castor_troy Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Έλαβα την παρασκευή ενα μαιλ απο την εταιρεία ΕΛΑΝΕΤ σε σχέση με τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για το φυσικό φάκελο. Τα σημεία που έχω πρόβλημα είναι: 1. Στα τιμολόγια / Δελτία αποστολής θα πρέπει να αναγράφεται o σειριακός αριθμός του παγίου. (στα δικά μου τιμολόγια δεν το γράφει και φαντάζομαι δεν μπορώ να πάρω νεα τιμολόγια) 2. Στις βεβαιώσεις προμηθευτών για το καινουργές & αμεταχείριστο να αναγράφεται το serial number καθώς και το τιμολόγιο με το οποίο πωλήθηκαν. (οι δικές μου βεβαιώσεις άλλες αναφέρουν το τιμολόγιο, άλλες το σειριακό αριθμό, μερικές και τα δυο) 3.Μητρώο παγίων ενημερωμένο με τα πάγια της επένδυσης. (εγω έχω Β'κατηγορίας βιβλία. τι ειναι αυτό το μητρώο παγίων? και κάτι σχετικό: τα καταχωρήσατε όλα ως πάγια? π.χ. ένα πληκτρολόγιο? Πως αντιμετωπίσατε τα παραπάνω θέματα? Ισχύουν 100% ή η Ελανετ λέει οτι θέλει? ευχαριστώ
sdim Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Παίρνεις ένα τηλέφωνο τον προμηθευτή και ρωτάς αν είναι ΟΚ να προσθέσεις μόνος σου το serial number του παγίου στην βεβαίωση που σου έχουν δώσει (το βάζεις στον εκτυπωτή σου και τυπώνεις μια επιπλέον γραμμή με το απαραίτητο κείμενο. Εννοείται ότι κάνεις πρώτα δοκιμές).
astranalysis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Υλοποιούμε μια επ'ενδυση με βάση κάποιες συμβατικές υποχρεώσεις και προυποθέσεις εκ μέρους μας. Ειδικότερα το τι πρέπει να περιέχει ο φυσικός φάκελλος είναι σαφές από την ανακοίνωση που έχει εκδοθεί. Είναι εντελώς άτοπο το να ζητείται οτιδήποτε παραπάνω από αυτά.
dim Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Σωστό. Τι θα πει το ζητήσανε με μειλ. Ας το ζητούσαν επίσημα από το ΕΣΠΑ. Ετσι για την κουβένα: Σε περίπτωση που δεν δέχονται το φάκελο αν δεν έχει αυτά που ζητήσανε, τι άλλο μπορείς να κάνεις εκτός από έγγραφη αναφορά στο ΕΣΠΑ; Με ποιές τράπεζες συνεργάζεται αυτή η ΕΛΑΝΕΤ;
kml013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Μια ερώτηση προς όσους έχουν ήδη καταθέσει αίτηση μέσω του ependyseis.gr : αν πατήσω το κουμπί για έλεγχο ορθότητας υποβάλλω την αίτηση ή πατάω κάτι παραπάνω; Το ρωτάω γιατι είμαι σχετικά έτοιμος και θέλω να τσεκάρω ορθότητα αλλά να μην υποβάλλω οριστικά την αίτηση...
dratsiox Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Απλά έλεγχος είναι. Μετά σου βγάζει επιλογή για υποβολή
va_georgiou Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Καλησπέρα, γνωρίζει κανείς αν για την υποβολή του φυσικού φακέλου στην τράπεζα ισχύει η ημερομηνία 16/11/10 που ανεφέρεται στις τελευταίες διευκρινήσεις ? Ευχαριστώ
dvdrip Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 1. Οι οδηγίες του ΕΣΠΑ λένε "επιθυμητή είναι η αναγραφή του σειριακού αριθμού του προϊόντος". Δεν λέει πουθενά πρέπει. Τιμολόγια νέα δεν μπορείς να πάρεις. Μόνο αν είναι χειρόγραφα τιμολόγια μπορείς να πας στον προμηθευτή σου και να προσθέσει τον σειριακό αριθμό. 2. Πάλι από το ΕΣΠΑ: "5. Βεβαιώσεις των προμηθευτών για το καινουργές και αμεταχείριστο του εξοπλισμού, Πιστοποιητικά γνησιότητας κ.λ.π. ". Προσωπική άποψη είναι ότι καλό είναι να λέει τον αριθμό του τιμολογίου και την ημερομηνία του τιμολογίου. Ο σειριακός αριθμός αφού είναι "επιθυμητός" στο τιμολόγιο, φαντάσου τι είναι εδώ... Είναι εύκολο να ζητήσεις μια νέα βεβαίωση με ότι θες. 3. Το μητρώο παγίων που μου έφτιαξε ο λογιστής είναι μία σελίδα στο τέλος του βιβλίου εσόδων-εξόδων. Αν δεν ξέρεις να το κάνεις τότε θες λογιστή. Εμένα τα καταχώρησε όλα ξεχωριστά. Μόνο τα προγράμματα νομίζω δεν έβαλε καθόλου γιατί είπε δεν είναι πάγια. 1. Στα τιμολόγια / Δελτία αποστολής θα πρέπει να αναγράφεται o σειριακός αριθμός του παγίου. (στα δικά μου τιμολόγια δεν το γράφει και φαντάζομαι δεν μπορώ να πάρω νεα τιμολόγια) 2. Στις βεβαιώσεις προμηθευτών για το καινουργές & αμεταχείριστο να αναγράφεται το serial number καθώς και το τιμολόγιο με το οποίο πωλήθηκαν. (οι δικές μου βεβαιώσεις άλλες αναφέρουν το τιμολόγιο, άλλες το σειριακό αριθμό, μερικές και τα δυο) 3.Μητρώο παγίων ενημερωμένο με τα πάγια της επένδυσης. (εγω έχω Β'κατηγορίας βιβλία. τι ειναι αυτό το μητρώο παγίων? και κάτι σχετικό: τα καταχωρήσατε όλα ως πάγια? π.χ. ένα πληκτρολόγιο? Το αρχείο στο ependyseis.gr dieukriniseis_fisikos_fakelos_020910.doc αναφέρει: "4. Σε συνεννόηση με την ΜΟΔ ΑΕ θα υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής φυσικού φακέλου από τους ΕΦΔ μέχρι και τις 16/11/2010 όσες προτάσεις υποβάλλουν ηλεκτρονικό αίτημα ελέγχου έως τις 16/9/2010." Αυτό το "θα" δεν το καλαβαίνω πολύ. Καλησπέρα, γνωρίζει κανείς αν για την υποβολή του φυσικού φακέλου στην τράπεζα ισχύει η ημερομηνία 16/11/10 που ανεφέρεται στις τελευταίες διευκρινήσεις ? Ευχαριστώ
cv98019 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2010 Παιδιά δεν είναι τόσο δύσκολο να μαζέψουμε τα διακαιολογητικά εντός της προθεσμίας 16/09...αφήστε τον 11ο...μπέρδεμα θα γίνει...
civilpablo Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2010 Στις διευκρινήσεις από το ΕΣΠΑ αναφέρεται ότι για βιβλία Β' κατηγορίας τα αντίγραφα των σελίδων των λογιστικών βιβλίων θα πρέπει να ναι υπογεγραμμένα από τον δικαιούχο και τον υπεύθυνο λογιστή. Ρώτησα λογιστή και μου είπε πως εφόσον για τα βιβλία μου δεν έχω δηλώσει λογιστή δεν χρειάζεται υπογραφή του. Γνωρίζει κανείς αν πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει υπογραφή λογιστή?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα