erling Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Είχε εκδοθεί άδεια με ΓΟΚ85 όπου το πλάτος του δρόμου ήταν 7,70μ και κατασκευάστηκε 2όροφο κτήριο με ύψος 7,30 συν 2,20 απόληξη κλιμακοστασίου. Σήμερα το πλάτος του δρόμου είναι 5,15μ με αποτέλεσμα η απόληξη που υπάρχει να τέμνεται από το ιδεατό. Η προσθήκη θα γίνει στο πίσω τμήμα του κτηρίου αλλά το πρόβλημά μου είναι με την απόληξη. Έχει πρόβλημα ή επειδή είναι νομίμως κατασκευασμένη δεν την ελέγχω καν? Ευχαριστώ.
myri Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2010 εφόσον οικοδομήθηκε νόμιμα σύμφωνα με τους όρους δόμησης εκείνης της περιόδου δεν νομίζω πως έχεις πρόβλημα στην προσθήκη πιστεύω πως θα ζητήσουν υποχώρηση κάνε και μια ερώτηση για να ξέρεις τι σε περιμένει
Gousgounis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Όπως τα λέει η Myri. Απο τη στιγμή που η απόληξη δε συμπεριλαμβάνεται στην προσθήκη δε θα έχεις πρόβλημα. Όμως ακόμη και να σου ζητήσουν να κάνεις αλλαγές (άβυσσος η ψυχή του ελεγκτή), μπορείς να κατασκευάσεις την απόληξη κεκλιμένη (αρκεί να μην έχεις μηχανοστάσιο ανελκυστήρα) ώστε να μη τέμνει το νέο ιδεατό σου.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Erling, εάν η προσθήκη σου είναι εντός του νέου ιδεατού στερεού και είναι στατικώς ανεξάρτητη απο την υπάρχουσα απόληξη του κλιμακοστασίου, δεν έχεις πρόβλημα.
cna Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Δεν έχει δικαίωμα να ζητήσει αλλαγές ο ελεγκτής για τμήματα που υφίστανται νομίμως. Νομίζω ότι αναφέρεται και ο ΓΟΚ σε τέτοιες περιπτώσεις. Το σίγουρο είναι ότι χρειάζεται νέο τοπογραφικό για να εμφανιστεί το νέο πλάτος δρόμου. Κατά τη γνώμη μου στο διάγραμμα κάλυψης θα πρέπει να εμφανιστούν 2 ιδεατά στερεά: ένα με το παλιό πλάτος δρόμου ώστε να καταδεικνύεται η νομιμότητα των υφιστάμενων και ένα που να δείχνει την προσθήκη σύμφωνα με το νέο πλάτος δρόμου. Μπορεί βέβαια να είναι και ενσωματωμένα όπου η παλιά κεκλιμμένη να εμφανίζεται με διακεκομένη γραμμή. 1
erling Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Και εγώ της ίδιας άποψης είμαι αλλά επειδή δεν το έχω αντιμετωπίσει ξανά, έκανα την ερώτηση μήπως το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος.
myri Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 συμφωνώ με τον cna ειδικά όταν έχουμε ιδιότροπες περιπτώσεις είμαστε πολύ αναλυτικοί στα ΔΚ και την Τεχνική έκθεση όχι τόσο για να πείσουμε τον ελενκτή, όσο για να μπορεί κάποιος μετά από 30 χρόνια να αντιληφθεί την ιδιαιτερότητα του θέματος
MAKAP Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Φίλε erling, Με έχει προβληματίσει πολύ η αναφορά σου στο πλάτος της οδού. Όταν ανεγέρθηκε η διώροφη οικοδομή ήταν 7,70 μ. και τώρα είναι 5,15 μ. Το πρώτο, θεωρώ ότι ήταν 8 μ. στο ρυμοτομικό σχέδιο και διαμορφώθηκε στα 7,70 μ. στο έδαφος. Το δεύτερο, όμως, πως προέκυψε;
erling Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2010 Φίλε ΜΑΚΑΡ, την ιστορία την έχω παρακολουθήσει από γέννησής της και είναι ως εξής. Αρχικό σχέδιο έχει αρχικό πλάτος δρόμου 5.15μ (υφιστάμενη κατάσταση) 1η τροποποίηση αυξάνει μονομερώς (μόνο από την μία πλευρά του δρόμου) το πλάτος στα 8.00μ 2η τροποποίηση αλλάζει την πλευρά που αυξάνει το αρχικό πλάτος (αυξάνει στην αντίθετη πλευρά από την 1η τροποποίηση) και το πλάτος γίνεται 7.70μ 3η τροποποίηση επαναφέρει το πλάτος του δρόμου στο αρχικό 5.15μ Ελλάς το μεγαλείο σου.....
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα