CVENG Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Συγνώμη αλλά δε μπορώ να βάλω στο ίδιο τσουβάλι ένα πανεπιστήμιο της π.χ. Αγγλίας με διεθνής αναγνώριση με ένα Α.Τ.Ε.Ι. ... Απολυτως σωστο αυτο που λες ! Αλλα.... δυστυχως το ΔικατσοΔοαταπ της συμφορας, αναγνωριζει διπλωματα και απο πανεπιστημια (πρωην Polytechnic) στα οποια παιρνεις διπλωμα με 1000+2 τροπους. Τα οποια είναι στην κατωτερη θεση της καταταξης των Universities τα οποια ποτε δεν εχουν παρει ουτε θα παρουν βραβειο για τις ερευνες τους, το επιπεδο σπουδων, την διαδακτικη υλη, το επιπεδο των καθηγητων κλπ. Σε αυτο εχουν δικαιο οσοι φωναζουν για τους διπλωματουχους μηχανικους που επιστρεφουν και εχουν γλωσσα και υφος απεναντι σε διπλωματουχους ελληνικων πανεπιστημιων, διχως ομως να εχουν τις γνωσεις. Ποτε δεν προκειται να δεχτω, ειτε αυτο ειναι ΑΕΙ, ειτε ΤΕΙ - ΑΤΕΙ οπως θελετε πειτε το, ειτε University της πλακας, στο οποιο δεχονται να φορτωνεται καποιος μαθηματα για τα επομενα εξαμηνα. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ας αλλάξει αυτη η βλακεία να δουμε ποσοι και ποιοι θα καταφερουν να τελειωσουν. ΥΓ. Γνωρισα "συναδελφο" απο Oxford Brookes = της πλακας πανεπιστημιο με φορτωμα μαθηματων, ο οποιος στην εργασια του ΚΩΣΙΙΙ (ΔΠΘ) με ρωταγε για ποιο λογο απαιτηται η χρηση των συνδετηρων στα υποστηλωματα ?? Ρε ειμαστε με τα καλα μας ? Και τον αναγνωρισε το Δοαταπ και το ΤΕΕ ? ΕΛΕΟΣ ΚΥΡΙΟΙ !!
spgirl Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Θα συμφωνήσω μαζί σου... Όπως και στην Ελλάδα υπάρχουν ΤΕΙ και ΤΕΙ, ΑΕΙ και ΑΕΙ έτσι και στην Ευρώπη... Εδώ είναι θέμα της Πολιτείας να μπορεί να ελέξει την ποιότητα των σπουδών του καθενός μας (όλονων μας όμως, όχι επειδη έγω τελείωσα ΔΠΘ και συ ΤΕΙ ότι είμαστε ΟΚ σε σχέση με ένα από εξωτερικό...) Όσο για τον 'συναδελφό' σου, ξέρω πολλούς τέτοιους στην ειδικοτητά μου και όχι μόνο οπότε δε μου κάνει εντύπωση αυτό που λες... ─────────────────────────────────────────── Παράβαση Κανόνα 8 περί άσκοπης παράθεσης. Τηρούμε τους Κανόνες Συμμετοχής. Chilon
politis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 σήμερα που βγήκαν οι βάσεις, μάλλον πρέπει να προβληματιστούμε για τι ακριβώς γίνεται...Π.χ. ας δουμε τους ηλεκτρολόγους ΠΕ και τους ηλεκτρολόγους ΤΕ... Στο ΕΜΠ μπαίνεις με 19200+ μόρια, στο ΤΕΙ Ηλεκτρολογίας Κοζάνης 6700+ μόρια...Τώρα αυτές οι σχολές με τέτοιο χάσμα μορίων θεωρούνται ισότιμες? Βγάζουν μηχανικούς ίδιας ποιότητας? Και αναρωτιέμαι: οταν βγαίνεις στην αγορά εργασίας και έχεις σαν συναγωνιστές ηλεκτρολόγους ΤΕ που πέρασαν στο ΤΕΙ με βαθμό πρόσβασης 7 (δλδ δε πήρε απολυτήριο λυκείο αλλά μπήκε σε ΤΕΙ...), ο εργοδότης θα προτιμήσει τον ΤΕ γιατί είναι πιο οικονομικός... Δεν είναι αδικία? Συμφωνώ απόλυτα
stayros Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Ας μην αρχίσουμε πάλι να αναμασάμε τις λένε οι βάσεις. Οι βάσεις δεν λένε απολύτως τίποτα. Την ίδια σχολή στη Κοζάνη, αν την φέρεις στην Αθήνα θα διπλασιαστούν τα μόρια, το ΕΜΠ όπως είναι αν το στείλεις στη Γαύδο θα πάνε όλες οι σχολές κάτω από το 10. Το θέμα είναι πως ο τύπος με τα 6700 μόρια μπήκε όπως μπήκε, ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ; ΟΧΙ! Τετοια τμήματα έχουν 30% αποφοίτηση. Άρα όποιος παίρνει πτυχίο ασχολήθηκε, διάβασε, έμαθε και πήρε πτυχίο.
politis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Υπενθυμίζω τις αλλαγές που έγιναν στις Ανώτερες Τεχνικές Σχολές μέχρι σήμερα: ΚΑΤΕ, ΚΑΤΕΕ, ΤΕΙ, ΑΤΕΙ. Οι σχολές αυτές ήταν, είναι και θα είναι ανώτερες, όσα ονόματα και αν τις δώσουν. Η άποψή μου είναι πως είναι απαραίτηση η παρουσία ανώτερων τεχνικών και επαγγελματικών σχολών, όπως και μέσων τεχνικών σχολών. Όμως σε καμία περίπτωση οι απόφοιτόι τους δεν είναι και δεν μπορεί να είναι ισότιμοι με τους Διπλωματούχους Μηχανικούς.
stayros Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Εσυ μπορεί να λες ότι είναι και παιδικοί σταθμοί. Το κράτος λέει ότι είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και μόνο αυτό μετράει. Και έτσι για πληροφόρηση, στην διεθνή κατάταξη υπάρχουν ΤΕΙ που είναι χιλιάδες θέσεις μπροστά από πανεπιστήμιο με πολυτεχνικές σχολές.
gzin Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 όχι πάλι αυτή η κόντρα.ήμαρτον!
BAS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Χαλαρώστε . Κατ' αρχάς μην συγκρίνετε τους πριν από μερικές δεκαετίες αποφοίτους με τους σημερινούς . Τότε έμπαινε 1 στα 10 παιδιά κάθε ηλικίας . Τώρα μπαίνουν 8 στους 10 . Αρα γιά την ποιότητα ούτε λόγος . Επίσης ανώτερες σχολές ήταν κάποτε και το Πολυτεχνείο και η Βιομηχανικές κλπ , αλλά ο κόσμος αλλάζει . Γενικά βαρέθηκα να απαντάω στους κομμάντο , αλλά καμμιά φορά δεν κρατιέμαι .
nvel Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 μια διόρθωση BAS, το ΕΜΠ ιδρύθηκε ως δημοτικό τεχνικό σχολείο άρα σύμφωνα με την λογική του postocommando οι τωρινοί απόφοιτοι του έχουν το επίπεδο τεχνίτη δημοτικής εκπαίδευσης
erling Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2010 Μια σύντομη ιστορική αναδρομή για να συμπληρώσω τον BAS. 1970 - Ίδρυση των Κέντρων Ανωτέρας Τεχνικής Εκπαίδευσης (ΚΑΤΕ) με τον ΑΝ 652/1970. Οι σχολές υπομηχανικών (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) μετονομάζονται σε Ανώτερες Σχολές Τεχνολόγων Μηχανικών (ΑΣΤΕΜ) 1977 - Μετονομάζονται σε Κέντρα Ανώτερης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΚΑΤΕΕ) με τον Ν.576/77 και μετάβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι ΑΣΤΕΜ μεταφέρονται στα ΚΑΤΕΕ (Αθήνας-Θεσσαλονίκης) 1983 - Ίδρυση των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΤΕΙ) με τον Ν.1404/83 με απορόφηση των ΚΑΤΕΕ και δημιουργία νέων ιδρυμάτων. Και να συμπληρώσω για την ιστορία τον nvel Η ίδρυση του Πολυτεχνείου ανάγεται στο 1837 (1836 με το παλιό ημερολόγιο) δηλαδή λίγα μόλις χρόνια μετά την ίδρυση του νεότερου Ελληνικού Κράτους. Τότε ιδρύθηκε το "Βασιλικό Σχολείο των Τεχνών" με την πλέον στοιχειώδη μορφή εκπαιδευτικού ιδρύματος, ως δημοτικό σχολείο τεχνικής εκπαίδευσης. Το "Σχολείο", στην αρχική του μορφή, λειτουργούσε μόνο Κυριακές κι εορτές - αργίες. Πρόσφερε μαθήματα σε τεχνικούς (μαστόρους, οικοδόμους, αρχιμαστόρους). Γρήγορα έγινε γνωστό ως "Πολυτεχνείο". Στα πρώτα χρόνια ζωής του νεοελληνικού κράτους δεν υπήρχαν τρόποι για την εκπαίδευση των μηχανικών ή ακόμα και των τεχνιτών. Έτσι με την ίδρυση της πρώτης σχολής τεχνικής εκπαίδευσης έγινε ένα αποφασιστικό βήμα για τη διαμόρφωση του τεχνικού και τεχνολογικού μέλλοντος της χώρας. Η συρροή των υποψήφιων μαθητών ήταν τόσο μεγάλη, παρά το απομακρυσμένο της περιοχής, ώστε την άνοιξη του 1840 προστίθεται και σχολείο συνεχούς (καθημερινής) λειτουργίας παράλληλα με το Κυριακάτικο, ενώ πληθαίνουν κι επεκτείνονται τα μαθήματα. Τότε το "Πολυτεχνείο" εγκαθίσταται σε δικό του κτίριο στην οδό Πειραιώς. Με τον ζήλο των μαθητών και των διδασκόντων το σχολείο αναπτύσσεται συνεχώς και ανυψώνεται η στάθμη του. Τα ανωτέρω από εδώ Σχετικά τώρα με το post του nvel. Η βασική διαφορά που μπορεί να διακρίνει κάποιος είναι πως όταν ιδρύθηκε το τότε σχολείο δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο. Και όταν αναβαθμίζονταν δεν δημιουργούσε κάποιο conflict με άλλα σχολεία της εποχής. Κάτι που δεν είναι/ήταν θέμα των μαθητών οι των σπουδαστών των ΤΕΙ αλλά των πολιτικών φωστήρων της εκάστοτε εποχής.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα