myri Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2012 Είναι πράγματι λίγα, ειδικά σε σύγκριση με αυτά που ακούγαμε μέχρι πριν λίγα χρόνια... Πόσα θεωρείτε συνάδελφοι πως θα ήταν ικανοποιητικά χρήματα; Με πόσα δηλαδή θα λέγατε το "ναι"..;;; με το διπλάσιο από όσα θα έπαιρνα εδώ δεδομένων των συνθηκων
man21 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2012 (edited) ilias έχεις δίκιο. Αν σε έχουν απλήρωτο παρόλα αυτά (το μίνιμουμ είναι 3 μήνες) και επιπλέον αν δεν φτάνουν για τα στοιχειώδη, αν κατρακυλήσεις στην μιζέρια ποιος θα σε έχει σε υπόληψη; Ούτε καν ο Ταϊλανδός foreman. Και θα ζητάς δανεικά από Ελλάδα να γυρίσεις πίσω. Μια σοβαρή Εταιρεία προσέχει αυτά τα πράγματα (την ανυποληψία των μηχανικών της) γιατί εκτός των άλλων πουλάει και μούρη στους πελάτες, ιδίως μια εισηγμένη στο χρηματιστήριο. Αλλιώς είναι και αυτή ανυπόληπτη. Αν βλέπεις εταιρεία που ψάχνει για Gomacους μακρυά. myri ακριβώς έτσι πάει: μισθός Ελλάδας χ 2 +..... Edited Φεβρουάριος 2 , 2012 by man21 1
astranalysis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2012 Συνάδελφε τα συγχαρητήρια μου που δεν το σκέφτηκες καν.Πες στον μάγκα που σου έκανε την πρόταση ότι το πιο πιθανό είναι η αθηνά να πάρει τα %$#%#$ μου εδώ κάτω.Να υποθέσω ότι σου είπε για την περιοχή της Φουτζέιρα? Κανένας από τους ινδούς μηχανικούς που είχα ως υφισταμένους δεν έπαιρνε 1600 εύρω.ΟΛΟΙ παίρναν παραπάνω και όλοι ανεξαρτήτως εμπειρίας ήταν κατώτεροι από φρέσκο απόφοιτο Έλληνα. Γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είναι pushers ή problem solvers, δεν αντέχουν την πίεση είναι με το μάτι στο ρολοι σε αντίθεση με τον Έλληνα μηχανικό που ανεξαρτήτως εμπειρίας , γνώσεων , ακαδημαικού υπόβαθρου ΕΧΕΙ αίσθηση ευθύνης και παλεύει για το αποτέλεσμα.Στα εργοτάξια αυτό μετάει να μην αφήνεις τιποτα να πέσει κάτω , να μην αφήνεις λεπτό να πάει χαμένο. Τέλος επειδή πολ΄λοι με έχουν ρωτήσει για λεφτά κτλ εδώ κατω και επειδή έχω περάσει από τρεις χώρες του κόλπου, έχω να πω τα εξής με γνώση της δύσκολης κατάστασης και της ανεργίας που μαστίζει την χώρα και τον κλάδο μας. Νέος μηχανικός 0-2 χρόνια εμπειρίας 2200 ευρώ - αυτοκινητάκι - και μικρό διαμέρισμα minimum και αυτά επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι. Τέλος η ιστορία φτιάξιμο 5 χρονάκια και επιστροφή στην Ελλάδα δεν υπάρχει πλέον. 3
myri Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2012 σε ευχαριστούμε πολύ astranalysis είναι πολύ σημαντικές οι πληροφορίες σου διότι το forum το διαβάζουν πολλοί ειδικά με την κρίση οι ανθρωποι είναι πιο ευάλωτοι και πάνω στην απελπισία τους μπορεί να κάνουν κακές επιλογές
sovatzou Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2012 Νέος μηχανικός 0-2 χρόνια εμπειρίας 2200 ευρώ - αυτοκινητάκι - και μικρό διαμέρισμα minimum και αυτά επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι από το θέμα της ασφάλισης?
Tommy_civil Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2012 Ευχαριστούμε astranalysis. Γενικά, ακούγονται ταρίφες από 1500-1600 (όπως ο sakatis αλλά και άλλοι 2 γνωστοί μου, που τελικά ΔΕΧΤΗΚΑΝ), μέχρι 2800-3000, για νέο μηχανικό πάντα, με σπίτι-αυτοκίνητο-διατροφή στο πακέτο. Αυτό που ακούγεται να έχει αλλάξει, είναι η εξελιξιμότητα των αποδοχών αυτών, αφού οι ετήσιες αυξήσεις είναι πλέον μικρότερες (κάτι που συνδυάζεται και με την άποψη του astranalysis, οτι το πενταετές "φτιάξιμο" αποτελεί πια παρελθόν). Δεν ξέρω δηλαδή κατά πόσο τα 5-6 Κ στους μηχανικούς πενταετίας παίζουν πια. Στο θέμα της ασφάλισης που ρωτάει ο μέντιουμ σοβατζής, νομίζω πως η εκάστοτε εταιρία σε καλύπτει ιατροφαρμακευτικά αλλά το ΤΣΜΕΔΕ είναι δική σου υπόθεση. Και εννοείται οτι το εισόδημα είναι tax free.
sovatzou Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2012 στη σερβία πάντως τα ποσά είναι μικρότερα και παίζει και διανομή σε containers
astranalysis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2012 Το ΤΣΜΕΔΕ για τους 0-2 πληρωμένο και κάποια τυπική ιατροφαρμακευτική κάλυψη στην χώρα εργασίας.Για τους μεγαλύτερους που οι εισφορές αγριεύουν εξαρτάται από πόσα χρόνια είσαι στην εταιρεία και άλλους συναφείς παράγοντες.. Για Βαλκάνια δεν γνωρίζω καθόλου προσωπικά , ακούω όμως ότι είναι στο 1500αρι.... Για αυτούς που δέχονται με 1600 να ζήσουν σε container, να τους μεταφέρουν με αυτά τα θλιβερά λεωφορεία από το labour camp στη δουλειά και πάλι πίσω, να μην έχουν επαφή με το άλλο φύλο (στα περισσότερα camp απαγορεύονται οι γυναίκες -εκτός από περιπτώσεις camp που υπάρχουν container για οικογένειες αλλά αυτά κυρίως Σ.Αραβία) και γενικότερα στις συνθήκες που επικρατούν δεν θέλω να πω τιποτα, καθότι δεν γνωρίζω τις ανάγκες και τα προβλήματα του καθενός ή το βίτσιο του για το μηχανιλίκι. Αυτό που σίγουρα μπορώ να πω είναι το ότι το deal δεν είναι καλό και δεν είναι καλό όχι μόνο για τα παραπάνω αλλά κυρίως γιατί δεν υπάρχει αμεση προοπτική εξέλιξης... 1
lefe Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2012 για τα βαλκανια γνωριζει κανεις πως εχουν τα πραγματα? μισθοι,τοποθεσιες,προοπτικες και γενικοτερα οι συνθηκες?
ANEMONA Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 γνωριζει κανεις για συνθηκες εργασιας πολωνια για μηχανολογο? μισθους, ωραρια, επιπεδο ζωης γενικα
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα