billll Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Κυριοι ηλεκτρολογοι, καταρχην καλησπερα Εχω την εξης απορια για την μετρηση του ρευματος που τραβαει το τριφασικο μοτερ καταρχην ισχυει ο τυπος P=V*I*συνφ*ριζα 3 ???? δευτερον το ρευμα που θα βρω αν αντικαταστησω ολα τα στοιχεια του μοτερ στον τυπο θα ειναι ανα φαση ή η συνολικη?? τριτον η αναγραφομενη ισχυς του μοτερ ειναι η ισχυς που μεταφραζεται σε ροπη στρεψης χωρις φορτιο? (ειναι κατι που δεν το εχω κατανοησει μαλον σωστα) τριτον αν εγω βρω 13 Α και το μοτερ κινει μια υδραυλικη αντλια μεταβαλομενης; πιεσης και παροχης ειναι καλυτερο να κανω την ρυθμιση στα 11 Α??? Ευχαριστω για τον χρονο σας ελπιζω να ημουν κατατοπιστικος
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Χωρίς φορτίο η ροπή στρέψης είναι 0. Προφανώς η ονομαστική ισχύς αντιστοιχεί στο γινόμενο rpm/60*2*π*ονομαστική ροπή στρέψης...
billll Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Η ροπη στρεψης δεν μπορει να ειναι 0 Mg=F* d/2 απλα δεν μεταδιδεται καπου χωρις το φορτιο. Το θεμα μου δεν ειναι να βρω την ισχυ αφου ειναι αναγραφομενη στο τριφασικο μοτερ, το προβλημα μου στην ουσια ειναι η σωστη μετρηση του ρευματος και αν εγω πιεζω το μοτερ απο λαθος ρυθμιση της αντλιας..Σε ευχαριστω για το ενδιαφερον
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Η ροπή στρέψης (στον άξονα) χωρίς φορτίο είναι 0. Αν τα ρεύματα είναι συμμετρικά, και έστω ότι I το ρεύμα ενός αγωγού, η ηλεκτρική ισχύς είναι 3*230*Ι*συνφ. Αλλά αφού γνωρίζεις την παροχή της αντλίας (Q) και μετράς την πίεση (p), μπορείς να υπολογίσεις την μηχανική ισχύ: P = Q*p. Και αν γνωρίζεις (η μπορείς να φανταστείς) τον βαθμό απόδοσης είναι εύκολο να βρεις ποια είναι τα όρια...
billll Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 τοτε με συγγεκριμενο μοτερ και αναλογως το φορτιο που του βαζω θα επρεπε να εχω και διαφορετικη ροπη στρεψης αν ισχυει αυτο με την ιδια ρυθμιση του μοτερ παντα και οταν το μοτερ λειτουργει δεν θα επρεπε να γυρναει ο αξονας..απλα δεν μεταδιδεται. Οσων αφορα την αντλια εχεις δικιο αλλα η αντλια λογω του οτι ειναι μεταβαλομενης παροχης και πιεσης ρυθμιζεται και συμφωνα με το ρευμα του μοτερ, γι αυτο το κυριο μου θεμα ειναι το αποτελεσμα του μοτερ σε σχεση με την σωστη ρυθμιση της αντλιας δεδομενου οτι με σταθερη πιεση στο συστημα πρεπει να παιξω με παροχη και ρευμα μονο αλλα το σωστο ρευμα που πρεπει να τραβαει το μοτερ
miltos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 billll, η ροπή είναι αυτή που προσπαθεί να σπάει τον άξονα του μοτέρ (άτρακτο πιο σωστά). Χωρίς φορτίο --> ροπή = μηδέν Μικρό φορτίο --> μικρή ροπή Ονομαστικό φορτίο --> Ονομαστική ροπή. Αν η ροπή δεν πάει κάπου, πολύ απλά δεν υπάρχει. Λες ότι θες να ρυθμίσεις το μοτέρ. Εννοείς το θερμικό του? Αν ναι, τότε πρέπει να το ρυθμίσεις στην ονομαστική ένταση, την οποία θα βρεις γραμμένη στο ταμπελάκι του κινητήρα. Καλύτερα είναι να την βρεις από το ταμπελάκι και όχι να την υπολογίσεις. Όταν λέμε "μοτέρ 10Hp" εννοούμε την μηχανική ισχύ στην άτρακτο (P2). Η ηλεκτρική ισχύς που απορροφά το μοτέρ από το δίκτυο είναι μεγαλύτερη (P1=P2/n).
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Παιδιά μην μπλέκετε Η διαδικασία είναι η εξής : 1. Βρίσκεις τι μοτέρ χρειάζεσαι αναλόγως της εγκατάστασής σου, παροχή, πίεση, κλπ. 2. Αφού έχεις επιλέξει μοτέρ, αυτό λογικά αναγράφει είτε την ηλεκτρική ισχύ, οπότε από τον τύπο που γράψατε υπολογίζεις το ρεύμα γραμμής (απάντηση στο ερώτημα 2, το ρεύμα είναι το ρεύμα σε κάθε φάση), είτε την ένταση (στοιχεία κατασκευαστή). Συχνά δίδεται η ισχύς σε ίππους (μηχανική ισχύς) 3. Επιλέγεις το σύστημα εκκίνησης (αστεροτρίγωνο, απευθείας, softstarter κλπ) 3. Διαστασιολογείς το καλώδιο με θερμικό ρεύμα Ith = 1.25*In λόγω εκκίνησης (κατά το Γερμανικό πρότυπο το 1.25 μπορεί να παραληφθεί) και υπολογίζεις την αναμενόμενη πτώση τάσης 4. Ασφαλίζεις την γραμμή με βάση το καλώδιο που προκύπτει και ρυθμίζεις το θερμικό στο In. 5. Πας ήσυχος για ύπνο.
billll Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Oκ αυτο που ηθελα να παρω σαν απαντηση την πηρα ευχαριστω ολους Μιλτο οταν γυριζει δλδ ο αξονας ενως μοτερ ασχετο αν γυρναει στον αερα δεν εχω ροπη στρεψης????? δεν μπορω να την μετρησω αν θελω δλδ
miltos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Για να έχεις ροπή δεν απαιτείται περιστροφή. Πχ αν ακινητοποιήσουμε τον άξονα ενός κινητήρα και δώσουμε τάση, θα έχουμε μεγάλη ροπή στον άξονα, παρόλο που αυτός δεν περιστρέφεται. Επίσης η περιστροφή δεν συνεπάγεται ροπή πέρα από αυτή που απαιτείται για την υπερνίκηση των τριβών. Όπως λέγαμε παραπάνω, αν δώσουμε τάση σε ένα μοτέρ χωρίς να συνδέσουμε κάποιο φορτίο, ο άξονάς του δεν μεταφέρει ροπή. Σαν να λειτουργεί ένα δράπανο χειρός στον αέρα. Όταν πάμε να τρυπήσουμε τον τοίχο, θα έχουμε ροπή στον άξονα και στο τρυπάνι. Δες εδώ: http://www.valiadis.gr/pool/ftp/drawings/K160L-2-18.5KW-TEST_REPORT.pdf Στο πρώτο πινακάκι αναφέρει διάφορα μεγέθη για 0% ως 125% του ονομαστικού φορτίου
billll Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2010 Εχουμε την ιδια αντιληψη απλα ισως το διατυπωσα λαθος εγω.. Ευχαριστω για τον σχετικο πινακα θα τον κοιταξω πιο προσεκτικα γιατι τωρα εχει καφεδακι
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα