jim Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Συνάδελφοι υπάρχει κανείς από εσάς που στην περίπτωση πληρωμής μέσω τραπεζικής κατάθεσης έχει λάβει από τον προμηθευτή του εκτός από τιμολόγιο-δελτίο αποστολής και εξοφλητική απόδειξη? Προσωπικά ψώνισα από το e-shop & το MSystems & μου έδωσαν μόνο τιμολόγιο-δελτίο αποστολής.
Milakis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Aν έχεις πληρώσει με κατάθεση στο λογαριασμό του προμηθευτή δεν χρειάζεται να έχεις απόδειξη είσπραξης αφού την δουλειά αυτή κάνει το καταθετήριο της τράπεζας. Αν είχες αγοράσει μετροιτής θα χρειαζόσουν και απόδειξη είσπραξης παρόλο που το τιμολόγιο μπορεί να γράφει πάνω εξοφλήθηκε.
jim Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Ευχαριστώ Μilakis επ ευκαιρίας έχω στείλει ερώτημα για τις ερώτησεις 3.1.7 & 3.1.8 γιατί έχω κ εγω τις ιδιες απορίες.. Απο το helpdesk (της ηλεκτρονικής υποβολής) με παρέπεμψαν στο [email protected] και αναμένω νεότερα..
GDOU Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Eχοντας ολοκληρώσει την διαδικασία του αιτήματος ελέγχου στο site αλλά μη έχοντας υποβάλει ακόμα το αίτημα, εχω τις εξης απορίες ακι παρακαλώ όποιος γνωρίζει να απαντήσει, θα βοηθούσε πολύ. Εχω στείλει και μήνυμα στο infoespa από τη Δευτέρα αλλά ακόμα απάντηση δεν πήρα. 1) Στην ερωτηση 3.1.7 <<Το φυσικό αντικείμενο που υλοποιήθηκε ταυτίζεται με το αναφερόμενο στα ατομικά στοιχεία έγκρισης επενδυτικού σχεδίου της απόφασης υπαγωγής; Απάντηση: ΝΑΙ/ΟΧΙ>> Οσοι έχουμε αλλαγές στα μοντέλα του εξοπλισμου που αγοράσθηκαν και δεν έχουμε υλοποιήσει την πρόταση στο σύνολό της τι απαντάμε? 2) Στην ερώτηση 3.1.8 <<Το φυσικό αντικείμενο που υλοποιήθηκε αφορά στο σύνολο ή σε τμήμα του αναφερόμενου στα ατομικά στοιχεία έγκρισης επενδυτικού σχεδίου της απόφασης υπαγωγής;>> Απάντηση: ΝΑΙ/ΟΧΙ>> Όσοι έχουμε υλοποιήσει τμήμα της πρότασης απαντάμε ΟΧΙ? 3)Στο Βήμα 5 στην καταχώρηση παραστατικών όσοι έχουμε Βιβλία Β κατηγορίας είμαστε υποχρεωμένοι να γράψουμε ημ/νια εγγραφης στο βιβλίο και Αριθμό εγγραφής? Το βιβλίο μου δεν έχει καν τέτοια κελιά. Επίσης, ζητείται στα γενικά διακιολογητικά φωτοτυπία των σελίδων του βιβλίου με τις καταχωρήσεις του εξοπλισμού σφραγισμένες από εμας και το λογιστή. Οσοι δεν έχουμε λογιστή τι κάνουμε? Χρειάζεται και καμιά Υ.Δ. ότι δεν έχουμε λογιστή? 4)Πρέπει γενικά στην περιγραφή των προιόντων που τελικά αγοράσθηκαν να περιγράφεται γιατί είναι ανώτερων προδιαγραφών από τα αρχικά δηλωθέντα? 5)Στο Βήμα 7- Πληρωμές, ζητάει να καταχωρήσουμε στοιχεια λογιστικών εγγραφών των πληρωμών (καταθετήρια τραπέζης, αποδ. εισπραξης κτλ) όπως ημ/νια, είδος βιβλίου κτλ. Αυτά δεν τα περνάνε στα βιβλία Β κατηγορίας απ' οτι ξέρω αφού περνάνε μόνο τα τιμολόγια που αφορούν τις πληρωμές αυτές. Επομένως δεν συμπληρώνουμε τίποτα από αυτά? Τέλος, στις πληρωμές μετροιτής ως αριθμό παραστατικού γράφουμε τον αριθμό της απόδειξης είσπραξης και όχι του τιμολογίου αγοράς? Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Milakis, έλαβες τελικά απάντηση από το ΕΣΠΑ στις ερωτήσεις σου;;; Εγώ έχω αλλάξει ένα μοντέλο από τον εξοπλισμό μου και δεν γνωρίζω πού θα δηλώσω την αλλαγή αυτή (εμφανίζεται ο πίνακα με την αρχική δήλωση εξοπλισμού, χωρίς να έχω τη δυνατότητα τροποποιήσεων).
andreaspele Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Πότε τελειώνει η προθεσμία υποβολής της αίτησης ελέγχου στο ίντερνετ ?
ijojoba Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Η προθεσμία υποβολής της αίτησης ελέγχου ηλεκτρονικά τελειώνει στις 16/09
Milakis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Λοιπόν, δεν έχω λάβει καμία απάντηση από το ΕΣΠΑ αλλά επικοινώνησα σήμερα με την εταιρεία που συνεργάζεται η eurobank και με διαφώτησαν. 1)Σε όλες τις ερωτήσεις πρέπει να απαντήσουμε ΝΑΙ γιατί αλλιώς βγάζει σφάλμα, οπότε απαντάμε ΝΑΙ και γράφουμε αν θέλουμε διευκρινήσεις. 2)Οπου ζητείται καταχώρηση λογιστικών βιβλίων κτλ΄δεν γράφουμε τίποτα παρά μόνο ότι έγινε σε βιβλίο εσόδων-εξόδων όσοι έχουμε βιβλία Β κατηγορίας, όλοι λογικά. Οπότε δεν συμπληρώνουμε ούτε αριθμό εγγραφής, ούτε ημερομηνία εγγρ. κτλ. Τέλος, δεν απαιτείται σφραγίδα λογιστή αν κρατάμε τα βιβλία μόνοι μας. 3)Δεν απαιτείται να τεκμηριωνουμε γιατι το προιον που αγράσαμε τελικά είναι ανώτερο του αρχικού. 4)Στις πληρωμές δεν συμπληρώνουμε στοιχεία εγγραφης στο βιβλίο γιατί δεν περνάνε αυτά στα βιβλία Β κατηγορίας. 5)Στις αγορές μετρητοις ως αριθμό παραστατικού πληρωμής μου είπε ότι βάζουμε τον αριθμό του τιμολογίου και όχι της απόδειξης είσπραξης. Γενικα΄μου είπε οτι φάκελος πρέπει να έχει τα τιμολόγια, βεβαιώσεις καινούριου-αμεταχείριστου, καταθετήρια κτλ...σε φωτοτυπία! Πρωτότυπα πρέπει να είναι μόνο οι βεβαιώσεις ΤΕΕ, εφορίας, τσμεδε κτλ. Ελπίζω να βοήθησα! υγ. αλλα ελπίζω ακόμα περισσότερο να μην μου είπε βλακείες και πάρω κανένα στο λαιμό μου!
castor_troy Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Να κάνω μια ερώτηση: χρειάζεται η απόδειξη εισπραξης ακόμα και αν α) το τιμολόγιο γράφει "τοις μετρητοίς" ή/και β) το τιμολόγιο γράφει "εξοφλήθει"
Milakis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Φίλε gdou φυσικά μπορείς να καταχωρήσεις το προιον που τελικά αγόρασες! Αυτο γίνεται στο Βήμα 5, παιρνωντας τα τιμολόγια μπορείς να γράψεις τι πήρες τελικά σε αντικατάσταση του αρχικού...στο 4 σου δείχνει αυτά που είχες δηλώσει αρχικά. castor_troy, από την εταιρεία που συνεργάζεται με την eurobank μου είπαν ότι δεν χρειάζονται καθόλου αποδείξεις είσπραξης! Ειδικά αν γράφει το τιμολόγιο μετρητοίς δεν νομίζω να υπάρχει θέμα. Εγώ πάντως έχω πάρει αποδείξεις εισπραξης σε 2 προιόντα που πήρα μετρητοίς γιατί νόμιζα ότι είναι απαραίτητες.
ar1s Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Καλημέρα σας. Έχω μια απορία σχετικά με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και συγκεκριμένα με αυτά του Παραρτήματος Ζ της ΥΑ. Σχετικά με την ασφαλιστική ενημερότητα αρχικά αναγραφόταν σκέτη (ασφαλιστική ενημερότητα). Στο τροποποιημένο Παράρτημα αναγράφεται ότι απαιτείται ασφαλιστική ενημερότητα σε ισχύ περί μη οφειλών. Ερώτηση: Εγώ που έχω οφειλές για τις οποίες έχω κάνει ρύθμιση και διακανονισμό μέσω καταβολών μηνιαίων δόσεων και έχω πάρει από το ταμείο ασφαλιστική ενημερότητα σε ισχύ, θα είμαι εντάξει ή εννοούν (με το περί μη οφειλών) ότι δεν θα πρέπει να υπάρχουν καθόλου οφειλές (έστω και ρυθμισμένες) και επομένως θα πρέπει να προβώ σε εξόφληση των οφειλών. Να σημειώσω ότι στην ασφαλιστική ενημερότητα που πήρα με ισχύ ενός μήνα φαίνεται ότι έχω οφειλές για τις οποίες έχω κάνει διακανονισμό μέσω καταβολών μηνιαίων δόσεων. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον ΕΣΠΑ δεν γνώριζαν να απαντήσουν σαφώς. Αν έχει απασχολήσει κάποιον συνάδελφο το θέμα και ξέρει να μου απαντήσει θα ήμουν ευγνώμον. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα