπε ο πίνακας 2 στο άρθρο 5 της ΥΑ προκήρυξης ;"

Λογικά εδώ θα πρέπει να απαντησω ΟΧΙ εγω, ετσι δεν είναι?

 

Εγώ στη θέση σου θα έβαζα ΝΑΙ, γιατί το "όρια" το καταλαβαίνω ως το κατώτατο ποσό επένδυσης (5000€ για νέο, 8000€ για παλιό), αλλά πάλι δε νομίζω ότι έχει καμία αξία...

Δημοσιεύτηκε

@ssouanis και @anka

σας ευχαριστω συναδελφοι για τη βοηθεια σας.

ισως τελικα το ΝΑΙ να ειναι πιο σωστή-ασφαλής επιλογή.

Αν παρω και επισημη απαντηση απο infoespa και mou θα ενημερωσω εδω μηπως εχει και κανεις αλλο παρομοιο προβλημα.

 

@Ολους,

ενα αλλο θέμα που εχει προκυψει σε πολλους ειναι η κατασταση με τις αποδειξεις εισπραξης στην περιπτωση αγορας με μετρητα (<1500€).

Μεγαλες εταιρειες οπως το πλαισιο, περαν του τιμολογιου δεν εκδιδουν τετοιες αποδειξεις, για τον απλουστατο λογο οτι τα μπλοκακια αποδειξεων τους ειναι θεωρημενα, δεν εχουν αθεωρητα. επομενως δεν μπορουν να κοψουν και τιμολογιο και αποδειξη, θα ειναι σαν να εχουν εσοδο τελικα 2 φορες το ποσο.

Δεν μπορουμε λοιπον να το παρουσιασουμε

1) στα δικαιολογητικα που ζητανε στο φακελο

2) στο βημα 7 σαν αριθμο παραστατικου

 

Η δική μου λογική λέει πως προφανως και το παραλειπουμε απ το φακελο και στο βημα 7 για αριθμο παραστατικου βαζουμε αριθμο τιμολογιου (οπως καναμε και στο βημα 5)

εδω μπαινει και ενα θεμα, αν δηλαδη βαλουμε το τιμολογιο, τοτε απο κατω στα λογιστικα βαζουμε παλι βιβλια εσοδων εξοδων, αριθμος σελιδας κλπ κλπ οπως στο βημα 5 ή το αφηνουμε κενο (ή 0) οπως θα καναμε αν επροκειτο για αποδειξη εισπραξης (για βιβλια Β)

 

Φανταζομαι οτι αυτο ειναι κατι που απασχολει πολλους.

Τι γνωμη εχετε και τι σκοπευετε να κανετε?

(για το συγκεκριμενο επισης εχω ρωτησει infoespa και mou και αν παρω απαντηση θα την αναρτησω και εδω.

 

Καλη τύχη σε ολους.

Δημοσιεύτηκε

Εγώ πάντως αυτό έκανα, έβαλα τον αριθμό του τιμολογίου και διευκρίνισα στις παρατηρήσεις.

Δημοσιεύτηκε

Και εγώ έβαλα στις αποδείξεις το τιμολόγιο. Έγραψα ότι είναι το ίδιο παραστατικό (με το βήμα 5) και εξήγησα τι γράφει στα σχόλια.

Δημοσιεύτηκε
Τελικά τα τιμολόγια στα σφράγισαν και στα έδωσαν πίσω;Έδωσες φωτοτυπίες; Ή μήπως έδωσες τα πρωτότυπα, όπως έκανε κάποιος άλλος συνάδελφος;

 

Φωτοτυπίες μόνο μου ζήτησαν και αυτές δεν τις σφράγισαν. Τα πρωτότυπα δεν μου τα ζήτησε καν να τα δει και ούτε έλενξε να δεί αν είναι τα σωστά τιμολόγια ή όχι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.