kostismantzios Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 Καλησπέρα σε όλους, Μου ζήτησε η Διεύθυνση Συγκοινωνιών Μελέτη Επίπτωσης Βάρους στον Πύρρο για ένα επικαθήμενο φορτηγό. Μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει είτε στέλνοντας μου κάποιο πρότυπο είτε με κάποιο link? Φαντάζομαι είναι κάπως εξεζητημένο διότι απ' όπου και αν ζήτησα βοήθεια κανείς δεν το είχε ξανακάνει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
allotrios Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 Χωρίς να είναι της ειδικότητας μου συνάδελφε (πραγματικά δεν έχω ιδέα γιατι πράγμα μιλας), εφόσον κανένας δε γνωρίζει πως γίνεται, ζήτησε να σε κατατοπίσουν από τη διευθυνση συγκοινωνιών.
kostismantzios Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 Μα γι'αυτό και ζήτησα βοήθεια online. Μήπως ενδεχομένως κάποιος έχει ασχοληθεί με το θέμα. Απλά οι υπηρεσίες είναι "περίεργες" και πιο πολύ τους νοιάζει να κοροιδέψουν την άγνοιά σου, παρά να βοηθήσουν. Μη σου πω οτι έχουν και τους δικούς τους μηχανικούς και κατά ένα τρόπο νομίζουν οτι τους κλέβεις τη δουλειά
allotrios Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 Παρόλα αυτά είναι υποχρεωμένοι να σε κατατοπίσουν διότι απλά αυτή είναι η δουλεία τους. Αν νομίζεις ότι θα σε χλευάσουν, ζήτησε τις απαραίτητες διευκρινήσεις εγγράφως, με την προοπτική να σου απαντήσουν εγγράφως! και είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα βάση νόμου!
fraafr Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 ακριβώς όπως τα λένε οι συνάδελφοι ζήτα τους τον νόμο που ζητάει κάτι τέτοιο, και πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας της έκθεσης ..κι όταν τα καταφέρεις, πές μας κι εμάς,αξίζει..
CostasV Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 Ας αρχίσουμε από την ορθογραφία. Αν κατάλαβα καλά αναφέρεσαι στον πείρο που συνδέει το επικαθήμενο με τον τράκτορα. Η "μελέτη επίτπωσης του βάρους στο πείρο του επικαθήμενου" είναι πολύ ασαφής διατύπωση. Μπορεί να είναι τόσο απλό όσο ένας υπολογισμός αντοχής σε κάμψη, μπορεί όμως και να είναι ένας υπολογισμός με πεπερασμένα σε 3D και δεν συμμαζεύεται. Πρότυπο, όχι δεν έχω κάτι υπόψη μου. Θεωρώ και γω πιθανότερο το ότι... ...έχουν και τους δικούς τους μηχανικούς και κατά ένα τρόπο νομίζουν οτι τους κλέβεις τη δουλειά Αν πάντως θέλεις να την κάνεις την δουλειά, θα πρότεινα να κάνεις ένα απλό μοντέλο του πείρου, σχεδιάζοντας ένα απλό γεωμετρικό μοντέλο του μηχανιοσμού άρθρωσης, να το λύσεις (επαληθεύοντας την ορθότητα του μοντέλου) με τα μέγιστα επιτρεπτά φορτία, και ας δούμε αν έχει κάποιος από την Δ/νση Συγκ. κάποιο σχόλιο.
dimitrispsi Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 Ένα τυπικό κυλινδιρικό μεταλλικό στοιχείο με τους βασικούς ελέγχους μεταλλικών, εντυπωσιακά παρουσιασμένα για να "ψαρώσουν" νομίζω ότι αρκεί. Υποπτεύομαι ότι πρόκειται για "μαγκιούλες" του υπαλλήλου και τίποτα παραπάνω.
fraafr Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2010 επειδή έχω κάνει διάφορες εκθέσεις για το Συγκ/νιών, για αυτοκίνητα (όχι τέτοιο) κι επειδή αυτό που ήθελαν ήταν κάτι τυπικό (ενώ εγώ προσπαθούσα να το κάνω με πραγματικές μετρήσεις και υπολογισμούς) θα σε συμβούλευα να ζητήσεις διευκρινήσεις για το τί ακριβώς θέλουν. Πιστεύω ότι θα εκπλαγείς με την διευκρίνηση που θα σου δώσουν
STAVROSZ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2010 ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΕΓΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΙΡΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ. ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΔΥΟ ΣΕΛΙΔΕΣ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. http://www.ringfeder.de/e/index_main.htm http://www.vbg.se/int/support/berakning/ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ: D-value for towing vehicle and full trailer (hinged drawbar) The 'D-value' is defined as the theoretical reference value for the horizontal force between towing vehicle and trailer. It is taken as a basis for testing and used to specify performance of coupling equipment. Το VALUE δ ΟΡΊΖΕΤΑΙ ΩΣ το VALUE ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΆΣ ΓΙΑ την ΟΡΙΖΌΝΤΙΑ ΔΎΝΑΜΗ ΜΕΤΑΞΎ του ΡΥΜΟΥΛΚΟΥΜΕΝΟΥ ΟΧΉΜΑΤΟΣ ΚΑΙ του ΡΥΜΟΥΛΚΟΎ. ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΑΝ ΒΆΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΥΖΕΥΞΕΩΝ. T: Technically permissible maximum mass in tonnes of the towing vehicle ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΙΤΡΕΠΤΉ ΜΕΓΙΣΤΗ ΜΑΖΑ ΣE ΤΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΡΥΜΟΥΛΚOY ΟΧΗΜΑΤΟΣ R: Technically permissible maximum mass in tonnes of the full trailer ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΙΤΡΕΠΤΉ ΜΕΓΙΣΤΗ ΜΑΖΑ ΣE ΤΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΡΥΜΟΥΛΚOYMENOY ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ : ΦΟΡΤΙΟ ΜΕ ΜΙΚΤΟ : ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΩΣ : Τ= 26,00 ΤΝ R = 18,00 ΤΝ 26,0 X 18.00 ΕΠΟΜΕΝΩΣ D = 9.81 X ---------------------= 106,36 KN 26.00+18.00 ΤΟ ΡΥΜΟΥΛΚΟ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΔΙΑΤΟΜΗ Φ 50 ΜΜ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΣΕ 136 ΚΝ ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΥΤΗ ΕΠΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Ο ΣΥΡΜΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ( ΜΙΚΤΟ 106,36 ΚΝ) ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα