howard_roark Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της κ. Διαμαντοπούλου ........το οποίο καταρχάς: αυξάνει τον αριθμό των απουσιών και τον αριθμό των μαθητών ανα τάξη και μειώνει την ύλη, για να μην κουράζονται τα παιδιά και δεν αντιλαμβάνεστε πως ο στόχος είναι η ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ... που τα διαβασες αυτα τα φρικιαστικα ρε φιλεναδα να ενημερωθουμε κι εμεις?
cna Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Μελετάται η περικοπή της διδακτέας ύλης κατά 30% σε σχέση με την υπάρχουσα. Σήμερα άκουσα στα ΜΜΕ ότι εξετάζεται επίσης το ενδεχόμενο στο δημοτικό οι εργασίες για το σπίτι να είναι τέτοιες που να μην αναλώνει ο μαθητής περισσότερο από μια ώρα γι' αυτές. Όσο για τον αριθμό των μαθητών ανα τάξη δεν είναι κάτι τόσο παράξενο σύμφωνα και με τις επιταγές του μνημονίου. Αρκετά σχολεία θα κλείσουν και θα συγχωνευθούν ώστε να μειωθούν τα έξοδα. Αυτό όμως μετά την πλήρη εφαρμογή του "Καλλικράτη" στους ΟΤΑ.
mkalliou Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Τις απουσίες νομίζω τις μειώνει, ενώ "σκληραίνει" και τη δικαιολόγησή τους.
myri Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 τα 2 πρώτα τα λένε πρόσφατα στις ειδήσεις το 3ο το λέει η ίδια διαρκώς
howard_roark Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 αν αυξηθει ο αριθμος των απουσιων θα ειναι λαθος. εγω παντως ακουσα το αντιθετο, οτι θα μειωθει ο αριθμος τους. αν αυξηθει ο αριθμος των παιδιων στη ταξη θα ειναι λαθος, αν και φανταζομαι οτι μονο για λογους που περιγραφει ο cna θα προκυψει κατι τετοιο, και το να κατηγορουμε τη διαμαντοπουλου οτι "προτεινει" την αυξηση του αριθμου των μαθητων για σκοπους 'εκπαιδευτικους' ειναι το λιγοτερο αποπροσανατολιστικο. Για την υλη, εχω να πω οτι εισαστε ολοι εξω απο το χορο και μιλατε για τους χορευτες, γιατι εγω που εχω ιδια αποψη εχω να σας πω οτι η υλη εχει διογκωθει σε υπερβολικο βαθμο με αποτελεσμα τα παιδια να θελουν αμετρητες ωρες διαβασματος στο σπιτι καθημερινα. Ρωτηστε φιλους σας γονεις να μαθετε τι συμβαινει τα τελευταια χρονια. Μιλαμε για τον υπερτατο παραλογισμο, παιδακια 11 και 12 χρονων να εχουν αναγκη φροντιστηριου για να ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ να βγαζουν το βιβλιο. Στην πραξη δε, η μιση ταξη μενει τελειως εκτος και τους περνανε χαριστικα για να μην εχουμε στατιστικα κουφα τυπου η μιση 6η δημοτικου θα μεινει στην ιδια ταξη. Το προβλημα δεν ειναι η αυξηση της υλης ή η μειωση αυτης αλλα να ειναι η σωστη υλη. Επισης το προβλημα της εκπαιδευσης, λυπαμαι αλλα δεν ειναι η υλη αλλα ειναι οι εκπαιδευτικοι, οι οποιοι εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων ειναι επιπεδου συναφους με τους αλλους συναδελφους τους του δημοσιου, δηλαδη Α Δ Ι Α Φ Ο Ρ Ο Ι για ολα περαν των μισθων τους και των διακοπων/αργιων/απεργιων τους. Εγω σαν γονιος αυτο βλεπω. Επισης να σας πω οτι παγκοσμιως το πιο επιτυχημενο συστημα ειναι αυτο που το παιδι μεχρι τις 4 εχει τελειωσει με τις σχολικες δραστηριοτητες και ασχολειται με αλλα, ειτε ψυχαγωγια είτε αθλητισμο. Το εφαρμοζουν και μερικα πολυ καλα ιδιωτικα σχολεια στο Ελλαντα. Αρα οποιος ξερει, οταν ακουει για μειωση της υλης και περιορισμο του διαβασματος στο σπιτι γιατι η δουλεια γινεται στο σχολειο, επικροτει. Εμενα διαβαζοντας την ανακοινωση της κυρα διαμαντως μου αρεσε που αφιερωνει χρονο να εξηγησει ποσο σημαντικο ειναι να επιμορφωθουν συνεχως οι εκπαιδευτικοι. Γιατι ΜΟΝΟ αμα ειναι καλα διαβασμενος αυτος, θα βγουν καλοι μαθητες απο τα χερια του. Επισης αφου κοιτατε ολοι και ενημερωνεστε απο τα καναλια, ακουσατε εχθες πουλακια μου οτι 18.000 καθηγητες και δασκαλοι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ? Και επειδη τυχαινει να εχω και 1-2 γνωστους απο αυτους τους 18.000, να σας πω οτι τους 18.000 τους πληρωνουμε εγω κι εσεις 14 μισθους για να ειναι ειτε συμβουλοι απο εδω και απο εκει σε επιτροπες, ειτε να κανουν διδακτορικα με τα δικα μου τα λεφτα (5 χρονια για πλακα εκτος δημοσιου σχολειου και μετα παραιτουνται και πιανουν δουλεια σε ιδιωτικα - ψαξτε το, αληθινη ιστορια- , ειτε να ταξιδευουν στο εξωτερικο (ο γιες). Η Ελλαδα ειναι στα βαθια *****, γιατι η εκπαιδευση της ηταν, ειναι και θα ειναι στα βαθια *****. Κι αν περασαν καποιοι με καλες προθεσεις, το πραγμα σκαλωνε παντα στο κομματικο. Και χωρα που δεν καταφερνει να εχει κοινη γραμμη για την ασφαλεια της, και για το μελλον των παιδιων της, αλλα ακομη και αυτα επηρεαζονται τοσο πολυ απο τις πολιτικες πεποιθησεις του καθενος και δεν αντιμετωπιζονται με ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΑ κριτηρια και σκεψη (τι δουλευει, τι δεν δουλευει), αξιζει απολυτως να παραμεινει στα *****. Αυτα.
jimjimre Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 δεν αναφερόμουν στον δείκτη i.q αν και αυτός είναι ενδεικτικός κάποιας αφαιρετικής , αριθμητικής και γλωσσικής ικανότητας. Εγώ μιλάω για το απλό θέμα του χρόνου (και βάθους) κατανόησης κάποιων εννοιών μεταξύ των ανθρώπων. Αν ο μαθητής του 17 διαβάζει το ίδιο με τον μαθητή του 19 και παρόλα αυτά δεν καταφέρνει να έχει καλύτερες επιδόσεις τότε αυτό εμένα μου λέει ότι τα καταφέρνει λιγάκι χειρότερα στο αντικείμενο αυτό απο τον άλλον. Τώρα αν αυτό έχει να κάνει με τις ικανότητες που γεννήθηκε ή με το πως διαμορφώθηκε το μυαλό του στα παιδικά του χρόνια (γιατί παίζει ρόλο και αυτό) είναι πλέον άνευ σημασίας γιατί δεν αλλάζει κάτι. cna έτυχε να συνεργαστώ με έναν ηλεκτρολόγο (τεχνίτη) ο οποίος τώρα έχει κάνει τεράστια περιουσία χτίζοντας και πουλώντας πολυκατοικίες..ο τύπος είναι "πανέξυπνος" σαν επιχειρηματίας και επαγγελματίας αλλά σκράπας σε μαθηματικές έννοιες και οτιδήποτε έχει σχέση με σύμβολα κ.τ.λ . Προφανώς δεν μιλάω για αυτό το είδος "εξυπνάδας" αν και θα ήθελα να το έχω... ο άνθρωπος έχει σαν είδος πολλές πλευρές και ικανότητες από τις οποίες στο σχολείο κακώς εξετάζεται μόνο ένα μικρό μέρος.Αλλά από την άλλη μεριά πως θα εντάξεις σε ένα πρόγραμμα σχολείου με την ίδια βαρύτητα όλες αυτές τις κατευθύνσεις?
myri Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 να σου πω πως βγαίνει το συμπέρασμα η πολιτική του ΠΑΣΟΚ από την 1η μέρα που είδε τα σκούρα ήταν αρχίζω και βομβαρδίζω με 100 διαφορετικά μέτρα το ένα πιο άθλιο από το άλλο με διαρροές, με παπαγαλάκια, με μισόλογα πολιτικών, με ανακοινώσεις κλπ οι πολίτες παθαίνουν πανικό δεν ξέρουν από που θα τους έρθει κάποιοι προσπαθούν να αμυνθούν όμως τα θέματα είναι πολλά επικρατεί κλίμα τρομοκρατίας και φόβου ΄ από τα 100 εφραμόζω τα 20 το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι οι πολίτες στο τέλος να πούνε και "δόξα το θεο" μετά από 3 μήνες πάλι τα ίδια είναι ένα πράγμα σαν ηλεκτροσόκ σε μαζικό επίπεδο αυτά σπούδασε ο Γιωργάκης στην Αμερική στο τμήμα κοινωνιολογίας δε λέγεται τίποτα τυχαία (και ειδικά στην τηλεόραση) ούτε καν ο νιμπιρου το 2012 που λέει ο Λιακόπουλος
cna Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 jimjire νομίζω ότι αν προσπαθήσουμε να αναλύσουμε σε βάθος τα πώς και τα γιατί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα πλατιάσουμε υπερβολικά ίσως. Θεωρητικά σε μια ευνομούμενη και δίκαιη κοινωνία θα έπρεπε να γίνεται προσπάθεια αξιοποίησης των ιδιαίτερων ικανοτήτων του καθενός παράλληλα όμως με την παροχή της κατάλληλης παιδείας ώστε ο άνθρωπος αυτός να ενταχθεί πλήρως στο κοινωνικό σύστημα ως ενεργός πολίτης. Αυτό σημαίνει καταρχήν ότι χρειαζόμαστε ολοήμερα σχολεία, προφανώς όμως όχι με την νεοελληνική έννοια του να έχουμε κάπου να αφήσουμε το παιδί μας μέχρι να σχολάσουμε από την δουλειά μας. Επίσης απαιτείται η συνεχής παρουσία ψυχολόγων και συμβούλων, οι οποίοι εκτός του να ανακαλύψουν τις ιδιαίτερες ικανότητες του μαθητή, θα τον παροτρύνουν και θα τον βοηθήσουν στην προσπάθειά του να τις αναπτύξει. Σκέψου πχ ότι ζωγραφική κάναμε στο δημοτικό αλλά από εκεί και μετά τίποτα. Ακόμα και να υπάρχουν παιδιά με ταλέντο στη ζωγραφική είναι σχεδόν αδύνατο να αναπτύξουν αυτήν τους την ικανότητα μέχρι να τελειώσουν το Λύκειο και να περάσουν στην Καλών Τεχνών. Τα ίδια και χειρότερα ισχύουν και για τη μουσική όπου ναι μεν είχε ενταχθεί ως μάθημα στο Γυμνάσιο (δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα) αλλά εκτός από την ιστορία της μουσικής δεν γίνονταν καμία προσπάθεια από το σύστημα για την κατανόηση, εκ μέρους των μαθητών, ακόμα και των στοιχειωδέστερων κανόνων της. Θα ήταν τόσο δύσκολο στα πλαίσια ενός ολοήμερου σχολείου να υφίσταται μάθημα ζωγραφικής ή μουσικής διδασκαλίας μέχρι και το Λύκειο; Ή μήπως η εικαστική απεικόνιση του κόσμου δεν είναι μέσα στα πλαίσια της Παιδείας; Όσο για τις σχολικές επιδόσεις υπεισέρχονται κι εδώ πολλοί και διαφορετικοί παράγοντες όπως η ποιότητα των καθηγητών ανά τάξη και σχολείο, τα βιώματα κλπ κλπ.
howard_roark Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 @ μυρι βρε νταξει συμφωνω, μονο που επειδη εσυ εισαι αντι-πασοκ (μην το παρεξηγεις, δεν ειναι κακο) ή ξεχνας ευκολα ή εισαι πολυ μικρη. γιατι για να μην πιασω το γεγονος οτι αυτο που περιγραφεις ηταν η επιτομη της προσφατης επικοινωνιακης πολιτικης ρουσσοπουλου για 4-5 χρονια με ακρογωνιαιο λιθο τον ΠΑΝΗΛΙΘΙΟ Αλογοσκουφη με τα "σουξου μουξου μανταλακια" που κατεστρεψε μια οικονομια μεσα σε 3 χρονια λεγοντας διαφορα, προκαλωντας πανικο και μετα μη-κανοντας τιποτα, θα πιασω οσες κυβερνησεις θυμαμαι και θα σου πω οτι ολοι ανεξαιρετως τα ιδια κανανε. Με μια μεγαλη διαφορα. Οτι στο τελος δεν κανανε ουτε τα 20, αλλα μοιραζανε λεφτα που δεν υπηρχαν σε "ευπαθεις κοινωνικες ομαδες" δηλαδη αγροτες, ταξιτζηδες, βιομηχανους, εφοπλιστες, δημοσιους υπαλληλους, και διαχρονικα οποιον δουλευε στην Ολυμπιακη (αγαπημενο ολων). Αρα να μην βριζεις τον Γιωργακη και το ΠΑΣΟΚ (καταρχην αυτα τα δυο δεν εχουν ΚΑΜΜΙΑ μα ΚΑΜΜΙΑ σχεση ) γιατι "ολα μενουν ιδια, αν δεν τα αγαπας" που καπως ετσι το λεει κι ο ποιητης. Επισης να πω τωρα που τα διαβαζω αυτα που εγραψα οτι η μονη κυβερνηση που εκανε κατι, ηταν του Μητσοτακη το 90-93, μονο που αυτα που εκανε, ουτε τα ειχε πει (δεν θα εβγαινε ποτε) ουτε μπορουσε ανθρωπος να τα φανταστει
myri Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Το προβλημα δεν ειναι η αυξηση της υλης ή η μειωση αυτης αλλα να ειναι η σωστη υλη. ορθό πχ δεν αποφασίζουμε να αλλάξουμε τις εισαγωγικές εξατάσεις και να αυξήσουμε τον αριθμό των εξεταζομενων μαθημάτων από 4 σε 15 (περιλαμβανόμενων των θρησκευτικών) οπότε για να μην τρελαθούν τα παιδιά εξετάζονται σε 30 σελίδες ανά μάθημα όλες μαζί οι γνώσεις στο μπλέντερ Επισης το προβλημα της εκπαιδευσης, λυπαμαι αλλα δεν ειναι η υλη αλλα ειναι οι εκπαιδευτικοι, οι οποιοι εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων ειναι επιπεδου συναφους με τους αλλους συναδελφους τους του δημοσιου, δηλαδη Α Δ Ι Α Φ Ο Ρ Ο Ι για ολα περαν των μισθων τους και των διακοπων/αργιων/απεργιων τους. Εγω σαν γονιος αυτο βλεπω....... Εμενα διαβαζοντας την ανακοινωση της κυρα διαμαντως μου αρεσε που αφιερωνει χρονο να εξηγησει ποσο σημαντικο ειναι να επιμορφωθουν συνεχως οι εκπαιδευτικοι. Γιατι ΜΟΝΟ αμα ειναι καλα διαβασμενος αυτος, θα βγουν καλοι μαθητες απο τα χερια του. δυστυχώς αυτό το πρόβλημα δε λύνεται με επιμόρφωση η κοινωνία είναι γεμάτη από αδιάφορους πολιτικούς, μηχανικούς, αρχιτέκτονες , εκπαιδευτικούς κλπ και αυτοί όπως και εμείς με τις ίδιες αξίες μεγαλώσαμε Επισης αφου κοιτατε ολοι και ενημερωνεστε απο τα καναλια, ακουσατε εχθες πουλακια μου οτι 18.000 καθηγητες και δασκαλοι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ? να 'ταν μόνο αυτοι καλά θα ήταν Η Ελλαδα ειναι στα βαθια *****, γιατι η εκπαιδευση της ηταν, ειναι και θα ειναι στα βαθια *****. το μόνο πράγμα που δουλευε μέχρι τον Αρσένη ως υπουργο παιδείας ήταν η παιδεία από την ώρα όμως που επέτρεψαν τις πρώτες καταλήψεις στα σχολέια ξεκίνισε το επικό έργο της άλωσης μην ξεχνάμε πως από τέτοιες διαδικασίες αναδυκνυονται και αρχηγοί κομμάτων!!!! (Τσίπρας) ------ ναι όλοι τα κάνανε αλλά ήταν ερασιτέχνες εδώ μιλάμε για επιστήμη ------ χα χα επί Μητσοτάκη ξεκινησαν οι καταλήψεις ε;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα