Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Μήπως έχεις στοιχεία για κόστος ζωής, γενικά

 

Ευχαριστώ

 

Φίλε μου τι θα κάνεις εκει πέρα? Αν πας για δουλεία σε κάποια εταιρια (ελληνικη), θα σε τακτοποιήσουν εκεινοι... Το relocation και accomodation ειναι δικα τους εξοδα...

 

Για ενα normal κοστος ζωης (χωρις οικογένεια) και εφόσον πληρώνεις εσυ για ολα σου τα έξοδα (διαμέρισμα + αυτοκίνητο ενοικιαζόμενο + φαγητό κλπ), θα χρειαστείς γύρω στα 10,000 ριάλια. Αλλά από την άλλη δεν ξέρω και τι τρόπο ζωής θες να κάνεις...

 

Καλύτερα ψαξ'το μόνος σου το κόστος ζωής... απο τα διαφορα sites... είναι πολύ προσωπικό...

  • Απαντήσεις 829
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
Λοιπόν, η Αρχιρόδον είναι η μεγαλυτερη και παλαιοτερη απο τις υπολοιπες ελληνικες εταιριες εκει κάτω...

 

Και βέβαια υπαρχουν αρνητικά, άλλα εφόσον πήρες την απόφαση να πας δεν υπαρχει λόγος να αναφερθώ. Κατα τη γνωμη μου, ακομα πιο σωστη απόφαση θα φανεί, αν στο μέλλον την εκμεταλλευτείς σωστά...

 

Θα μπορουσες σε παρακαλω να αναφερθεις στα αρνητικα που εντοπιζεις?Εστω κι αν εχω παρει την αποφαση....

Δημοσιεύτηκε

Φίλε μου το 5ετές πτυχίο το αναγνωρίζουν στη Βρετανία σαν Dipl.-Ing. Το MSc είναι το μεταπτυχιακό που είναι 1 χρόνος.

Δημοσιεύτηκε

Θα ηθελα να ρωτησω κατι τα παιδια που εχουν εμπειρια απο Αγγλια.

Σκεφτομαστε σοβαρα να φυγουμε οικογενειακος στο εξωτερικο (εγω η γυναικα μου και η μικρη μου κορη).Εγω κουτσα στραβα μα σε οικοδομη,μα σε εστιατοριο μα σε οτιδηποτε θα την βρω την ακρη αλλα το θεμα ειναι οτι πηγαινοντας σε μια ξενη χωρα πρεπει να δουλεψει και η γυναικα για να κανεις κατι.Και εδω τωρα ρωταω τους γνωριζοντες.

Η γυναικα μου εχει τελειωσει την σχολη πολιτικων εργων υποδομης και εδω εχει καταφερει να εργαστει μονο ενα εξαμηνο κανωντας μονο την πρακτικη της (σε δημο) και μετα δεν εβρισκε εργασια.Πιστευοντας οτι μια μεταναστευση θα πρεπει να δινει και καποια + για να μπορεσεις να δεις καλυτερα το μελλον σου,και μιας και ξερετε την αγορα εκει,πιστευετε οτι εχει πιθανοτητες να εργαστει πανω στον τομεα της;

ευχαριστω πολυ και συγνωμη για την παρεμβαση μου στο φορουμ σας.

Δημοσιεύτηκε

Φιλε μου δεν θελω να σε απογοητευσω, αλλα:

 

Οσον αφορα το τι θα κανεις εσυ στην Αγγλια, μην εχεις στο μυαλο σου εικονες απο το παρελθον με Ελληνες στις φαμπρικες του Βουπερταλ ή τα εστιατορια της Αστοριας... Υπαρχουν εδω και χρόνια στην Αγγλια Ινδοι και Πακιστανοι που κανουν αυτες τις δουλειες, οσο για την οικοδομή δεν ακους πλεον αγγλικα αλλα ρουμάνικα. Αυτο το 2007 που εφυγα απο Αγγλια.

 

Οσον αφορά το τι θα κανει η γυναικα σου, μην νομιζεις οτι δεν υπαρχουν μηχανικοι στην Αγγλια. Το 2003 με αγγλικό τιτλο σπουδών (μαστερ) εκανα αιτηση σε 72 εταιριες και μου απαντησαν μονο οι 5 εκ των οποιων ειχα προσφορα απο την μια στην οποια και πηγα. Μετα ανοιξα πανια για Λονδινο και σιγα-σιγα εξελιχθηκα. Με ενα 6μηνο εμπειριας δεν θα δεις και πολλα πραγματα, ιδιως τώρα που πλεον ζητανε 1-2 χρονια εμπειριας στην Αγγλια για τους αποφοιτους μηχανικους.

 

Μην νομιζετε οτι η Αγγλια (ή οποιαδηποτε αλλη χωρα) ειναι η γη της επαγγελιας που δεν εχουν εργατικα χερια ή μυαλά. Διαβασε και λιγο ειδησεις, μεχρι το 2015 θα εχουν χαθεί 1,5 εκατομύρια θεσεις εργασιας στην Αγγλια με τις περικοπές που κάνει η νεα κυβερνηση...

 

Γνωμη μου είναι, πριν μπεις καν στο αεροπλανο να εχεις βρεί μια δουλεια εστω και προσωρινή για σενα και την γυναικα σου.

  • Upvote 1
  • 3 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Καλήσπερα σε όλους και από εμένα.

 

Καταθέτω με την σειρά μου εμπειρίες από εργασία στον χώρο της Σκανδιναβίας και πιο συγκεκριμένα από Φινλανδία κατόπιν και της ευγενικής προσωπικής παράκλησης μέσω πμ από τον συνάδελφο cv98019.

 

Έχω 14ετή εμπειρία παραμονής στην χώρα για σπουδές και παράλληλη εργασιακή εμπειρία εκεί μετά από 6ετή παραμονή στην Αγγλία για προπτυχιακές σπουδές.

 

Στην χώρα δραστηριοποιήθηκα τόσο σαν Ναυπηγός όσο και σαν Ναυτικός Μηχανολόγος Μηχανικός για λογαριασμό της DELTAMARIN, μιας εκ των πλέον κορυφαίων εταιρειών στον κόσμο στον χώρο της Έρευνας και Εξέλιξης, Σχεδίασης και Τεχνικών Συμβουλευτικών Υπηρεσίων στον χώρο της Ναυπηγικής και Ναυτικής Μηχανολογίας.

 

Στην εταιρεία δραστηριοποιήθηκα σαν Ερευνητής και Μελετητής Μηχανικός στο Concept Development and R&D Department της όπου είχα την ευκαρία να συμμεθέξω σε έρευνα και μελέτες περίπου μέχρι σήμερα 100 έργων για έναν στόλο όχι λιγότερο από 500 διαφόρων τύπων πλοίων και πλατφορμών με περισσότερη έμφαση σε κρουαζιερόπλοια, επιβατηγά και οχηματαγωγά, πλοία μεταφοράς οχημάτων, μέγκα γιοτς, μικρών πολεμικών σκαφών και τελευταία πλατφορμών FPSO (Floating Production and Off-Loading Vessels).

 

Ο συνολικός προυπολογισμός των έργων που εμπλέχτηκα συμπεριλαμβανομένου R&D, Design, Κατασκευής και Operational Support ανέρχεται περίπου σε 5 τριςδολλάρια λαμβάνοντας υπόψην και την τρέχουσα οικονομική πραγματικότητα.

 

Τυπικό συνολικό κόστος πρόσκτησης κάθε πλοίου από 100 εκ.δολλάρια έως και 1++ δις δολλάρια (Post-Panamax κρουαζιεροπλοία Κλάσεως Oasis of the Seas).

 

Οι τρέχουσες οικονομικές μου απολαβές δεδομένης και της συμμετοχής μου πλέον ως κατόχου ποσοστού της εταιρείας ανέρχονται σε περίπου 100,000 Ευρώ μηνιαίως ή 1,2 Εκ. Ευρώ και με επιπρόσθετα bonus μέχρι και τα 1,5 Εκ. Ευρώ ετησίως μετά φόρων και άλλων τύπων κρατήσεων.

 

Η προσωπική μου αίσθηση αναφορικά με το καθεστώς εργασίας είναι ότι δίδεται πρωταρχική έμφαση στον παράγοντα προσωπικότητας του ενδιαφερόμενου και αναφορικά με το τεχνικό σκέλος στην πρακτική εκπαίδευση και εμπειρία.

 

Ο αριθμός των διπλωματούχων και πτυχιούχων μηχανικών κάθε ειδικότητας όπως και σε άλλες χώρες είναι ήδη πολύ υψηλός και κατά συνέπεια αποκλειστική εξάρτηση από ακαδημαικά προσόνται για προσφορά θέσης εργασίας δεν μπορεί να φέρει κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα.

 

Η ποσότητα αλλά το κυριότερο η ποιότητα των έργων και ο βαθμός και τύπος ευθύνης σε αυτά αποτελούν τις κυριότερες αιτίες για την στάση αυτή.

 

Οι Φινλανδοί είναι πολύ συγκρατημένοι στις όποιες τους επαφές κατά την διάρκεια ένος έργου και απιτούν από κάποιον να δουλέψει αυτόνομα, να βρει λύσεις και αποδώσει τα μέγιστα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα ανεξάρτητα από την πίεση που μπορεί κάποιος να έχει για προσωπικά ή άλλα θέματα.

 

Άρα το κλειδί είναι κάποιος χωρίς να αναλώνεται σε οποιεσδήποτε είδους αντιπαραθέσεις ή προστριβές να αποδείξει έμπρακτα την αξία του/της στα καθήκοντα που θα του ανατεθούν.

 

Το θέμα της γλώσσας μπορεί να παίξει ρόλο ανάλογα με τον τύπο, μέγεθος της εταιρείας.

 

Προσωπικά στην εταιρεία που εργάζομαι μέχρι σήμερα η χρήση της Αγγλικής είναι αποδεκτή για αλλοδαπούς εργαζόμενους. Οι νεόι μαθαίνουν Αγγλικά άρα δεν έχει κανείς προβλημα επικοινωνίας και δεδομένου ότι υπάρχει άριστη οργάνωση στο κράτος ως προς υπηρεσίες κλπ μπορείς να εξυπηρετηθείς χώρις χρήση Φινλανδικών. Παρολαυτά ξεκίνησα πρόσφατα την εκμάθηση τους δεδομένου ότι μπορεί να σε φέρει απίστευτα πιο κοντά στους ανθρώπους εκεί.

 

Από κλίμα θα βιώσει κανείς πολύ κρύους χειμώνες αλλά ο καιρός το καλοκαίρι μπορεί να γίνει αξιοσημείωτα ζεστός το καλοκάιρι. (Φέτος και ειδικά αυτόν τον μήνα έφτασε πάνω από 30 βαθμούς).

 

Οι Φινλανδοί είναι απλοί άνθρωποι και θέλουν και οι διπλανοί τους να πράτουν το ίδιο. Φαινομενικά μπορεί να φανούν πολύ ψυχροί στην πραγματικότητα όμως αν γίνει αρχική προσέγγιση από την άλλη πλευρά τότε μπορέις να γίνεις πολύ καλός φίλος μαζί τους.

 

Συμπερασματικά, και δεδομένων και των συνθηκών σε άλλες πλευρές της Ευρώπης πιστεύω ότι αποτελεί εναλλακτική λύση αλλά προς πλέον σοβαρά σκεπτόμενους επαγγελματίες και όχι σαν μια προσωρινή λύση.

 

Εδώ θα ήθελα να αναφέρω, αν και είναι περισσότερο από απλώς εμφανές, ότι η προσωπική μου περίπτωση αποτελεί Top Success Story και δεν μπορεί να επαναληφθεί παρά κάτω από απίστευτα ειδικές συνθήκες.

 

Παρολ' αυτά δείτε τη, αξιολογείστε την και μετά πράξτε αναλόγως !

 

Καλή Τύχη !;)

Δημοσιεύτηκε

Mάλιστα...προσωπικά θα ήθελα να επαναλάβω το σημαντικότερο κομμάτι για μένα:

 

Η προσωπική μου αίσθηση αναφορικά με το καθεστώς εργασίας είναι ότι δίδεται πρωταρχική έμφαση στον παράγοντα προσωπικότητας του ενδιαφερόμενου και αναφορικά με το τεχνικό σκέλος στην πρακτική εκπαίδευση και εμπειρία.

Ο αριθμός των διπλωματούχων και πτυχιούχων μηχανικών κάθε ειδικότητας όπως και σε άλλες χώρες είναι ήδη πολύ υψηλός και κατά συνέπεια αποκλειστική εξάρτηση από ακαδημαικά προσόντα για προσφορά θέσης εργασίας δεν μπορεί να φέρει κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Η ποσότητα αλλά το κυριότερο η ποιότητα των έργων και ο βαθμός και τύπος ευθύνης σε αυτά αποτελούν τις κυριότερες αιτίες για την στάση αυτή.

Δημοσιεύτηκε

Επίσης σημαντικό βρίσκω και αυτό (αν και πιστεύω ότι κάποιος με την δικιά σου κατάρτιση και μεράκι δύσκολα δεν θα πετύχαινε υψηλούς στόχους(ίσως όχι τόσο υψηλούς;)) στα επαγγελματικά του.)

 

 

Εδώ θα ήθελα να αναφέρω, αν και είναι περισσότερο από απλώς εμφανές, ότι η προσωπική μου περίπτωση αποτελεί Top Success Story και δεν μπορεί να επαναληφθεί παρά κάτω από απίστευτα ειδικές συνθήκες.

 

Παρολ' αυτά δείτε τη, αξιολογείστε την και μετά πράξτε αναλόγως !

 

Καλή Τύχη !;)

Δημοσιεύτηκε

Οι Φινλανδοί είναι πολύ συγκρατημένοι στις όποιες τους επαφές κατά την διάρκεια ένος έργου και απιτούν από κάποιον να δουλέψει αυτόνομα, να βρει λύσεις και αποδώσει τα μέγιστα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα ανεξάρτητα από την πίεση που μπορεί κάποιος να έχει για προσωπικά ή άλλα θέματα.

 

Παντως, εαν εξαιρεσεις τις απολαβές, αυτό απαιτούν και οι Ελληνες εργοδότες...;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.