nikolan1983 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Συναδελφοι καλημερα, ηθελε να ρωτησω μηπως κανεις μπορει να με βοηθσει σε μια εγκατασταση που θελω να κανω....η διαδικασια ειναι λοιπον η εξης:υπαρχει μια τριφασικη ηλεκρτογενητρια και μια diesel με μπαταρια.θελω να φτιαξω εναν πινακα αυτοματισμου, ο οποιος θα δουλευει ως εξης:οταν υπαρχει ρευμα να δουλευει η ηλεκτρογεννητρια αν και εφοσον το φλοτερ ειναι σε ορθια θέση αν ειναι κατω(το φλοτερ) να μην δουλευει καθολου...αν κοπει το ρευμα να περνει η diesel με ενα χρονικο 3 sec και οταν πεφτει το φλοτερ να κοβει...επισης οταν ερθει το ρευμα...να κοβει η diesel και να περνει η ηλεκρογεννητρια...υπαρχει κατι στα υποψην???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rpdnick Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Θα μπορουσα να σου κανω κ ενα προχειρο διαγραμμα καποια στιγμη,αλλα η λογικη για ευκολη λυση ειναι να της συνδεσεις σε ενα πινακακι (η στον ηδη υπαρχοντα πινακα) με δυο ηλεκτρονομους (ή ρελαι) συνδεδεμενους "αντιθετα" ετσι ωστε οταν πεφτει ο ενας να ριχνει τον αλλο...Ισως να υπαρχουν κ ετοιμα συστηματα τετοια αλλα η βασικη λογικη ειναι αυτη Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Όταν λες ηλεκτρογεννήτρια, μήπως εννοείς αντλία? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAHOUTIS AP. Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Ηλεκτρογεννήτρια? Που να ενεργοποιείτε όταν υπάρχει τάση από το δίκτυο?!!! Και diesel? Τι είδους εγκατάσταση είναι αυτή? Μήπως εννοείς ηλεκτροκίνητη αντλία σε συνεργασία με πετρελαιοκίνητη? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mathaiospapa Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Kαλησπέρα. Κατα την άποψη μου θα ήταν καλό να χρεισιμοποιήσεις έναν επιτηρητή τάσης ο οποίος θα επιτηρή την λειτουργία του δικτύου της ΔΕΗ για να δώσει εντολή στην DIESEL.H καλύτερη λύση είναι να χρεισιμοποιήσεις ένα PLC(LOGO) και να πάς σας εισόδους στο PLC την επαφή του επιτηρητή και τους διακόπτες(floter) και σαν έξοδους να χρεισιμοποιησείς 2 ρελέ ισχύος τα οποία θα παίρνουν εντολή απο το PLC.Στην συνέχεια απο το PLC μπορείς να του προγραμματίσεις ότι σενάριο θές,και χρονοκαθιστερίσεις κ.α.Το κόστος του PLC δεν είναι μεγάλο περίποθ 120 euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolan1983 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 eyxaristw paidia gia tis apanthseis alla exete dikio..paralipsh mou.....prokeite gia hlektrokinitira kai petrelaiokinitira...to mono po mou diafeygei gia thn wra...einai pws 8a kovei o petrelaiokinitiras otan peftei to axladi....kai pws 8a epanerxete aytomata otan er8ei pali to reyma....ena hlektrologiko sxedio tou pinaka pisteyw oti 8a htan idaniko an yparxei kapou.... apo thn allh mhn to pame kai toso akriva me plc...me liga logia 8a h8ela ena antigrafo pinaka pyrosvstikou sygkrothmatos me hlektrokinitira kai diesel alla anti gia pressostates na exei to floter... ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις αλλα έχετε δίκιο..παράλειψη μου.....πρόκειται για ηλεκτροκινητήρα και πετρελαιοκινητήρα...το μονο που μου διαφεύγει για την ώρα...είναι πως θα κόβει ο πετρελαιοκινητήρας όταν πέφτει το αχλάδι....και πως θα επανέρχεται αυτόματα όταν έρθει πάλι το ρεύμα....ένα ηλεκτρολογικό σχέδιο του πινακα πιστεύω ότι θα ήταν ιδανικό αν υπάρχει κάπου.... από την άλλη μην το πάμε και τόσο ακριβά με plc...με λίγα λόγια θα ήθελα ένα αντίγραφο πινακα πυροσβεστικού συγκροτήματος με ηλεκτροκινητήρα και diesel αλλα αντί για πρεσσοστατες να έχει το φλοτέρ... ─────────────────── Διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariss Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Τα πυροσβεστικά συγκροτήματα διέπονται απο συγκεκριμένες προδιαγραφές και προτού κάνεις οποιαδήποτε "πατέντα" καλό είναι να μιλήσεις με την πυροσβεστική για να δείς αν το δέχονται. Αν μπορείς εξήγησε γιατί να πέρνει εντολή απο φλοτέρ κλαι όχι από πιεζοστάτη. Συνήθως στους πίνακες μπάινει ειδικό ηλεκτρονικό για την εκκίνηση του πετρελαιοκινητήρα που έχει και άλλες λειτουργίες όπως έλεγχος μπαταρίας ώρες λειτουργίας κτλ ".kai pws 8a epanerxete aytomata otan er8ei pali to reyma" Είσαι σίγουρος ότι έχεις καταλάβει τον τρόπο λειτουργίας του πυροσβεστικού? Αν επανέλθει το ρεύμα γιατί να πάρει ο πετρελαιοκινητήρας? Για να κόβεις τον ηλεκτροκινητήρα μπορείς να χρησιμοποηήσεις μία ηλεκτροβαλβιδα πετρελάιου που θα κόβει το καύσιμο. Τώρα για το πως θα επανέρχεται υπάρχουν διάφοροι τρόποι που ούτε κιεγώ τους ξέρω. Κάποιος έμπειρος αυτοματιστης ας βοηθήσει. Αν δεν έχδεις ευχέρεια με τον κλασικό αυτοματισμό το λόγκο σου λύνει τα χέρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolan1983 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 ναι φιλε μου αν ήταν να πάρω με προδιαγραφές...ήξερα τι θα ζήταγα....το θέλω για άντληση νερού που δεν χρειάζεται προδιαγραφές...το πυροσβεστικό χρησιμοποιεί πρεσσοστατη και το χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα...το επανέρχεται αυτόματα εννοώ στην αρχική του κατάσταση στο ρεύμα....με μαγνητική κάπως....το θέμα είναι όπως είπες να μας απαντήσει κάποιος έμπειρος αυτοματιστης... ───────────────────────────── Μην χρησιμοποιείτε greeklish στο κείμενο ή στον τίτλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2010 Σχετικά με τον diesel, αν ψάχνεις έτοιμη λύση, μπορείς να τον ελέγξεις πχ με κάποια από τις δύο πλακέτες που βλέπεις εδώ: http://www.cronos-electronics.gr/main_gr.htm Ζήτα τους τα εγχειρήδια με τις συνδεσμολογίες. Επιγραμματικά, η S 16 δεν παρέχει καμιά προστασία της μηχανής (πίεση λαδιού, θερμοκρασία), ενώ η RLG 2000 παρέχει. Όπως θα δεις από τα εγχειρήδια, και οι δυο ελεγκτές εκκινούν τη μηχανή από μια ψυχρή επαφή. Κάνεις το κατάλληλο κύκλωμα, ώστε όταν θες να πάρει μπρος η μηχανή να κλείσει αυτή η επαφή και είσαι έτοιμος. Προφανώς για το κύκλωμα θα χρειαστείς 12V DC τάση από τη μπαταρία, ώστε να μην εξαρτάσαι από τη ΔΕΗ. Υπάρχουν και άλλοι τρόπου να ελέγξεις τη μηχανή, με κλασικό αυτοματισμό, με κάποιον ελεγκτή τύπου logo όπως ήδη προτάθηκε ή με plc. Αν έχεις συγκεκριμένες απορίες εδώ είμαστε. Αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα γράψε με ελληνικά. Τα greeklish κουράζουν τους περισσότερους. Επίσης, αν βάλεις πιο περιγραφικό τίτλο στο θέμα σου, ίσως να πάρεις περισσότερες απαντήσεις και σίγουρα θα είναι πιο χρήσιμο για όποιους θελήσουν να ψάξουν κάτι αντίστοιχο στο μέλον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonop76 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2010 Φίλε καλησπέρα, Χρειάζεσαι τα εξής: 1) Μεταγωγικό διακόπτη δυο πηγών. Πρώτη πηγή θα είνα το δίκτυο της ΔΕΗ και δεύτερη η γεννήτρια σου. Οι δυο επαφείς θα έχουν ηλεκτρική ή/και μηχανική μανδάλωση μεταξύ τους. 2) Επιτηρητή τάσης στην έισοδο του δικτύου της ΔΕΗ. Το σήμα αυτό θα εκκινεί το Η/Ζ και αφού αυτό έχει εκκινήσει θα μετάγει την παροχή στο Η/Ζ. 3) Σηματοδοσία από το φλοτέρ σου που θα εκκινεί την αντλία που θέλεις. Χρήσιμο είναι στην πρόσοψη του πίνακα να έχεις χειριστήριο εκκίνησης της αντλίας χειροκίνητο (εσύ δίνεις εντολή με κουμπιά) ή αυτόματο (δουλεύει με το φλοτέρ που περιέγραψες) Το κύκλωμα αυτό υλοποιείται κυρίως με κλασικό αυτοματισμό όπως το θέλεις αλλά ο όγκος των υλικών (και το κόστος τους) πλησιάζει ή/και θα είναι μεγαλύτερο από αυτό ενός PLC τύπου LOGO. Έπειτα σκέψου τι θα γίνει αν επεκταθεί η εγκατάσταση; (νέα γραμμή ποτίσματος, νέα αντλία κ.λ.π.). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα