Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μελέτη αυτόματου ποτίσματος σε χωράφι


xobit

Recommended Posts

Καλημέρα.Θέλω να κάνω μια μελέτη αυτόματου ποτίσματος για το χωράφι μου.

1.Χρειάζεται κάποια εγκεκριμένη άδεια απο κάποια υπηρεσία?

2.Πρέπει να την υπογράψει κάποιος μηχανικός ή γεωπόνος?

3.Επειδή είμαι μηχανικός μήπως έχει κάνει κανείς κάποια αντίστοιχη μελέτη μπάς και καταφέρω και την κάνω μόνος μου?Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω Αυτόματο πότισμα για δέντρα, λουλούδια, γκαζόν κτλ.

Δεν νομίζω να χρειάζεται καμια αδεια από καμια Υπηρεσία.

Για βοήθεια για το αυτόματο πότισμα πές μας περισσότερες πληροφορίες, όπως τί δέντρα, φυτά θα ποτίζεις, πόσα ειναι, τι έκταση είναι, από πού θα παίρνεις παροχή κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Πρόκειται για χωράφι με πορτοκαλιές.Αυτή τη στιγμή το χωράφι ποτίζεται με χωμάτινα κανάλια.Σκεφτόμουνα να δημιουργήσω μια δεξαμενή,όπου θα οδηγώ το κεντρικό κανάλι με το νερό και στη συνεχεια με μια αντλία θα ποτίζω το χωράφι.Υπάρχει κάποιος οδηγός για το πως θα υπολογίσω τι σωλήνες χρειάζονται,τι αντλία κτλ?

Link to comment
Share on other sites

Η παροχή θα είναι από το δήμο, πηγάδι, γεώτρηση? Ο πιο συνηθισμένος τρόπος στα μέρη μας είναι: σωλήνας Φ25 ή Φ32 περασμένος πάνω από τα κλαδιά για να μπορείς να σκάβεις το χώμα στα δέντρα και ένα ή δυο σωληνάκια Φ8 να κρέμονται σε απόσταση ένα μέτρο από το έδαφος. Η κεντρική σωλήνα ειναι Φ40/50/63, ανάλογα με τα δέντρα. Πες μας λεπτομέρειες όπως από που θα παίρνεις νερό, έκταση χωραφιού, αριθμός δέντρων, σειρές δέντρων, αριθμό δέντρων σε κάθε σειρά, μήκος σειράς για πιο εξειδικευμένες λεπτομέρειες.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×