Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 828
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Από σήμερα και εγώ (Τράπεζα Αττικής) διαθέσιμο για τελική εκταμίευση, αλλά από την τράπεζα δεν είχα καμμία ειδοποίηση ακόμα...

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα συνάδελφοι!

Εγώ είμαι εδώ και 10 περίπου μέρες "Διαθέσιμος για τελική εκταμίευση"

αλλά από την τράπεζα ούτε φωνή ούτε ακρόαση.... (Εθνική)

να ανησυχώ;;; :roll:

Δημοσιεύτηκε

Στα ίδια είμαι και εγώ (για τελική εκταμίευση) εδω και πολλές μέρες από Εθνική και ουτε ένα τηλεφώνημα...

Δημοσιεύτηκε

Η τελική πιστοποίηση πριν την εκταμίευση, αποστέλλεται τμηματικά.

Οπότε μπορεί να μην έχει έρθει ακόμα η σειρά σας.

 

Επίσης, όσες τράπεζες είχαν δώσει τους φακέλους σε εταιρείες, έχουν και μία διαδρομή ακόμα.

 

Εγώ ήμουν MARFIN και ο έλεγχος έγινε απευθείας από αυτούς.

Δημοσιεύτηκε
Σήμερα πέρασα από την τράπεζα και τους έκοψα το τιμολόγιο (βρήκα ένα στο πλαίσιο που δεν ειχε κανένα προσδιορισμο πχ πώλησης, επιδοτήσεων κλπ). Απλά το σφράγισα και το υπέγραψα και τα στοιχεία τα άφησαν κενά για να τα συμπληρώσουν εκείνοι.

Από ότι μου είπαν μόλις χτες τους ενημέρωσαν ότι πρέπει μέχρι 17/12 να έχουν ειδοποιήσει όλους τους δικαιούχους για να παραδώσουν το τιμολόγιο ώστε μέχρι 21/12 να δωθούν τα χρήματα.

Είδομεν!

 

μήπως δήλωσες π.χ. 2 λάπτοπ ενώ είχες μία θέση εργασίας;

 

Οχι! Για την κατηγορία του software υποψιάζομαι (με πρόχειρους υπολογισμούς βάση των τιμών αγοράς) ότι πρέπει να έκοψαν τα windows 7 και το office!! Συνολικά ήταν αυτά και 2 προγράμματα Η/Μ μελετών...

Με ποιά λογική μπορεί να έγινε;;;:confused::confused:

 

Επίσης απ' οτι φαίνεται δεν έκοψαν εξοπλισμό μόνο από ένα συγκεκριμένο τιμολογίο, συνεπώς δεν είναι πρόβλημα πληρωμής ή προμηθευτή ή κάτι τέτοιο.....

 

Μίλησα με την τράπεζα και περιμένω απάντηση... Πάντως τώρα κατάλαβα ότι μάλλον έκανα μαλ... που τους έδωσα το τιμολογιο κενό να το συμπληρώσουν αυτοί...

 

Αν υπήρχε όμως πρόβλημα επιλεξιμότητας κάποιου εξοπλισμού γιατί να μην με είχαν ενημερώσει νωρίτερα????

Δημοσιεύτηκε

Γνωρίζει κανείς από που θα πάρουμε φορολογική ενημερότητα online, τώρα που το taxisnet έχει αλλάξει; Δεν βρίσκω το παλιο link... Πρέπει να τρέχουμε στην εφορία;

Δημοσιεύτηκε

Σήμερα πήγα και εγώ στην τράπεζα (ΕΤΕ) και πήρα την Βεβαίωση Ολοκλήρωσης .

 

Μου ζητήσανε:

 

1) Ασφαλιστική ενημερότητα ΤΣΜΕΔΕ

 

2) Βεβαίωση από το ΙΚΑ ότι δεν απασχολώ προσωπικό και δεν οφείλω τίποτα σε αυτό.

 

3) Φορολογική ενημερότητα (για είσπραξη χρημάτων)

 

4) Μία υπευθυνη δήλωση ότι δεν έχω εκχωρήσει την επιχορήγηση σε άλλο νομικό ή φυσικό πρόσωπο (την συμπληρώνετε και εκεί και δεν θέλει ΚΕΠ από ότι μου είπαν).

 

5) Έγραψα ένα αθεώρητο τιμολόγιο (όχι τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών αλλά απλό τιμολόγιο) προς το Υπουργείο Οικονομίας... κ.τ.λ. που δηλώνω την είπσπραξη δημόσιας επιχορήγησης..κ.τ.λ... (θα σας πουν τι να γράψετε εκεί) το οποίο και σφράγισα.

 

6) Όλα τα τιμολόγια, αποδείξεις και καταθετήρια τράπεζας τα οποία τα σφράγισε ο υπάλληλος και μου τα έδωσε πίσω.

 

 

Στο τέλος πήρα την βεβαίωση ολοκλήρωσης της διαδικασίας η οποία γράφει ότι ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ η καταβολή του ποσού των ... ευρώ

 

Από την άλλη εβδομάδα θα με ειδοποιήσουν πότε θα δωθεί εντολή πληρωμής από τα κεντρικά για να γίνει η κατάθεση στον λογαριασμό μου. Επίσης από ότι κατάλαβα το τιμολόγιο το πάμε στον λογιστή και το περνάει σαν έσοδο για φέτος ή κάτι τέτοιο με κάποιον ειδικό συντελεστή.

 

Ευχαριστώ για την βοήθεια όλους στο φόρουμ γιατί κράτησε ένα χρόνο αυτή η διαδικασία και με ταλαιπώρησε αρκετά. Συγχαρητήρια σε όσους επιδοτήθηκαν και όσοι πάλι δεν τα κατάφεραν πιστεύω ότι σύντομα θα γίνει και σε αυτούς. Τέτοια προγράμματα πιστεύω θα βγαίνουν συχνά.

Δημοσιεύτηκε

Σήμερα τελείωσα και εγώ (alpha bank)

πήγα με

1.Πρωτότυπα τιμολόγια και αποδείξεις είσπραξης, καταθετήρια

2.Σφραγίδα μου

3.Αθεώρητο μπλοκ τιμολογίων όπου έκοψα ένα προς το υπουργείο

 

αφου μου σφράγισε τα τιμολόγια της επένδυσης και έκοψα το δικό μου τιμολογιο, μου βάλανε επιτόπου τα χρήματα στον λογαριασμό μου.

 

ευχαριστώ όλα τα παιδιά του φόρουμ που ασχολήθηκαν και βοήθησαν με όλη τη διαδικασία!

Δημοσιεύτηκε

Πριν από λίγο ενημερώθηκα ότι πληρώθηκα και εγώ.Ευχαρίστησα θερμά τηλεφωνικώς την υπάλληλο της ΕΛΛΑΝΕΤ διότι βοήθησε πολύ μιας και η υπάλληλος της τράπεζας είχε καθυστερήσει να στείλει τον φάκελλο 2 μήνες και επιπλέον όταν τον έστειλε τα μισά στοιχεία είχαν χαθεί :evil:(σας είχα αναφέρει για τί αστροπελεκι ήταν εξ αρχής) επιπλέον εγώ όταν εξεταζόταν ο φέκελος ήμουν ήδη στο εξωτερικο...τέλος καλό όλα καλά

Σε καλή μεριά σε όλους και θερμές ευχαριστίες σε όλους όσους παρείχαν σημαντικές πληροφορίες .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.