Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ιδιοκτησιακό - πολεοδομικό ερώτημα: Πώληση μέρος οικοπέδου και κατασκευή κατοικίας


ctony

Recommended Posts

Καλημέρα,

 

Έχω ένα οικόπεδο 1300τμ στο οποίο σκέφτομαι να κτίσω (πρώτη κατοικία). Το οικόπεδο ανήκει κατα 50% στη μητέρα μου και κατα 50% στο θείο μου ο οποίος μου παρέχει εξουσιοδότηση για να κάνω ότι θέλω με το μερίδιο του (να το πουλήσω, αντιπαροχή κτλ) και φυσικά να του δώσω το μερίδιο του.

 

Η περιοχή έχει σδ 0.4 και αυτό που σκέφτομαι είναι να γίνει κάποια πώληση των 650τμ που αναλογούν στο θείο μου + 150 απο το δικό μου μερίδιο ώστε να χρηματοδοτήσω μέρος της κατασκευής.

 

Το πρόβλημα είναι πως μετά από τηλ συνομιλία με τη πολεοδομία Σπατών μου είπαν πως για να γίνει διαχωρισμός του οικοπέδου και πώληση πρέπει τα τμήματα που προκύπτουν να είναι μεγαλύτερα των 700τμ το καθένα.

 

Με κάποιους κατασκευαστές που μίλησα μου ανέφεραν κάτι για κάθετη η οριζόντια ιδιοκτησία κτλ για τα οποία εγώ είμαι άσχετος.

 

Θα ήθελα σας παρακαλώ να μου πείτε την άποψη σας πως μπορώ να χωρίσω το οικόπεδο και γενικά τι ακριβώς θα με συνέφερε να κάνω.

 

Θέμα δανείου δεν τίθεται μπορώ πιστεύω να βγάλω εύκολα αλλά δεν θα με πείραζε αν μπορούσαν να χρηματοδοτίσω μέρος της κατασκευή με ένα μικρό κομμάτι από το οικόπεδο μου αφού δεν θα χρειαστώ και 640τμ.

 

Επίσης μίλησα με ένα αρχιτέκτονικό γραφείο και μου δώσαν μια πρώτη τιμή για το κόστος αδείας γύρω στα 25000 για ένα σπίτι γύρω στα 180τμ. Η διαφορά τιμής όμως είναι τεράστια σε σχέση με τις τιμές που βλέπω στη αγορά.

 

Αν έχετε κάποια άποψη και προτάσεις γενικά θα σας ήμου ευγνώμων.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Mπορείς να δώσεις αντιπαροχή όλο το οικόπεδο και να σου κτίσουν μία μονοκατοικία σε μέρος του οικοπέδου με σύσταση καθέτου .

Είναι μιά καλή λύση αλλά θα χρειαστείς έναν έμπειρο μηχανικό να σε συμβουλεύσει και να σε καθοδηγήσει στις συμφωνίες και να παρακολουθήσει το σπίτι γιά λογαριασμό σου .