nvel Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 03:32 μμ Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 03:32 μμ Πιθανόν να εννοούν το γεγονός ότι και γω και συ έχουμε ΕΔ και στα μηχανολογικά και στα ηλεκτρολογικά... bingo, well done
spgirl Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 03:32 μμ Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 03:32 μμ Και μήπως έχουν ένα δίκιο; Για ποιον λόγο οι ΗΜ σαν και εμένα να έχουν δικαιώματα ΜΜ; Επειδή διδάχτηκαν μισό μάθημα μηχανολογικού σχεδίου ή επειδή διδάχτηκα μισό μάθημα ΜΕΚ; Σωστά τα λές... Το έχω πει και γω παλιότερα... Άρα το πρόβλημα λοιπόν με τους Τ.Ε. δεν είναι ότι δεν έχουν ΕΔ για να μπορούν να δουλέψουν, αλλά θέλουν να έχουν την 'πολυτέλεια' που έχουμε εμείς: να έχουμε ΕΔ παραπάνω απ' ότι πρέπει... Μετα χαράς, να τα πάρουν, αλλά και τι θα καταλάβουν? Υ.Γ. Έχω αρνηθεί να υπογράψω μελέτες Φυσικού Αερίου (παρ' όλο που μπορούσα άνετα...) γιατί μέχρι τότε στη δουλειά που ήμουν δεν είχα κατανοησει πλήρως αυτές τις μελέτες... bingo, well done Να το εκλάβω σαν ειρωνεία? Λυπάμαι, δε θα απαντήσω...
hmmypm Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 03:39 μμ Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 03:39 μμ Σωστά τα λές... Το έχω πει και γω παλιότερα... Άρα το πρόβλημα λοιπόν με τους Τ.Ε. δεν είναι ότι δεν έχουν ΕΔ για να μπορούν να δουλέψουν, αλλά θέλουν να έχουν την 'πολυτέλεια' που έχουμε εμείς: να έχουμε ΕΔ παραπάνω απ' ότι πρέπει... Μετα χαράς, να τα πάρουν, αλλά και τι θα καταλάβουν? Υ.Γ. Έχω αρνηθεί να υπογράψω μελέτες Φυσικού Αερίου (παρ' όλο που μπορούσα άνετα...) γιατί μέχρι τότε στη δουλειά που ήμουν δεν είχα κατανοησει πλήρως αυτές τις μελέτες... Και αυτό είναι το σωστό. Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να υπογράψω θέματα όχι ΜΜ, αλλά και ΗΜ που δεν γνωρίζω καλά. Άμα τα μελετήσω - διαβάσω ναι (μόνο για ΗΜ μιλάω). Το παν είναι να πάει καλά αυτή χιλιοκατεστραμμένη κοινωνία μας. Άμα εμείς οι μορφωμένοι άνθρωποι κάνουμε ένα βήμα πίσω στα προσωπικά συμφέροντα που έχουμε χωρίς την αξία μας, τότε σίγουρο θα ωφεληθούμε από το συνολικό όφελος της κοινωνίας.
kostaspde Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 03:40 μμ Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 03:40 μμ Σωστά τα λές... Το έχω πει και γω παλιότερα... Άρα το πρόβλημα λοιπόν με τους Τ.Ε. δεν είναι ότι δεν έχουν ΕΔ για να μπορούν να δουλέψουν, αλλά θέλουν να έχουν την 'πολυτέλεια' που έχουμε εμείς: να έχουμε ΕΔ παραπάνω απ' ότι πρέπει... Μετα χαράς, να τα πάρουν, αλλά και τι θα καταλάβουν? Ακριβώς! Το έπιασες με την πρώτη!!! Αφού τόσο καιρό αυτό φωνάζουμε: Δώστε μας Η-Μ, Αρχιτεκτονικά, Τοπογραφικά, Υδραυλικά, Συγκοινωνιακά,Γεωτεχνικά,Δομοστατικά και τα πάντα όλα. Είμαστε ζηλιάρηδες και αχόρταγοι. Αυτό ακριβώς είμαστε. Α, και επικίνδυνοι!!!
nvel Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 03:47 μμ Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 03:47 μμ Να το εκλάβω σαν ειρωνεία? Λυπάμαι, δε θα απαντήσω... η απάντηση στην απορία σου περί δικαιωμάτων σου έχει δοθεί προσωπικά σε αυτό το θέμα (εδώ) πριν από την δικιά μου ανάρτηση, αλλά προτίμησες να την ξεχάσεις.
spgirl Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 03:50 μμ Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 03:50 μμ Ακριβώς! Το έπιασες με την πρώτη!!! Αφού τόσο καιρό αυτό φωνάζουμε: Δώστε μας Η-Μ, Αρχιτεκτονικά, Τοπογραφικά, Υδραυλικά, Συγκοινωνιακά,Γεωτεχνικά,Δομοστατικά και τα πάντα όλα. Είμαστε ζηλιάρηδες και αχόρταγοι. Αυτό ακριβώς είμαστε. Α, και επικίνδυνοι!!! Βλέπεις ποιά είναι η διαφορά μας? Εγώ δε έχω ειρωνευτεί ποτέ ούτε του ΤΕ ούτε τους ΠΕ... Εκεί ακριβως είναι η διαχωριστική γραμμή μας, εκεί διαφέρουμε... Υ.Γ. Αν μπορούσα θα σου μεταβίβαζα και σήμερα όλες τις επαγγελματικές άδειες που έχω... Αλλά εγώ εδώ και 4 μήνες τις έχω κορνιζάρει λόγω ανεργίας...Βλέπεις είμαι ΠΕ (φτου κακά...) Σε σενα θα είναι πιο χρήσιμες, σωστά?
arkara Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 04:09 μμ Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 04:09 μμ Πάντως εμείς οι μηχανολόγοι κάνουμε μια χαρά και μαθήματα ηλεκτρολογίας, κινητήρων, ηλεκτρονικών, υδροηλεκτρικών έργων, ΑΠΕ και λοιπά. Συνεπώς δεν μπορώ να καταλάβω που έχουν πρόβλημα τα παιδιά των ΤΕΙ και γιατί θεωρούν ότι έχουμε δικαιώματα για πράγματα που δεν κάνουμε. Για το φυσικό αέριο όμως πράγματι δεν κάνουμε, αλλά νομίζω θα συμφωνήσουν όλοι ότι εμπίπτει περισσότερο στο γνωστικό αντικείμενο των μηχανολόγων. Το θέμα είναι, τι κάνουν ας πούμε τα ΤΕΙ από φυσικό αέριο για να απαιτούν τα ας πούμε τα ίδια δικαιώματα. Εν τέλει αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το νταβαντούρι γίνεται για την ανέλιξη στο δημόσιο αλλά και τα δημόσια έργα. Δηλαδή προσπαθούν να γίνουν ο βεζίρης στην θέση του βεζίρη
NickLam Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 04:12 μμ Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 04:12 μμ Δεν ξέρω τις ιδιαιτεροτητες των Μηχανολόγων αλλα ρε arkara δεν ειδα κανεναν να γραφει οτι θέλει τα ιδια δικαιώματα με εσάς.
stayros Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 04:18 μμ Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 04:18 μμ Τα δικαιωματα των υπομηχανικων του 1970 σήμερα θεωρούνται από αστεία ως γελοία κ για αυτό οι περισσοτεροι νοικιάζουν σφραγίδες. Δε το κάνουν για λαμογια. Για επιβιωση το κάνουν. Εκτός αυτού οι σχολές τότε δεν έχουν καμία σχέση με τα ΤΕΙ. @Ankara το ότι έκανες το νόμο του Ωμ δε σημαίνει ότι ξέρεις ηλεκτρολογια. Εγώ έκανα μεκ κ ατμοστροβιλους. Έγινα μηχανολόγος;
hmmypm Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 04:28 μμ Δημοσιεύτηκε September 1, 2010 at 04:28 μμ Πάντως εμείς οι μηχανολόγοι κάνουμε μια χαρά και μαθήματα ηλεκτρολογίας, κινητήρων, ηλεκτρονικών, υδροηλεκτρικών έργων, ΑΠΕ και λοιπά. Συνεπώς δεν μπορώ να καταλάβω που έχουν πρόβλημα τα παιδιά των ΤΕΙ και γιατί θεωρούν ότι έχουμε δικαιώματα για πράγματα που δεν κάνουμε. Για το φυσικό αέριο όμως πράγματι δεν κάνουμε, αλλά νομίζω θα συμφωνήσουν όλοι ότι εμπίπτει περισσότερο στο γνωστικό αντικείμενο των μηχανολόγων. Το θέμα είναι, τι κάνουν ας πούμε τα ΤΕΙ από φυσικό αέριο για να απαιτούν τα ας πούμε τα ίδια δικαιώματα. Εν τέλει αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το νταβαντούρι γίνεται για την ανέλιξη στο δημόσιο αλλά και τα δημόσια έργα. Δηλαδή προσπαθούν να γίνουν ο βεζίρης στην θέση του βεζίρη 1) Ηλεκτρολογίας, ηλεκτρονικής. Ε όπως κάνουν και οι Ηλεκτρολόγοι μηχανική. Τελείως εισαγωγικά θέματα. 2) Κινητήρες. Ηλεκτρικούς; Πόσα; Μισό μάθημα; Όπως κάνουν και οι Ηλεκτρολόγοι μισό μάθημα ΜΕΚ; 3) Υδροηλεκτρικά έργα, ΑΠΕ. Αυτά δεν είναι ηλεκτρολογικά. Είναι συνδυασμός ηλεκτρολογικών - μηχανολογικών. Για την ακρίβεια στα παραπάνω θέματα εσείς διδαχτήκατε κατά 99% το μηχανολογικό μέρος και κατά 1% το ηλεκτρολογικό, το οποίο αντίστροφα γίνεται στους ηλεκτρολόγους. Προφανώς οι ΜΜ έχουν εμβάθυνση στους ΜΜ και εισαγωγικά θέματα στους ΗΜ, ενώ για τους ΗΜ ισχύει το αντίστροφο. Το θέμα είναι κάποιος γνωρίζοντας εισαγωγικά θέματα για ένα αντικείμενο πρέπει να έχει δικαιώματα πάνω σε αυτό;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα