Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κατασκευαστικό ερώτημα: Υγρασία στο πατάρι


spgirl

Recommended Posts

Για σας,

Δεν είμαι μηχανικός και ψάχνοντας στο ιντερνέτ για μία λύση σε ένα πρόβλημα πέφτω σε σας, και λέω να το παρουσιάσω, ελπίζοντας να βρω μία λύση.

 

Έχω ένα πατάρι πάνω σε μπάνιο που επικοινωνεί με την κρεβατοκάμαρα. Το χειμώνα πιάνει πολύ υγρασία, και ψάχνοντας πιστεύω ότι προέρχεται από υδρατμούς και υγροποίηση αυτών στα δοκάρια του σκελετού της οικοδομής. Την πλάκα έχω μονώσει και δεν δείχνει σημεία υγροποίησης, εκεί όμως που αρχίζουν τα δοκάρια υπάρχει έντονη και δημιουργείτε μαύρη μούχλα.

 

Ιδιαίτερος αερισμός δεν υπήρχε έως τώρα. Τώρα σκέφτομαι να εγκαταστήσω ένα ανεμιστηράκι που θα λειτουργεί με το άνοιγμα του διακόπτη του μπάνιου. Αναρωτιέμαι όμως αν αυτό είναι λύση, ή μήπως επιδεινωθεί το πρόβλημα και το αυξήσει. Εννοώ, το χειμώνα συνεχώς θα τροφοδοτώ το πατάρι με φρέσκο ζεστό αέρα, ο οποίος θα ψύχετε και θα αποβάλει την περίσσεια υγρασίας στους δοκούς.

 

Μία δεύτερη λύση που έχω στο νου είναι μία ηλεκτρική θέρμανση. Αυτή θα είναι μία δαπανηρή λύση και την αφήνω τελευταία.

 

Έχω ακούσει ότι υλικά όπως ο περλίτης κάνουν καλή δουλειά σε αντίστοιχες περιπτώσεις στην βιομηχανία όπως βαφεία και καθαριστήρια και αναρωτιέμαι αν μπορεί να δώσει λύση. Να βάλω ένα σάκο περλίτη χύμα στο πατάρι και να απορροφά την υγρασία την νύχτα και την ημέρα να την αποδίδει πίσω στον αέρα. Μπορεί να μου πει κανείς αν αυτή η πατέντα με τον περλίτη μπορεί να πετύχει και πόση υγρασία μπορεί να απορροφήσει ο περλίτης, κατάλληλα συσκευασμένο σε πλάκες. Πόσο περλίτη θα χρειαστεί κανείς εν γένει.

 

Και τέλος, υπάρχει και το silicagel. Οι απορίες μου είναι ίδιες με τον περλίτη, δηλαδή πόσο silicagel θα χρειαστώ. Το πατάρι είναι 4,2 τετραγωνικά μέτρα και 0,7 μέτρα ύψος. Το άνοιγμα της μιας πλευράς που είναι οι πόρτες είναι 1,6 μέτρα.

 

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας.

Link to comment
Share on other sites