Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Όταν λές στο διάστημα εννοείς...στο διάστημα ή απλά έτσι λεγόταν το μάθημα?

 

Αυτό ήταν το μάθημα.

Ήταν εφαρμογές της κλασικής μηχανικής αλλά πιο προχωρημένες για υπολογισμό της τροχιάς των διαστημικών οχημάτων.

 

H επιτάχυνση της βαρύτητας g δεν λαμβάνεται σταθερή αλλά μειώνεται με το ύψος.

Η μάζα (όχι μόνο το βάρος) μειώνεται κατά την διάρκεια της πτήσης λόγω της μάζας των καυσίμων που καταναλώνουν οι κινητήρες.

 

Ας γυρίσουμε στο θέμα ας. Το τμήμα Μηχ & Αερ. Μηχανικών έχει πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα μηχανολόγων .

 

Εδώ για περισσότερα

http://portal.tee.gr/portal/page/portal/PROFESSIONAL_ISSUES/EPAGELMATIKA_DIKAIWMATA/MHXANOLOGOI_AERONAYPHGOI

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο στο τμήμα αυτό του πολυτεχνείου Πατρας που εχει συμμετοχή σε τέτοια

Ερευνητικά προγράμματα πραγματικά δεν το ήξερα .

Δημοσιεύτηκε
Χωρίς να ξέρω πολλά, αυτό με τα καύσιμα δεν θα έπρεπε να συμβαίνει παντού?(όχι μόνο στο διάστημα δηλαδή)

 

Ο ρυθμός κατανάλωσης καυσίμου πρόωσης δε μπορεί να συγκριθεί με συμβατικά οχήματα.

Απλώς σκέψου ότι για την εκτόξευση στο διαστημόπλοιο είναι προσαρτημένες ξεχωριστά η δεξαμενή καύσιμης ύλης και η δεξαμενή με το οξειδωτικό(!). Το boost απαιτεί σεβαστές ποσότητες ενέργειας...

Δημοσιεύτηκε

Ακριβώς αυτός είναι ο λόγος.

 

Σε ένα τυπικό αυτοκίνητο μικτού βάρους 1500κιλών, το βάρος των καυσίμων είναι συνήθως <5% και επιπλέν η δυναμική ενέργεια που απορροφάται από τα καύσιμα είναι αμελητέα καθώς η διαφορά ύψους πριν και μετά την διαδρομή είναι μικρή.

 

Σε ένα διαστημικό όχημα (πύραυλο) , το βάρος των καυσίμων και των δεξαμενών τους είναι υπερπολλαπλάσιο του ωφέλιμου φορτίου. Επιπλέον η δυναμική ενέργεια που απαιτείται για να μεταφερθούν και τα καύσιμα μέχρι το ύψος που θα χρησιμοποιηθούν είναι πολύ μεγάλη και δεν μπορούμε να την αγνοήσουμε.

Δημοσιεύτηκε

Γενικότερα από έρευνα πάμε καλά, εχουμε πολλά προγράμματα, όπως το φορμουλάκι, παλιότερα είχα φτιάξει κάποιο ηλιακο αμαξάκι, είχαν συμμετασχει σε διαγωνισμό με αυτοκινητακι με αιολική ενέργεια...κάνουν διάφορα και κρατανε το ενδιαφέρον των περισσοτερων φοιτητών, όπως επίσης μπαίνουν αρκετα λεφτα στο τμήμ., Όσο ήμουν εγώ...φτιάξανε 2 υπολογιστηκά, χτίστηκε ένα κτίριο, αγόρασαν κάποια έκδοση του catia,

μία cnc φρέζα, έχω ακούσει για ρομποτάκια συγκόλλησης με laser, και υπάρχει και μια κοπή μηχανής laser, καθώς και κάτι σχετικά με virtual reality.. και αυτά ανήκουν μόνο στα εργαστήρια που ξέρω εγώ..

 

τα ασχημα του τμηματος ειναι ότι όλα αυτά ειναι ωραια και καλά, πιασάρικα, αλλα δε ξερω πως συνδεονται με την αγορα εργασιας... βαζω το χερι μ στη φωτια, (για 2 sec :P ) ότι αν ρωτησει καποιος τους φοιτητές, ακόμα και τους πτυχιούχους, ελαχιστοι θα ξερουν τι ειναι η στραντζα, ή ποια η διαφορά στράντζας kai πρέσσας.... ή πχ τι είναι το s235...ή το s355...αλήθεια....το τελευταίο, ναι το ξερουμε σαν St37...αλλό καλό θα ηταν να μαθαιναμε και την τυποποίηση που ισχύει τώρα και όχι πριν 20-30χρονια.....

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Το τμήμα Ναυπηγων Μηχανολογων Μηχανικων της Αθηνας παλιοτερα ονομαζοταν Ναυπηγων Μηχανικων. Ειναι τμήμα Ναυπηγων και πρακτικα οι αποφοιτοι δεν γνωριζουν πολλα πανω στα Η/Μ. Γραφονται στο ΤΕΕ ως Ναυπηγοι μηχανικοι και εχουν ολα τα δικαιωματα των μηχανολογων μηχανικων.

Το τμημα Μηχανολογων και Αεροναυπηγων της Πατρας ειναι το αντιστοιχο με το τμημα Μηχανολογων Μηχανικων της Αθηνας. Γραφονται στο ΤΕΕ ως Μηχανολογοι μηχανικοι. Η αεροναυπηγικη ειναι τομεας. Στον τομεα της αεροναυπηγικης πολλα μαθηματα μοιαζουν με τα δικα μας (ΗΜΤΥ) του τομεα ηλεκτρονικης, πολλα μαθηματα δηλαδη αφορουν τα ηλεκτρονικα των αεροσκαφων.

 

Επαγγελματικα δικαιωματα:

Εχω την εντυπωση οτι οι Μηχανολογοι μηχανικοι ειναι οι πιο αδικημενοι απο τις 3 ειδικοτητες (Ηλεκτρολογοι, Μηχανολογοι, Ναυπηγοι). Οι μεν Ναυπηγοι εχουν ολα τα Μηχανολογικα + Ναυπηγικα, οι Ηλεκτρολογοι ολα τα Μηχανολογικα+Ηλεκτρονικα(Τηλεπικοινωνιες-Υπολογιστες).

 

 

 

Κοίτα και εγώ έτσι το βλέπω (όταν μάλιστα η ανεργία των Ναυπηγών στην Ελλάδα τείνει να ναι...αρνητική..!!!) αλλά υπάρχει και αυτή η οπτική:

 

Οι μελετητές ναυπηγοί μηχανολόγοι μηχανικοί έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν 2 από τις εξής κατηγορίες:

1) Μελέτες Μηχανολογικές-Ηλεκτρολογικές-Ηλεκτρονικές

2) Μελέτες Μεταφορικών Μέσων

3) Μελέτες Βιομηχανιών

4) Περιβαλλοντικές Μελέτες

 

Οι μελετητές μηχανολόγοι μηχανικοί έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν 2 από τις εξής κατηγορίες:

1) Μελέτες Μηχανολογικές-Ηλεκτρολογικές-Ηλεκτρονικές

2) Μελέτες Μεταφορικών Μέσων

3) Μελέτες Βιομηχανιών

4) Μελέτες οργάνωσης & επιχειρησιακής έρευνας

5) Ενεργειακές μελέτες

6) Περιβαλλοντικές Μελέτες

 

Οι μηχανολόγοι συνεπώς έχουν πιο ευρύ μελετητικό αντικείμενο από τους ναυπηγούς μηχανολόγους μηχανικούς.

 

Οι κατηγοριες μελετητικου που μπορει να παρει καποιος δεν ειναι απολυτα συνδεμενες με τα επαγγελματικα δικαιωματα.

π.χ. ο Μηχανολογος μπορει να παρει το μελετητικο "Μελέτες Μηχανολογικές-Ηλεκτρολογικές-Ηλεκτρονικές" αλλα δεν μπορει να παρει αδεια ασκησης επαγγελματος Ραδιοηλεκτρολογου Α' (ηλεκρονικου δηλαδη) την οποια οι ηλεκτρολογοι παιρνουμε με απλη προσκομιση του διπλωματος μας στις υπηρεσιες του ΥΜΕ.

Μάλιστα υπάρχει Π.Δ. που αναφερει στα δικτυα υπολογιστων, τηλεπικοινωνιες, ηλεκτρονικα τους ηλεκτρολογους μηχανικους, ηλεκτρονικους μηχανικους και περιορισμενα τους αποφοιτους παν. πληροφορικης αλλα δε δινει κανενα δικαιωμα σε μηχανολογους.

Οι κατηγοριες μελετητικου πτυχιου του ηλεκτρολογου ειναι οι λιγοτερες. Σε θεματα επ. δικαωματων ομως έχει όλα του μηχανολογου + κάτι παραπάνω.

Δημοσιεύτηκε

@nikoskourtis

Ξεχνάς οτι οι μηχανολόγοι εκδίδουν άδεια διπλωματούχου μηχανικού οχημάτων αντί για άδεια ραδιοεγκαταστάτη.

 

Ξέρεις που χρησιμεύει αυτή η άδεια ραδιοεγκαταστάτη?

Δημοσιεύτηκε

Δεν νομίζω να υπάρχει άδεια ραδιοεγκαταστάτη.

 

 

Το Google δεν έβγαλε ούτε ένα αποτέλεσμα στην λέξη αυτή. Αν υπήρχε η ειδικότητα θα μου έβγαζε κάτι.

 

Σχετικά με τα επαγγελματικά δικαιώματα, ο μηχανολόγος και αεροναυπηγός μηχανικός έχει τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους υπόλοιπους μηχανολόγους τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα.

 

Οι αεροναυπηγοί έχουν πλεονέκτημα στις θέσεις μηχανικών σε αεροπορικές εταιρείες.

Επιπλέον έχουν το πλεονέκτημα σε συνεργεία βελτίωσης αυτοκινήτων καθώς ξέρουν καλύτερα αεροδυναμική, η οποία είναι απαραίτητη για βελτίωση της συμπεριφοράς του οχήματος.

Η πιο γνωστή εφαρμογή στο αυτοκίνητο είναι η αεροτομή, η οποία είναι μια ανάποδη πτέρυγα.

 

Το δίπλωμα και η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος δεν κάνουν κάποιον διαχωρισμό. Όλοι οι απόφοιτοι του τμήματος Μηχανολόγοι & Αεροναυπηγοί Μηχανικοί είναι. Όποια εταιρεία θέλει κάποιον με ειδικότητα αεροναυπηγού απλά ζητάει μια καρτέλα βαθμολογίας όπου φαίνονται τα σχετικά μαθήματα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.