atsiouts Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2009 Καλησπέρα συνάδελφοι. Είμαι νέος πολιτικός μηχανικός,με κατεύθυνση συγκοινωνιακών έργων, αποφοιτος του ΑΠΘ εδώ και εννιά μήνες και ολοκληρώνω τη στρατιωτική θητεία μου τον Σεπτέμβρη. Ενδιαφέρομαι για δουλειά στο εξωτερικό και κυρίως στη Μέση Ανατολή. Θα ήθελα την βοήθεια και τη γνώμη σας στα παρακάτω σημεία: α) Σε ποιες εταιρείες να απευθυνθώ??(εκτός από την Αρχιρόδον) β) Συνθήκες εργασίας - ωράριο - απολαβές γ) Συνθήκες ζωής σε ορισμένες χώρες (π.χ. ΗΑΕ, Κατάρ κλπ) δ) Προοπτικές στη σημερινή κατάσταση (οικονομική κρίση κλπ) ε) Προοπτική επιστροφής στην Ελλάδα μετά από 5-6 χρόνια..Δεν θα είμαι σαν ουρανοκατέβατος?? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Συνεχίστε την δουλειά με το φόρουμ αυτό. Αποτελεί σημαντικό βοήθημα για τους νέους μηχανικούς.
juliepna Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2009 Γιατί αποκλείεις την Αρχιρόδον?
atsiouts Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2009 Δεν την αποκλείω, απλά έχω δει στην ιστοσελίδα της αγγελίες και κατά κάποιον τρόπο έχω μια εικόνα. Επίσης έχω ακούσει ότι οι περισσότεροι πάνε αρχικά στην Αρχιρόδον γιατί στις υπόλοιπες εταιρείες ζητάνε προϋπηρεσία.
juliepna Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2009 Απ οτι ξερω δινουν γυρω στις 2500-3000 στους νεους αλλα ολα καθαρα. Πληρωνουν σπιτι, φαγητο, βενζινες, ρευμα, 3 εισιτηρια το χρονο 36 μερες αδεια κλπ. Τα παραπανω ισχυουν για Αιγυπτο οπου ειναι και πολυ φτηνη η ζωη!!!
CHOUTOS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2009 Από φίλο που είναι στο Ντουμπάι περίπου δυο χρόνια τώρα στην j&p έχω ακούσει καλά λόγια γενικά. Περίπου 3000 ευρώ για νέους μηχανικούς και χωρίς η προϋπηρεσία να είναι άμεσο ζητούμενο. Η κρίση περισσότερο έχει χτυπήσει τους αρχιτέκτονες εκεί γιατί πλέον ακόμα και αυτοί πάνε σε πιο συμβατικές κατασκευές. Από συγκοινωνιακά πάντως ξέρω ότι έχει αρκετά εργοτάξια κάτω. Καλές συνθήκες εργασίας, ανάλογα και με το είδος του εργοταξίου πάντα και τα πάντα πληρωμένα. Δουλεύουν εξαήμερο και το ωράριο είναι 10ωρο. Αν τύχεις σε εργοτάξιο πολύ μακριά από πόλη εκεί είναι τα ζόρια. Τώρα για το κατά πόσο θα είσαι ουρανοκατέβατος επιστρέφοντας πιστεύω ότι εξαρτάται από το είδος των εργοταξίων στο οποίο θα απασχοληθείς. Δες ίσως και την προοπτική του Κατάρ, ο Άκτωρας πρέπει να έχει μεγάλα εργοτάξια αυτή τη στιγμή εκεί, θυμάμαι ότι είχαν κάνει μια μεγάλη συμφωνία για νοσοκομεία και αεροδρόμιο στην Ντόχα, αλλά δεν ξέρω καθόλου σε τί φάση βρίσκονται.
gpgpgp Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2009 Πολύ ενδιαφέρον θέμα! Και εγώ πολλές φορές έχω σκεφτεί το εξωτερικό και ειδικά τη μέση ανατολή αλλά πάντα είχα την απορία πόσο εύκολο είναι για μια γυναίκα τοπογράφο; Δεύτερον θα ήθελα να μας πείτε όσοι είστε έξω (ειδικά στην αγγλία) πως πάνε τα πράγμαατ αυτόν τον καιρό; κάνουν περικοπές; μειώσεις μισθών; νέες προσλήψεις;
ΦωτιάδηςΓ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2009 Με την εμπειρία μου ελπίζω να συνεισφέρω και εγώ στο θέμα. Εργάστηκα στη Γερμανία ως Μηχ/κος τεχνικών προσφορών για 4,5 χρόνια περίπου και αισθάνομαι πολύ ικανοποιημένος. Αφού είχα στείλει περίπου 45 αιτήσεις κυρίως μέσω διαδικτύου εξασφαλίζοντας 6-7 συνεντεύξεις, στην 3η συνέντευξη με προσέλαβαν σε πολύ καλή εταιρία -γνωστή- πολυεθνική στο Μόναχο. Ξεκίνησα με 40000 € μικτά - 25000 € περίπου καθαρά - και όταν έφυγα έπαιρνα περίπου 60000 € μικτά τον χρόνο - 35000 € περίπου καθαρά. Ποιότητα ζωής γενικά τρομερή. Έμενα σε διαμέρισμα με φθηνό ενοίκιο από την εταιρία σε καλούτσικη περιοχή, φαγητό στο εστιατόριο της εταιρίας με πολύ χαμηλό κόστος. Και γενικά κόστος ζωής χαμηλότερο από το επίπεδο της Αθήνας. Εργασιακό περιβάλλον άριστο, εργασία αυστηρά 8ωρο με λίγες εξαιρέσεις. Αυτά!
xsbet1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2009 Να μεταφερω τις εμπειριες μου απο 6 χρονια εργαια ως πολιτικος μηχανικος στην Κυπρο. Πρωτα απο ολα οποιος φυγει για εξωτερικο , με εμπειρια ή χωρις , πρεπει να εχει κανονα 2 πραματα: Ξεχναει την Ελλαδα, πως δουλευε , τι ωραρια ειχε, πως πληρωνοταν . Να εχει ορεξη για πολλη πολλη δουλεια . Οι μισθοι κυμαινονται γυρω στις 3000 ευρω για 6 μερες χ 11 ωρες εργασια καθημερινα . Σπιτι , αυτοκινητο , κινητο της εταιρειας . Απο κει και περα ολοι κρινονται εκ του αποτελεσματος.
Dimxpat Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Τρια χρονια εμπειριας και τα τρια στο εξωτερικο με ενα μικρο διαλλειμα στην αθηνα σε τμημα προσφορων για εργα εξωτερικου.Συνοψιζω Ξεκινημα απο κυπρο σε μεγαλο κτηριακο (αεροδρομιο ) (γαλλικη εταιρεια) καλο επιπεδο ασφαλειας και ποιοτητας εργο BOOT και γενικα καλες εντυπωσεις συνθηκων ,ομως μετρια χρηματα και αναζητησα την τυχη αλλου. Σταθμος δευτερος ελληνικη εταιρια,βαλκανικη χωρα ,οδοποιια , ελληνικη πραγματικοτητα καλες απολαβες αλλα για τα υπολοιπα μαχη ,(ξερεις δεν υπαρχουν αυτοκινητα ,τι τον θελεις το printer ,πολυ ρουφιανια που παντα υπαρχει σε project based τομεις αλλα το ελληνικο δαιμονιο την πολλαπλασιαζει ) και κατι τετια περιεργα . Σταθμος τρια ,επιστροφη στους γαλλους ,χωρα της κεντρικης ασιας ,πολυ μεγαλο κτηριακο (ξενοδοχειακο συγκροτημα 100000 τμ | 100000 κμ μπετο και τα λοιπα και ολα αυτα σε 24 μηνες .Η εμπειρια σε ξενη εταιρια ειναι χρησιμη ,εισαι παντα ο ξενος και εχεις παντα οριο στην ανελιξη και στις αποφασεις αλλα αν συγκρινω επιπεδο αμοιβων λοιπες παροχες ,συμβολαιο που τηρειται μεχρι κεραιας ,stock options και λοιπα αλλα μη μιζερα προς το παρον δεν το εχω μετανιωσει καθολου θα το κανω καποια χρονια ακομα και μετα επιστροφη
christopografow Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Γνωρίζουμε αν υπάρχει ζήτηση στη μέση ανατολή για τοπογράφους μηχανικούς και αν τα οικονομικά δεδομένα ειναι όπως και αυτά των πολιτικών που έχουν γραφτεί?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα